Fantastiske Nordkorea
Fra : P.N.

Dato : 26-10-10 21:34

http://www.youtube.com/watch?v=DnZBgiZ3d8s&NR=1

videoen med millitær paraden d 1010 har affektions værdi da jeg er tilstede
på balkonen lige under Kim Jong il der ses vinker til folket. Det var en
meget stor oplevelse at se den kære leder stå så tæt på at han så mig da jeg
vinkede til ham som en hyldest til ham og Nordkoreas jubilæum.

Fra : Ivannof

Dato : 27-10-10 03:05

On 26 Okt., 22:34, "P.N." <l...@hotmail.com> wrote:
> [...]
> meget stor oplevelse at se den kære leder stå så tæt på at han så mig da jeg
> vinkede til ham som en hyldest til ham og Nordkoreas jubilæum.

Og???

Fra : kk

Dato : 27-10-10 18:52

"P.N." <la@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> mig da jeg vinkede til ham som en hyldest til ham og Nordkoreas jubilæum.

Ku ikke rigtig få øje på dig!
Havde du hat på?
mvh
kk

Fra : P.N.

Dato : 27-10-10 20:23

"kk" <kru@nospammail.dk> skrev i en meddelelse

> "P.N." <la@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Ku ikke rigtig få øje på dig!
> Havde du hat på?
> mvh
> kk

Skal jeg tolke dit svar sådan at du ikke tror på mig, jeg har et gruppefoto
med den danske delegation. hvis det har interesse.

Fra : Ukendt

Dato : 27-10-10 22:02

"P.N."
> Skal jeg tolke dit svar sådan at du ikke tror på mig, jeg har et
> gruppefoto med den danske delegation. hvis det har interesse.

Jeps, mægtig interesse!!!
Glæder mig til at se det gruppefoto!

Fra : P.N.

Dato : 28-10-10 13:54

"Eyvind Dk" <eyvind snabel A eyvind punktum dk> skrev i en meddelelse

> "P.N."
>
> Jeps, mægtig interesse!!!
> Glæder mig til at se det gruppefoto!
http://users.cybercity.dk/~dsl335417/Ny%20mappe/

Her er den danske delegations gruppefoto fra vores besøg i Nordkoreas
hovedstad Pyongyang.

Fra : Ukendt

Dato : 28-10-10 14:30

"P.N."
> http://users.cybercity.dk/~dsl335417/Ny%20mappe/
> Her er den danske delegations gruppefoto fra vores besøg i Nordkoreas
> hovedstad Pyongyang.

Oij, hvilken patetisk forsamling!!!
Til evig tid naglet til "the scene of crime"
Tsk tsk tsk tsk tsk tsk tsk tsk tsk tsk..........

Fra : Vidal

Dato : 28-10-10 15:14

Den 28-10-2010 14:53, P.N. skrev:
> [...]
> http://users.cybercity.dk/~dsl335417/Ny%20mappe/
>
> Her er den danske delegations gruppefoto fra vores besøg i Nordkoreas

Ups! Dette link er tilsyneladende beskadiget.

Fra : S.A.Thomsen

Dato : 28-10-10 15:39

On Thu, 28 Oct 2010 16:14:16 +0200, Vidal wrote:

> Ups! Dette link er tilsyneladende beskadiget.

Det er sikkert CIA eller DF der har censureret det væk. ))))

Fra : P.N.

Dato : 28-10-10 16:25

"Vidal" <vidal@webspeed.dk> skrev i en meddelelse

> Ups! Dette link er tilsyneladende beskadiget.

Nej jeg har fjernet siden, da den der efterspurgte siden fik set den.

Fra : Ukendt

Dato : 28-10-10 17:13

"P.N."
> Nej jeg har fjernet siden, da den der efterspurgte siden fik set den.

Nej, du fjernede siden fordi det gik op for dig, at du dermed
fik udstillet din fasination af et tåbeligt og forbryderisk regime!
Og det vil selvfølgelig forfølge dig indtil den dag du for gjort
op med din egen helt utrolige stupiditet!
Du er vel også stadig tilhænger af Pol Pot, ikk'?
Jeg tror sgu' du slår Stalinisten, wannabe-bødlen og folkemordsfornægteren!
Men rolig rolig jeg tog selvfølgelig et kopi
Det billed skal jeg nok sørge for at gemme og sprede til
så mange som muligt!!!

PS; er det dig midt på den bagerste række?

Mvh Eyvind

Fra : kk

Dato : 29-10-10 08:31

P.N. forklarede:
> "Vidal" <vidal@webspeed.dk> skrev i en meddelelse

> Nej jeg har fjernet siden, da den der efterspurgte siden fik set den.

Passer ikke! Jeg kan heller ikke åbne den!
mvh
kk

Fra : Lyrik

Dato : 28-10-10 07:30

On 28 Okt., 14:53, "P.N." <l...@hotmail.com> wrote:

> http://users.cybercity.dk/~dsl335417/Ny%20mappe/
>
> Her er den danske delegations gruppefoto fra vores besøg i Nordkoreas
> hovedstad Pyongyang.
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

Hvad lavede du dog der? Det er jo Nicolae Ceausescu om igen!:
http://www.britishpathe.com/record.php?id=73326

Kig nærmere på paraderne! Kun de forreste soldater har våben, eller
dem der er yderst i rækkerne! Du kan opleve alt muligt fake og snyd!
Tilsidst havde Rumænerne ikke engang frugt og grønt fra deres høst som
skulle præsenteres for "Den store leder" De måtte male pap-mache
grøntsager og håbede ikke at "Den store leder" smagte på det!
Kig det efter i sømmene og du vil se at det er samme historie i
Nordkorea.
Kig på Google Maps og inspicer landet! Du vil blive overrasket.

Vær lidt kritisk! Slug ikke det hele råt!

Hilsen
Jens