/ Forside / Interesser / Fritid / Biler / Nyhedsindlæg
Login
Glemt dit kodeord?
Brugernavn

Kodeord


Reklame
Top 10 brugere
Biler
#NavnPoint
dova 36582
alimak 21895
EA_HS 19179
refi 16217
transor 15483
Cortina01 14584
pallenoc 13678
3773 13117
geu 12469
10  Nordsted1 11856
Vinduesviskere larmer
Fra : Ukendt


Dato : 27-10-10 08:08

Vinduesviskernbladene støjer en del når de er tændt. Dvs det er kun når de
er i bund og i top at de giver lyd fra sig, altså når de skifter retning og
gummiet "vender". Nærmest som om de ligger for tungt på ruden. Jeg mistænker
måske at "emaljen" på ruden er slidt, og derfor har viskerne sværere ved at
glide hen over ruden. Jeg har prøvet alverdens renseprodukter pånær nano.
Vil det være en løsning?
Det skal siges at viskerbladene skiftes et par gange årligt og de visker
fint. Det er kun et støjproblem (som ikke har været der for 3-4 år siden).


 
 
Henrik B. (27-10-2010)
Kommentar
Fra : Henrik B.


Dato : 27-10-10 08:21

> "Morten Grøn" skrev i meddelelsen
> news:4cc7cfb4$0$23759$14726298@news.sunsite.dk...
> Vinduesviskernbladene støjer en del når de er tændt. Dvs det er kun når de
> er i bund og i top at de giver lyd fra sig, altså når de skifter retning
> og gummiet "vender". Nærmest som om de ligger for tungt på ruden. Jeg
> mistænker måske at "emaljen" på ruden er slidt, og derfor har viskerne
> sværere ved at glide hen over ruden. Jeg har prøvet alverdens
> renseprodukter pånær nano. Vil det være en løsning?

Skift til "flatblades", de siger ikke noget.

--
Handel ikke med Bøje & Brøchner - Ford i Vejle: http://www.bb-vejle.dk/
Støt kampen mod kommerciel japansk hvalfangst:
http://www.seashepherd.org/ - http://www.facebook.com/whalewars
Er du til Saab: http://www.saabklub.dk/


Ukendt (27-10-2010)
Kommentar
Fra : Ukendt


Dato : 27-10-10 08:31

> Skift til "flatblades", de siger ikke noget.

Der er flatblades på, og har altid været på


folmer@rasmussen.dk (27-10-2010)
Kommentar
Fra : folmer@rasmussen.dk


Dato : 27-10-10 10:11

On Wed, 27 Oct 2010 09:30:30 +0200, Morten Grøn <nomail> wrote:

>> Skift til "flatblades", de siger ikke noget.
>
>Der er flatblades på, og har altid været på

>--

Henrik B. virker mere og mere utroværdig, synes jeg. ))

Det er ikke meget han ikke kan komme lidt galt af sted med i
øjeblikket.

--

Venlig hilsen
Folmer

Henrik B. (27-10-2010)
Kommentar
Fra : Henrik B.


Dato : 27-10-10 10:25

> skrev i meddelelsen news:e1rfc6de0k53mq8tfjeda5fiat507i3kkm@4ax.com...
>
> Henrik B. virker mere og mere utroværdig, synes jeg. ))
>
> Det er ikke meget han ikke kan komme lidt galt af sted med i
> øjeblikket.

Ro på Mulle - hvad er dit bidrag m.h.t. viskere?
Min erfaringer er, at ingen af de biler jeg har kørt i, med flatblades, har
sagt noget som helst, hvorimod den gamle type larmer, og "skrubber" m.v. Og
det gælder også på biler, som ikke oprindelig er født med flatblades...

--
Handel ikke med Bøje & Brøchner - Ford i Vejle: http://www.bb-vejle.dk/
Støt kampen mod kommerciel japansk hvalfangst:
http://www.seashepherd.org/ - http://www.facebook.com/whalewars
Er du til Saab: http://www.saabklub.dk/


folmer@rasmussen.dk (27-10-2010)
Kommentar
Fra : folmer@rasmussen.dk


Dato : 27-10-10 10:54

On Wed, 27 Oct 2010 11:25:20 +0200, "Henrik B."
<saab@_nospam_tdcadsl.dk> wrote:

>> skrev i meddelelsen news:e1rfc6de0k53mq8tfjeda5fiat507i3kkm@4ax.com...
>>
>> Henrik B. virker mere og mere utroværdig, synes jeg. ))
>>
>> Det er ikke meget han ikke kan komme lidt galt af sted med i
>> øjeblikket.
>
>Ro på Mulle - hvad er dit bidrag m.h.t. viskere?

>--

Hvem fanden er Mulle? For dit vedkommende kan det hurtigt ende med at
jeg bliver nødt til at bede om tiltaleformen Hr. Rasmussen. ,-)

Hvad angår mine bidrag til viskere, så ,ligger de i venteposition. Det
gør de fordi der ikke bliver spurgt ordentligt. Det fremgår ikke
hvilket automobil vi taler om. det fremgår ikke hvilken type larm vi
taler om. Ikke heller om der er evt. slør i selve trækket, osv.

Havde du også ventet med at bidrage til debatten, indtil disse basale
elementer var dukket op, eller at du selv havde efterlyst dem, så var
du sikkert ikke kommet galt af sted denne gang.

--

Venlig hilsen
Folmer

Henrik B. (27-10-2010)
Kommentar
Fra : Henrik B.


Dato : 27-10-10 10:24

> "Morten Grøn" skrev i meddelelsen
> news:4cc7d516$0$23753$14726298@news.sunsite.dk...
>> Skift til "flatblades", de siger ikke noget.
>
> Der er flatblades på, og har altid været på

De rigtige flatblades, eller bare dem som Bosch kalder for flatblades?
Det lyder underligt, hvis det virkelig forholder sig sådan. Hvilket fabrikat
er bladene?
Hvorfor skifter du i øvrigt to gange om året?

--
Handel ikke med Bøje & Brøchner - Ford i Vejle: http://www.bb-vejle.dk/
Støt kampen mod kommerciel japansk hvalfangst:
http://www.seashepherd.org/ - http://www.facebook.com/whalewars
Er du til Saab: http://www.saabklub.dk/


folmer@rasmussen.dk (27-10-2010)
Kommentar
Fra : folmer@rasmussen.dk


Dato : 27-10-10 10:55

On Wed, 27 Oct 2010 11:23:43 +0200, "Henrik B."
<saab@_nospam_tdcadsl.dk> wrote:

>> "Morten Grøn" skrev i meddelelsen
>> news:4cc7d516$0$23753$14726298@news.sunsite.dk...
>>> Skift til "flatblades", de siger ikke noget.
>>
>> Der er flatblades på, og har altid været på
>
>De rigtige flatblades, eller bare dem som Bosch kalder for flatblades?
>Det lyder underligt, hvis det virkelig forholder sig sådan. Hvilket fabrikat
>er bladene?
>Hvorfor skifter du i øvrigt to gange om året?

>--

Når du spørger således, bliver jeg lige nødt til at genspørge:

Er det således at enten SAAB eller Panasonic laver flatblades?

--

Venlig hilsen
Folmer

.J.S... (27-10-2010)
Kommentar
Fra : .J.S...


Dato : 27-10-10 18:06



<folmer@rasmussen.dk> wrote in message
news:oltfc6djcsd2uolfhngve1m8sn0m7g1qse@4ax.com...
> On Wed, 27 Oct 2010 11:23:43 +0200, "Henrik B."
> <saab@_nospam_tdcadsl.dk> wrote:
>
>>> "Morten Grøn" skrev i meddelelsen
>>> news:4cc7d516$0$23753$14726298@news.sunsite.dk...
>>>> Skift til "flatblades", de siger ikke noget.
>>>
>>> Der er flatblades på, og har altid været på
>>
>>De rigtige flatblades, eller bare dem som Bosch kalder for flatblades?
>>Det lyder underligt, hvis det virkelig forholder sig sådan. Hvilket
>>fabrikat
>>er bladene?
>>Hvorfor skifter du i øvrigt to gange om året?
>
>>--
>
> Når du spørger således, bliver jeg lige nødt til at genspørge:
>
> Er det således at enten SAAB eller Panasonic laver flatblades?
>
ROFLMAO

(Det må du aldrig gøre igen ,nu fik jeg varm te ud over mig...)



Ukendt (27-10-2010)
Kommentar
Fra : Ukendt


Dato : 27-10-10 12:46

> De rigtige flatblades, eller bare dem som Bosch kalder for flatblades?
> Det lyder underligt, hvis det virkelig forholder sig sådan. Hvilket
> fabrikat er bladene?

Det er Bosch A933S som disse:
http://www.billigbilpleje.dk/product/viskerblad-bosch-aerotwin-933s-66/
Det er til en Mercedes C200 årg. 07 hvor de originale også er fremstillet af
Bosch (dog med et Mercedes-symbol på).
Jeg kan ikke vurdere om det er mekanikken/selve armen der giver sig. Men når
viskeren skifter retning i yderpukterne, så sker det med et "smæld" når
gummiet bukker den anden vej.

> Hvorfor skifter du i øvrigt to gange om året?

For altid at have brugbare vinduesviskere. Jeg hader når de trækker striber
og det anbefales at skifte dem før hver sæson (altså før vinter og før
sommer).



Henrik B. (27-10-2010)
Kommentar
Fra : Henrik B.


Dato : 27-10-10 13:17

> "Morten Grøn" skrev i meddelelsen
> news:4cc81110$0$23755$14726298@news.sunsite.dk...
>> De rigtige flatblades, eller bare dem som Bosch kalder for flatblades?
>> Det lyder underligt, hvis det virkelig forholder sig sådan. Hvilket
>> fabrikat er bladene?
>
> Det er Bosch A933S som disse:
> http://www.billigbilpleje.dk/product/viskerblad-bosch-aerotwin-933s-66/

Fino.
Har du evt. prøvet andre fabrikater - Valeo m.v.?
http://www.visker.dk

> Det er til en Mercedes C200 årg. 07 hvor de originale også er fremstillet
> af Bosch (dog med et Mercedes-symbol på).

Jep. Har du talt med et værksted om problemet?

>> Hvorfor skifter du i øvrigt to gange om året?
>
> For altid at have brugbare vinduesviskere. Jeg hader når de trækker
> striber og det anbefales at skifte dem før hver sæson (altså før vinter og
> før sommer).

Fair nok. Jeg har det på samme måde, men skifter dog ikke så ofte - maks. én
gang om året.
Det hjælper i øvrigt på levetiden, hvis man regelmæssigt tører sine
viskerblade af...

--
Handel ikke med Bøje & Brøchner - Ford i Vejle: http://www.bb-vejle.dk/
Støt kampen mod kommerciel japansk hvalfangst:
http://www.seashepherd.org/ - http://www.facebook.com/whalewars
Er du til Saab: http://www.saabklub.dk/


Ukendt (27-10-2010)
Kommentar
Fra : Ukendt


Dato : 27-10-10 21:24

"Henrik B." <saab@_nospam_tdcadsl.dk> skrev i meddelelsen
news:4cc8185f$0$36567$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...
> Fino.
> Har du evt. prøvet andre fabrikater - Valeo m.v.?

Nej jeg har kun prøvet Bosch da de virkede fint, men jo ældre ruden bliver
jo værre bliver viskerne også (selvom de bliver skiftet). Så derfor
mistænker jeg ruden som værende synderen.

> Jep. Har du talt med et værksted om problemet?

Ja jeg var forbi i eftermiddags og de gav gratis det helt store behandling
med polérmaskine og diverse for- og efterrens.
Og da jeg kom ud i regnen var der absolit ingen forskel
Jeg fik at vide at der nok kun var den dyre løsning tilbage, nemlig
udskiftning af ruden! Helt ærligt... det er helt uacceptabelt. Jeg har også
spurgt hos Dansk Autoglas som stod og gloede som om de ikke engang vidste
hvad en bilrude var. Det er åbenbart ikke et område som hverken bilister
eller branchefolk går så meget op i. Utroligt når man ser hvor meget lort
der er på mange bilruder i dag. Måske har man bare opgivet.

Jeg tror stadig at problemet ligger i, at viskerblanene kører for træg på
ruden og et-eller-andet "glidemiddel" vil kunne få lyden til at forsvinde.
Jeg har af testårsager prøvet og sætte de gamle orig. MB viskere på (som dog
også er Bosch) og der er ingen forskel. Jeg har også løftet viskerne fra
ruden, og viskermotoren siger næsten intet, så det kan ikke være den
medmindre den larmer meget mere ved belastning, hvilket jeg ikke tror.
Jeg tror at nano i en eller anden form skal afprøves. Hvis fok herinde har
erfaring med nano, må I gerne give jeres erfaringer videre.



Klaus D. Mikkelsen (27-10-2010)
Kommentar
Fra : Klaus D. Mikkelsen


Dato : 27-10-10 21:50

Morten Grøn skriver:
>
> Jeg tror stadig at problemet ligger i, at viskerblanene kører for træg på
> ruden og et-eller-andet "glidemiddel" vil kunne få lyden til at forsvinde.

Har du overvejet om viskerarmen trykker for hårdt ind mod ruden?


Klaus
--
Modelbane Europas hjemmeside: http://www.modelbaneeuropa.hadsten.dk
Min egen hjemmeside nu med nyt domæne http://www.moppe.dk
Sælges 15" stålfælge med Michelin Alpin vinterdæk til VW Golf

Henrik B. (27-10-2010)
Kommentar
Fra : Henrik B.


Dato : 27-10-10 22:58

> "Klaus D. Mikkelsen" skrev i meddelelsen
> news:4CC89073.17C2E0ED@du.kan.finde.den...
>
>> Jeg tror stadig at problemet ligger i, at viskerblanene kører for træg på
>> ruden og et-eller-andet "glidemiddel" vil kunne få lyden til at
>> forsvinde.
>
> Har du overvejet om viskerarmen trykker for hårdt ind mod ruden?

Det er vel tvivlsomt at den begynder på det - med alderen.
Med mindre MB har opfundet "omvendte" fjedre..

--
Handel ikke med Bøje & Brøchner - Ford i Vejle: http://www.bb-vejle.dk/
Støt kampen mod kommerciel japansk hvalfangst:
http://www.seashepherd.org/ - http://www.facebook.com/whalewars
Er du til Saab: http://www.saabklub.dk/


Klaus D. Mikkelsen (28-10-2010)
Kommentar
Fra : Klaus D. Mikkelsen


Dato : 28-10-10 05:13

"Henrik B." skriver:
>
> Det er vel tvivlsomt at den begynder på det - med alderen.
> Med mindre MB har opfundet "omvendte" fjedre..

Eller nogen har "justeret" på den.

Klaus
--
Modelbane Europas hjemmeside: http://www.modelbaneeuropa.hadsten.dk
Min egen hjemmeside nu med nyt domæne http://www.moppe.dk
Sælges 15" stålfælge med Michelin Alpin vinterdæk til VW Golf

Ukendt (28-10-2010)
Kommentar
Fra : Ukendt


Dato : 28-10-10 12:44

"Klaus D. Mikkelsen" <er.du.saa.klog@du.kan.finde.den> skrev i meddelelsen
news:4CC8F82E.5B0D613C@du.kan.finde.den...
> "Henrik B." skriver:
>>
>> Det er vel tvivlsomt at den begynder på det - med alderen.
>> Med mindre MB har opfundet "omvendte" fjedre..
>
> Eller nogen har "justeret" på den.

Det kunne godt lyde som om at armen trykker for hårdt på ruden, men det tror
jeg ikke man kan justere?



Kent Friis (28-10-2010)
Kommentar
Fra : Kent Friis


Dato : 28-10-10 16:29

Den Thu, 28 Oct 2010 13:44:17 +0200 skrev Morten Grøn:
> "Klaus D. Mikkelsen" <er.du.saa.klog@du.kan.finde.den> skrev i meddelelsen
> news:4CC8F82E.5B0D613C@du.kan.finde.den...
>> "Henrik B." skriver:
>>>
>>> Det er vel tvivlsomt at den begynder på det - med alderen.
>>> Med mindre MB har opfundet "omvendte" fjedre..
>>
>> Eller nogen har "justeret" på den.
>
> Det kunne godt lyde som om at armen trykker for hårdt på ruden, men det tror
> jeg ikke man kan justere?

Jeg tror der med "justeret" menes bøjet. Lømler, du ved.

Mvh
Kent
--
"The Brothers are History"

Leo Jensen (27-10-2010)
Kommentar
Fra : Leo Jensen


Dato : 27-10-10 03:39

On Oct 27, 11:25 am, "Henrik B." <saab@_nospam_tdcadsl.dk> wrote:
> > skrev i meddelelsennews:e1rfc6de0k53mq8tfjeda5fiat507i3kkm@4ax.com...
>
> > Henrik B. virker mere og mere utroværdig, synes jeg. ))
>
> > Det er ikke meget han ikke kan komme lidt galt af sted med i
> > øjeblikket.
>
> Ro på Mulle - hvad er dit bidrag m.h.t. viskere?

Underholdning ? Det er jo heller ikke en uvæsentlig faktor i
grupperne...

> Min erfaringer er, at ingen af de biler jeg har kørt i, med flatblades, har
> sagt noget som helst, hvorimod den gamle type larmer, og "skrubber" m.v. Og
> det gælder også på biler, som ikke oprindelig er født med flatblades...

Det er et godt bud, at mekanikken bare er slidt, og at det slet ikke
er bladene, der larmer.

MVH Leo





Per Henneberg Kriste~ (27-10-2010)
Kommentar
Fra : Per Henneberg Kriste~


Dato : 27-10-10 10:13

"Morten Grøn" <nomail> skrev i meddelelsen
news:4cc7cfb4$0$23759$14726298@news.sunsite.dk...
> Vinduesviskernbladene støjer en del når de er tændt. Dvs det er kun når de
> er i bund og i top at de giver lyd fra sig, altså når de skifter retning
> og gummiet "vender". Nærmest som om de ligger for tungt på ruden. Jeg
> mistænker måske at "emaljen" på ruden er slidt, og derfor har viskerne
> sværere ved at glide hen over ruden. Jeg har prøvet alverdens
> renseprodukter pånær nano. Vil det være en løsning?
> Det skal siges at viskerbladene skiftes et par gange årligt og de visker
> fint. Det er kun et støjproblem (som ikke har været der for 3-4 år siden).

Det kan være svært at høre om det er gummiet eller motoren der larmer (pga
belastning).

Prøv at køre uden at viskerne rører ruden.

Larmer den ikke, kan det dog stadig være motoren. Der sidder nogle
nylonbøsninger m.m. der kan larme.

Hvad er det for en bil?

--
Per
www.campingogbil.dk
(lidt om biler, bilclub og camping)


Ukendt (27-10-2010)
Kommentar
Fra : Ukendt


Dato : 27-10-10 12:53

"Per Henneberg Kristensen" <phkfjern@klikpost.dk> skrev i meddelelsen
news:4cc7ed24$0$23758$14726298@news.sunsite.dk...
> Det kan være svært at høre om det er gummiet eller motoren der larmer (pga
> belastning).
>
> Prøv at køre uden at viskerne rører ruden.

Det har jeg prøvet, og støjen kommer kun når gummiet på viskerne skifter
retning i begge yderpostitioner.

> Hvad er det for en bil?

En MB C200 w204 fra 07.


Leif (27-10-2010)
Kommentar
Fra : Leif


Dato : 27-10-10 21:10

?
"Morten Grøn" <nomail> skrev i meddelelsen news:4cc81292$0$23757$14726298@news.sunsite.dk...
> "Per Henneberg Kristensen" <phkfjern@klikpost.dk> skrev i meddelelsen
> news:4cc7ed24$0$23758$14726298@news.sunsite.dk...
>> Det kan være svært at høre om det er gummiet eller motoren der larmer (pga belastning).
>>
>> Prøv at køre uden at viskerne rører ruden.
>
> Det har jeg prøvet, og støjen kommer kun når gummiet på viskerne skifter retning i begge
> yderpostitioner.
>
>> Hvad er det for en bil?
>
> En MB C200 w204 fra 07.

Har jeg fattet det rigtigt, er det, når gummiet skal til at vende
og det foregår korrekt, så de ikke skrubber, men det er en
lyd ala, når man gnider et stykke flamingo på et vinduesglas??

Har selv oplevet denne lyd med variende mellemrum uden
at kunne komme frem til, hvad der sker og hvorfor lyden
igen forsvinder af sig selv. Tit hjælper det med at starte
sprinkleren, så noget væske ligesom smører......

Det er ikke nogen af de mekaniske dele, der piver.
Det er helt sikkert gummiet og kan opstå både på nye
og slidte - 3-6mdr (7-8000km).

Mit bud er, at det er ruden der er slidt - vores har mange
ar efter de sidste 6 års kørsel.

Åhh ja, jeg bruger Bosch Twin fra vore lokale Kvickly,
købt når de er på tilbud.

Selvom det så ikke hjælper, belyser det måske problemet?

/Leif



Andersen [3650] (28-10-2010)
Kommentar
Fra : Andersen [3650]


Dato : 28-10-10 08:33

Den 27-10-2010 13:52, Morten Grøn skrev:
> "Per Henneberg Kristensen" <phkfjern@klikpost.dk> skrev i meddelelsen
> news:4cc7ed24$0$23758$14726298@news.sunsite.dk...
>> Det kan være svært at høre om det er gummiet eller motoren der larmer
>> (pga belastning).
>>
>> Prøv at køre uden at viskerne rører ruden.
>
> Det har jeg prøvet, og støjen kommer kun når gummiet på viskerne skifter
> retning i begge yderpostitioner.
Hvad hvis du holder lidt igen på viskerarmene for ligesom at "lege"
rudemodstand??
Med viskerblade som man brugte før flatblades kom, var det vigtigt at
selve viskerarmen havde den rette vinkel, altså så bladet stod lige
ned på ruden så det ikke "skrubbede" den ene vej. Kunne det tænkes at
man også skal være obs på dette ved FB (ikke FaceBook, men FlatBlades).
At ruden skulle være blevet ru og have indflydelse på den opstået larm
har jeg meget svært ved at tro. Min gamle Golle med 21 år på danske
og svenske veje har bragt forruden mange ridser o.l., men absolut ingen
larm fra viskerne af den grund.


Ukendt (28-10-2010)
Kommentar
Fra : Ukendt


Dato : 28-10-10 12:54

"Andersen [3650]" <FJERNaa@FJERNindbakke.FJERNdk> skrev i meddelelsen
news:4cc92743$0$18316$c3e8da3$91613603@news.astraweb.com...
> Hvad hvis du holder lidt igen på viskerarmene for ligesom at "lege"
> rudemodstand??

Nej det har jeg endnu ikke haft mulighed for. Det er kun indvendigt at man
kan høre støjen og ikke undenfor så det kræver lige en hjælpende hånd.
Jeg tror vi har fået det indkredset til 3 mulige årsager:
1) Rudens overflade
2) Viskerbladets kontruktion
3) Armen trykker for hårdt på ruden

Man kan sende folk til månen, men ikke lave støjfri vinduesviskere... ak ja.


Klaus D. Mikkelsen (28-10-2010)
Kommentar
Fra : Klaus D. Mikkelsen


Dato : 28-10-10 16:54

Morten Grøn skriver:
>
> 1) Rudens overflade

Det tror jeg ikke på. Med 160.000 km på Touran og den samme forrude i
de 100.000 km ville de også larme som en i helv....

Det gør de altså ikke.



Klaus
--
Modelbane Europas hjemmeside: http://www.modelbaneeuropa.hadsten.dk
Min egen hjemmeside nu med nyt domæne http://www.moppe.dk
Sælges 15" stålfælge med Michelin Alpin vinterdæk til VW Golf

Henrik B. (28-10-2010)
Kommentar
Fra : Henrik B.


Dato : 28-10-10 21:18

> "Klaus D. Mikkelsen" skrev i meddelelsen
> news:4CC99CA1.50A38361@du.kan.finde.den...
>
>> 1) Rudens overflade
>
> Det tror jeg ikke på. Med 160.000 km på Touran og den samme forrude i
> de 100.000 km ville de også larme som en i helv....
>
> Det gør de altså ikke.

Jeg tror heller ikke på den...

--
Handel ikke med Bøje & Brøchner - Ford i Vejle: http://www.bb-vejle.dk/
Støt kampen mod kommerciel japansk hvalfangst:
http://www.seashepherd.org/ - http://www.facebook.com/whalewars
Er du til Saab: http://www.saabklub.dk/


Martin [6000] (27-10-2010)
Kommentar
Fra : Martin [6000]


Dato : 27-10-10 11:15

> Ro på Mulle - hvad er dit bidrag m.h.t. viskere? Min erfaringer er, at
> ingen af de biler jeg har kørt i, med flatblades, har sagt noget som
> helst, hvorimod den gamle type larmer, og "skrubber" m.v.

Du må med ud i min, og nej det har intet med mærket at gøre... men
60000km og 3 år sætter sine spor på alle viskerblade Så flatblades
kan sagstens "skrubbe".

--
Martin
"Don't downgrade your computer to Windows 7, upgrade to GNU/Linux."

Martin [6000] (27-10-2010)
Kommentar
Fra : Martin [6000]


Dato : 27-10-10 21:47

> Du læste godt at manden skifter to gange om året - ik'? )

Jo, jeg læste også godt at du skrev du aldrig nogensinde havde oplevet
flatblades skrubbe )

At du ikke har oplevet det er ikke det samme som at det ikke sker/kan ske.

--
Martin
"Don't downgrade your computer to Windows 7, upgrade to GNU/Linux."

Martin [6000] (27-10-2010)
Kommentar
Fra : Martin [6000]


Dato : 27-10-10 23:25

> Nej, nej, jeg skal nok fremover være opmærksom

Mange tak

--
Martin
"Don't downgrade your computer to Windows 7, upgrade to GNU/Linux."

Søg
Reklame
Statistik
Spørgsmål : 177553
Tips : 31968
Nyheder : 719565
Indlæg : 6408849
Brugere : 218888

Månedens bedste
Årets bedste
Sidste års bedste