STATSFJENDER KAN VÆRE KLOGE:
Fra : Bo Warming

Dato : 24-10-10 06:37

STATSFJENDER KAN VÆRE KLOGE:
"Der findes en bestemt slags humanister, som
elsker negrene i Afrika, men hader deres nabo"
Søren Kierkegaard
   "Hvis jeg havde en datter, og hun blev voldtaget, ville jeg se
det som mindre slemt, end hvis hun ønskede at gifte sig med en
journalist . Søren Kierkegaard
"Har du set en Læge gå omkring mellem de Syge, så har du vel lagt
Mærke til, at den bedste gave, Han bringer, bedre end alle Lægemidler
og end al hans Omsorg, er når han bringer Håb, når der siges: "Lægen
håber".      Søren Kierkegard
"Det at være læge er selv at ville lide.      Søren
Kierkegård
"   Dit liv vil gå op i lutter tillløb til at leve. Søren
Kierkegaard
"Systembyggeren lever ikke selv i det han tænker ud, siger
Kierkegaard,
"   Statens opgave er altid den samme: at begrænse individet, at
tæmme ham, at underordne ham, at kue ham      Max Stirner
"De store er kun store, fordi vi ligger på knæ.Lad os rejse os Max
Stirner