DF og Ha
Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 24-10-10 06:18

Naar nu at det ihvertfald er sikkert at alle
medlemmer af det politiske Parti DF kommer
I det kvante mekaniske mareridt bedre kendt som
Helvede, pa grund af deres egen ondskab!

Er det saa ikke paa tide at melde sig ud?
Eller skal i ud og salte Jorden i Danmark igen
For at faa fat paa "onde" brune snegle?

--
Sane
Peter

Fra : Bo Warming

Dato : 24-10-10 07:33

On Sun, 24 Oct 2010 07:17:42 +0200, Peter Nicolaysen <pnic@email.dk>
wrote:

> [...]
>Helvede, pa grund af deres egen ondskab!
>
>Er det saa ikke paa tide at melde sig ud?
>Eller skal i ud og salte Jorden i Danmark igen

Helvede er ikke en ide du kan sælge til nogen i ateistiske Danmark

Og det er ikke Max Planks fysiske kvantemekanik-bevis der har gjort og
helveds-afvisende

Brune dræbersneglede har jeg dræbt med salt dengang jeg boede i min
kælder i tre år for at få råd til at købe øverste halvdel af huset
(jeg udlejede stueetagen som var det eneste jeg i 1989 ejede)
Men det er bedre at træde på dem incl med bare tær, selvom det er lidt
ulækkert.

Hvis du er en af autonomtæskeholdets bøller der hærværker mod min
street art, så oplyses hermed at selvom mit hus bærer byens største
DF-plakat så har jeg aldrig ansøgt om DF-medlemskab - de ville afvise
mig som PR-skadelig, men jeg tror jeg flytter flere stemmer til DF end
noget ikke-tillidsmands-DFmedlem