WallStreet farlighed bedre end godhedsindu~
Fra : Bo Warming

Dato : 22-10-10 05:55

Man skal ikke gå ind i løvens hule ubevæbnet og ikke importere
muslimer
og anden selvmorderisk dumdristighed, men lev stærkt dø ung kan være
OK motto hvis man kan lide oplevelser og at bruge sig selv fuldt ud
Gekkos ord om at Greed is good, er livsbeskyttende hvis investors
ludomani hindrer risikonarkomanen i at blive voldsmand

"   Men langt farligere er de danskhedsfjender, som i det skjulte
bekæmper det
Danmark, hvis folketing, ved at være dummere end det burde tillades,
på må
og få strør om sig med danske statsborgerskaber.
(Glistrup-citat)

"      Men enhver, der har studeret Muhamedanismen vil vide,
at den nuværende invasion af Danmark er langt farligere end Grev
Gerts, Karl X Gustavs og Adolf Hitlers.Mogens Glistrup 1994-bog
"   Pinsler ved forsigtighed overgår de farer, der skal undgås -
ofte er det bedre at overlade sit selv til skæbnen. Napoleon I -
risikonarkoman med megasucces i ret lang tid

"    Intent er farligere end at værer ufarlig. Poul Henningsen

"   To live is ever to be in danger. Nietzsche

"   Astrid Lindgren netop citeret i Politiken for følgende fra
Ronja Røverdatter "Der findes ting man må gøre, selvom det er farligt,
for ellers er man ikke et menneske men bare en lille lort"

Fa   "Believe me! The secret of reaping The greatest fruitfulness
and The greatest enjoyment from life is to live dangerously!Nietzsche
Fa   "Det eneste jeg beklager ved mit liv er, at det har varet for
længe. Hvis jeg skulle leve mit liv om, ville jeg begå de samme fejl -
bare lidt tidligere. Tallulah Bankhead
Fa   "The pleasure of all things increases by the same danger that
should deter it.      Seneca(B.C. 3-65

fa   One is twice as happy to dive after a man who has fallen into
the water if people are present who do not dare to. Nietzsche
Fa   The pleasure of all things increases by the same danger that
should deter it.      Seneca(B.C. 3-65
fa   The true man wants two things: danger and diversion. Therefore
he wants woman, the most dangerous plaything.Nietzsche
faam   You have made danger your calling? There is nothing
contemptible in that. Nietzsche
faD   Lykken står den kække bi.      Vergil