Blomsten af den danske indvandrerungdom
Fra : DADK

Dato : 21-10-10 19:22

http://ekstrabladet.dk/nyheder/samfund/article1435227.ece

Læs det hele igennem - han er en rigtig prototypeperker, som der går ti
af på dusinet - den er fuld af herlige pointer såsom at han er for klog
til at få arbejde, er nødt til at lave kriminalitet selvom han er på
kontanthjælp, at hans kæreste er dansker - "men fuck hende" osv.

Næh, fuck perkerne - sådanne typer skal udvises for bestandig eller
deporteres til en fangeø. Og fremadrettet bør vi indføre en loyalitetsed
efter israelsk forbillede, så det venligt tildelte statsborgerskab kan
tages fra den slags typer.

Fra : Jens Bruun

Dato : 21-10-10 19:31

DADK <dadk@webspeed.dk> skrev i meddelelsen
4cc084db$0$36578$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk:

> [...]
> loyalitetsed efter israelsk forbillede, så det venligt tildelte
> statsborgerskab kan tages fra den slags typer.

Statsborgerskab er noget, vi beredvilligt uddeler til perverterede udyr:

http://www.berlingske.dk/danmark/terrormistaenkt-fik-dansk-statsborgerskab

Dem, der er *så* store udyr, at selv dumme Danmark ikke tør yde
statsborgerskab, får bare et "tålt ophold", så vi således kan have
folkemordere gående frit omkring.

Alting flyder. Intet er længere helligt. Den frie verden bliver mere og mere
ufri, mens vi slikker røv på den muslimske verden og dennes 5. kolonne i
vore egne lande. Det kan kun ende med et brag.

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : \"@'

Dato : 21-10-10 20:01

hvor har du ret - - desværre

--
Si vis pacem - para bellum

Fra : Vidal

Dato : 21-10-10 21:32

Den 21-10-2010 20:31, Jens Bruun skrev:

> Alting flyder. Intet er længere helligt. Den frie verden bliver mere og mere
> ufri, mens vi slikker røv på den muslimske verden og dennes 5. kolonne i
> vore egne lande. Det kan kun ende med et brag.

Jeg har længe tænkt på, hvad LA's politik var det på det
område. Reflekterer dine synspunkter LA's meninger?

--
Venlig hilsen,

Villy Dalsgaard

Fra : Jens Bruun

Dato : 21-10-10 23:06

Vidal <vidal@webspeed.dk> skrev i meddelelsen
4cc0a33b$0$36567$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk:

> Jeg har længe tænkt på, hvad LA's politik var det på det
> område. Reflekterer dine synspunkter LA's meninger?

Jeg er ikke bekendt med, at LA har en officiel holdning til dette. Jeg
kender dog mange partimedlemmers personlige holdning. Li'ssom jeg kender
mange politiske modstanderes personlige holdning, som normalt først dukker
op i lukket kreds og helst efter lidt alkoholindtag.

LA's helt overordnede holdning, som jeg forøvrigt deler til fulde, er
"lukkede kasser og åbne grænser". Jeg er personligt overbevist om, at dette
princip vil løse mange af Danmarks grundlæggende problemer, fik vi lov til
at indføre det. Tænk på alle de utilpassede indvandrere fra 3. verdenslande
(læs: muslimske lande), der pludselig ville få travlt med at finde sig et
andet opholdsland, når de pludselig skulle til at arbejde for føden.
Samtidig ville vi opleve en nødvendig indvandring af mennesker, der alle
ville have lyst til at yde en indsats. Ren win-win...

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : DADK

Dato : 22-10-10 01:45

Vidal wrote:

> Jeg har længe tænkt på, hvad LA's politik var det på det
> område. Reflekterer dine synspunkter LA's meninger?

Principielt "fri indvandring" blot under den forudsætning at indvandrere
ikke skal kunne modtage alle slags sociale ydelser.

Når man ikke længere blot kan blive familiesammenført og beregne
livslang statslig forsørgelse suppleret med lidt socialt snyd, så man
kan blive rig på ingenting i hjemlandet, købe huse, låne penge ud osv -
eller tage sig godt betalt for et nyt lukrativt giftermål i Danmark - så
vil det helt automatisk få frasorteret størstedelen af de
omkostningskrævende 3-verdens indvandrere fra Somalia, Pakistan, Irak,
Tyrkiet.

Fra : DADK

Dato : 22-10-10 01:40

Jens Bruun wrote:
> [...]
> 4cc084db$0$36578$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk:

> Statsborgerskab er noget, vi beredvilligt uddeler til perverterede udyr:

Ja, og om det så er pga en studehandel, dvs som "tak" for at han har
stukket sin terrorven er det da lige forkasteligt.

Når man sidder i Danmark på en opholdstilladelse eller tålt ophold, så
skal man ikke belønnes for at have konspireret imod Danmark, planlagt
terror eller drab på vittighedstegnere med et statsborgerskab. Det er
komplet håbløst. Lur mig om ikke somalieren der forsøgte at økse Kurt
Westergaard ihjel ender med at få statsborgerskab eller permanent ophold
når han engang lukkes ud af fængslet. Han vil sikkert så have "størst
tilknytning til Danmark" eller "risikere forfølgelse" osv.

> Dem, der er *så* store udyr, at selv dumme Danmark ikke tør yde
> statsborgerskab, får bare et "tålt ophold", så vi således kan have
> folkemordere gående frit omkring.

Ja - menneskerettighederne blev jo ikke opfundet for at sikre
terrorister imod retsforfølgelse blot fordi de flytter til Danmark, men
for at sikre folk i al almindelighed imod statslige overgreb eller
forfølgelse pga race eller tro.

> Alting flyder. Intet er længere helligt. Den frie verden bliver mere og mere
> ufri, mens vi slikker røv på den muslimske verden og dennes 5. kolonne i
> vore egne lande. Det kan kun ende med et brag.

Ja, det er svært efterhånden at se andre slutscenarier. Se blot hvordan
det går mellem Tyskland og Tyrkiet. Tyrkerne og muslimerne generelt
kritiserer i ramme alvor Angela Merkel for at "mangle viljen til
integration" blot fordi hun overrækker en pris til Kurt Westergaard,
medens man ved lov ikke engang må bygge en kirke i Tyrkiet. Det er helt
åbenbart at det handler om at Europa skal integreres ind i Islam og
tilpasse muslimske nykker, alt andet bliver af velmenerne og
femtekolonnen udskreget til at være "racisme". Og det er blevet en
sovepude den anden vej - vores "ven" i EB-artiklen mener sikkert selv
han er i sin fulde ret til at pisse Danmark og danskerne op og ned af
ryggen, for Danmark er jo et ondt racistisk land.

Og det nytter ikke noget som helst længere at sidde - som jeg har gjort
- at tale om integration, sociale problemer, tiden læger alle sår osv
osv, selvom man godt ved inderst inde at det jo ikke passer. Man får
ikke en medalje for at have de "rigtige" meninger, maksimalt en kniv i
ryggen. Løbet er kørt - Europa vil blive kraftigt højredrejet de næste
år som følge af masseindvandringen og det helt urimelige overgreb
velmenere har påført de europæiske befolkninger.

Fra : Peter Bang

Dato : 21-10-10 14:34

On 21 Okt., 20:22, DADK <d...@webspeed.dk> wrote:
> [...]
> deporteres til en fangeø. Og fremadrettet bør vi indføre en loyalitetsed
> efter israelsk forbillede, så det venligt tildelte statsborgerskab kan

ti på dusinet? ... tror pokker, at du behov for at hævde dig lidt med
din super fine retorik herinde :)

Fra : Jens Bruun

Dato : 21-10-10 23:09

Peter Bang <dk.pbang@gmail.com> skrev i meddelelsen
be480cab-1c91-4a2e-9e5d-52ae42cc72ad@n13g2000vbn.googlegroups.com:

> ti på dusinet? Ja - 10 ud af 12, du ved?

> ... tror pokker, at du behov for at hævde dig lidt med
> din super fine retorik herinde :)

Den er noget mere super end din. Formuleringsevnen og retsskrivningen
ligeså. Og så har vi slet ikke omtalt hvor inferiørt, dit intellekt
forekommer, sammenlignet med DADK's.

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Jens Bruun

Dato : 21-10-10 23:11

Peter Bang <dk.pbang@gmail.com> skrev i meddelelsen
be480cab-1c91-4a2e-9e5d-52ae42cc72ad@n13g2000vbn.googlegroups.com:

> ti på dusinet?

Ja - 10 ud af 12, du ved?

> [...]

Den er noget mere super end din. Formuleringsevnen og retsskrivningen
ligeså. Og så har vi slet ikke omtalt hvor inferiørt, dit intellekt

begin 666 smile.gif
M1TE&.#EA#P`/`)$!`````+^_O___`````"'Y! $```$`+ `````/``\```(N
MC V9QY$"X6(@6GGJO0!)+3RA$XDA:&Y6JGXMIX$K%G,8^2EE]G:4?&ID%+Y#
#`0`[
`
end

Fra : DADK

Dato : 22-10-10 01:20

Peter Bang wrote:

> ti på dusinet? ... tror pokker, at du behov for at hævde dig lidt med
> din super fine retorik herinde :)

Du har tabt mig her. Hvis du mener det er overdrevet er det da sikkert
rigtigt, men jeg antyder trods alt helt frivilligt at ikke alle
indvandrerdrenge er som den type der af gud ved hvilken grund har ladet
sig interviewe til Ekstra Bladet.

Fra : P.N.

Dato : 22-10-10 07:08

"DADK" <dadk@webspeed.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> deporteres til en fangeø. Og fremadrettet bør vi indføre en loyalitetsed
> efter israelsk forbillede, så det venligt tildelte statsborgerskab kan

Hvem siger at han ikke kan reformeres og blive en produktiv samfundsborger
og dit image som racist virker sgu ærligt talt latterligt, kommer til at
tænke på Salvador Dali der engang udtalte "Piccaso hævder at han er
kommunist og det er jeg heller ikke". DADK hævder at han er racist og det er
jeg heller ikke.

Fra : DADK

Dato : 23-10-10 14:18

P.N. wrote:

> Hvem siger at han ikke kan reformeres og blive en produktiv samfundsborger

Det er jo ikke lykkedes endnu, uanset hvor mange milliarder og hvor
mange kreative pædagogiske tiltag man har forsøgt sig med, igennem de
sidste 20-30 år i 15 forskellige vesteuropæiske lande.

> [...]
> tænke på Salvador Dali der engang udtalte "Piccaso hævder at han er
> kommunist og det er jeg heller ikke". DADK hævder at han er racist og det er

Det har ikke en fløjtende fis at gøre med racisme - med mindre
vanekriminelle indvandrere der hader den kultur de er flyttet til
pludselig er blevet en ny race.