Kontuze gav al magt til de erfarne og derf~
Fra : Bo Warming

Dato : 21-10-10 18:13

Kontuze gav al magt til de erfarne og derfor overhaler Kina alle

      Vi kommer til livet med forseglede ordrer. . Søren
Kierkegaard
   A man shouldn't fool with booze until he's fifty; then he's a
damn fool if he doesn't. William Faulkner 1897 - 1962
   Ældre mennesker elsker at give gode råd. Det kompenserer for
deres manglende evne til at være et dårligt eksempel. la Rochefoucauld
   Alderdommen, især en alderdom fuld af hæder, har så stor
anseelse, at den er mere værd end alle ungdommens glæder.    Cicero
   Anyone who stops learning is old, whether at twenty or eighty.
Anyone who keeps learning stays young. The greatest thing in life is
to keep your mind young. Henry Ford 1863 - 1947
   De unge tror, at de gamle er nogle fjolser; men de gamle ved,
at de unge er det. George Chapman
   Den, som kan få afslutningen af sit liv til at stemme overens
med begyndelsen, er den lykkeligste blandt mennesker.Goethe
   Det er alderens velsignelse, at man kan betragte kvinder med
behag,, men uden begær. Arthur Schopenhauer
   Det går ned at bakke fra det øjeblik man fylder atten. Mick
Jagger Det er bedre at være en 17 årige pige end at være en 17 årig
dreng. Simon Spies
   Hvad er ungdom? En drøm. Hvad er kærligheden? Drømmens
indhold.       Søren Kierkegaard
   Hver generation griner ad de gamle metoder, mens de til punkt
og prikke følger den ny. Henry David Thoreau (1877-1862)
   I am long on ideas, but shor   t on time. I expect to live
only about a hundred years. Thomas Alva Edison 1847 - 1931
   It is an illusion that youth is happy, an illusion of those
who have lost it. W. Somerset Maugham
   It seems, in fact, as though the second half of a man's life
is made up of nothing but the habits he has accumulated during the
first half. Fedor Dostoevsky 1821 - 1881
   Jeg er ikke ung nok til at vide alt. Oscar Wilde
   Jo ældre jeg bliver, desto sjovere bliver livet.    Arthur
Miller
   Le ikke af de gamle - du vil selv ende sådan. Kinesisk
ordsprog
   Modenhed er alt, Edgar af Clouster King Lear Shakespeare
Når man er ung, forguder og foragter man uden den sans for nuancer,
som er den største gevinst livet giver os. Nietzsche
   Paulus: Da jeg blev voksen, aflagde jeg det barnlige.