Regeluklarhed om nøgenhed er en udfordring
Fra : Bo Warming

Dato : 18-10-10 20:14

Regeluklarhed om nøgenhed er en udfordring

Forleden søndag morgen stod jeg på mit fortov totalt alene i solskin
og frost og reparerede hvad autonomhærværk havde beskadiget
En politibil stoppede og oplyste at nogen i kvarteret havde klaget
over at jeg ikke bar bukser dvs jeg "var nøgen" hvad ingen ku ha
overlevet længe ved de kuldegrader

Jeg oplyste dem at dametøj såsom min nederdel er legalt og de burde
tage foto i stedet for nu 7 gange på en sommer at hoppe på
falskanmelderes løgne.

Jeg oplyste at ingen kan se om jeg har bukser på når andet tøj hænger
ned til knæene og vor kronprinsgemalindes far bar nederdel=kilt i
domkirken

For ikke at tabe ansigt opdigtede den ene betjent at han i et flygtigt
øjeblik ku skimte lidt underbuks, så de ville gå igen.
Der var ingen underbuks under nederdelen , men det ville jeg ikke
bedrøve ham med at oplyse.

I min have går jeg ofte nøgen om sommeren og sådant bør være tilladt
overalt og for at flytte grænser går jeg gerne helt til grænsen men
ikke over

Tidligere har de i lignende situationer insisteret at anmelder MÅ have
ret, helt som de ofte vælger at tro på voldtægtsanmeldende løgnersker
og jeg har fået justitsmordbøde for blufærdighedskrænkelse, hvor det
stod påstand mod påstand - så nu er jeg usual suspect som blotter tsk
tsk.

"Regler distraherer vor opmærksomhed væk fra det basale sigte, som
reglen har, og regler gør os tankeløse. Nietzsche

"   Uden er stort, ja eventyrligt mod til at ville sig selv i
guddommelig nøgenhed, når ingen til virkelig frigjorthed. Henrik
Pontoppidan

HAr man integritet gør man intet for at imødekomme folks
snobbefordomme. Men tiden er ikke moden til nøgenhed på offentlig
areal