Forbuden racisme-frugt smager bedst
Fra : Bo Warming

Dato : 16-10-10 14:28

   Forbuden racisme-frugt smager bedst

Når BUPL søger at presse farvede dukker ned over hovedet på
niggerbørn, der snobber for ariere, så understreges at brunhed skal
man skamme sig over
Når drenge ikke må lege med pistoler så bliver det dobbelt så
attraktivt at eje en rigtig pistol.
Godhedsindustrien ønsker alle problemer forværret så der kan ansætte
flere højtuddannede problemløsere
Kina ignorerer moraliseren om de 2600 minedødsfaldt pr år.
Da ignorerer IKKE behovet for øget sikkerhed - den øges med 10% pr år
især pr elektronik som Kina overgår os i
HVIS de skammede sig over den p.t. nødvendige dødelighed ved
mineraludvinding ville de pånå en fagforening-stat i staten og
forværre samtlie problemer.
Equador har netop fået indespærret efter mineskeksplosion 4 arbejdere
- men skaffer næppe dyrt udstyr til at bore lodret skak.
Fattige lande må leve med risiko-job

Fra : Martin Larsen

Dato : 16-10-10 15:21

On 2010-10-16 15:28, Bo Warming wrote:
> [...]
> attraktivt at eje en rigtig pistol.
> Godhedsindustrien ønsker alle problemer forværret så der kan ansætte

Netop, men stor respekt for Venstres integrationsordfører, Karsten
Lauritzen, som finder det »gennemgående latterligt«, at instituttet
beskæftiger sig med dukkers hudfarve:

»Hvis det er sådan, Institut for Menneskerettigheder bruger sin tid, så
har jeg – i en tid med store underskud på statens finanser – lige fundet
et oplagt sted at spare.«

*Gid han er typen der sadler samme dag han rider*

http://jp.dk/indland/article2216432.ece

I UK har de et akronym for disse omvendt racistiske velmener
institutioner: *QUANGO*
(Quangos - "quasi-autonomous non-governmental organisations")

Og her har man allerede 192 på listen over komplet unyttige institutter
som vil få skattepengestrømmen afbrudt,
http://www.bbc.co.uk/news/uk-politics-11538534

Mvh
Martin

Fra : Bo Warming

Dato : 20-10-10 00:30

On Sat, 16 Oct 2010 16:20:48 +0200, Martin Larsen
<mlarsen@post7.tele.dk> wrote:

> [...]
>
>»Hvis det er sådan, Institut for Menneskerettigheder bruger sin tid, så
>har jeg – i en tid med store underskud på statens finanser – lige fundet
Ligegyldigt hvordan de bruger milliondonationer af skattepenge
har der altid været behov for total bortsparing af et institut om
menneskerettighede

- Kinas succes skyldes at de er imod de farlige muslimvenlige
menneskerettigheder

Læs Søren Krarups "DAnsen om menneskerettighederne" som udkom på
JP-forlaget i 2001