Vedr. skrotning og afmelding
Fra : Andersen [3650]

Dato : 12-10-10 19:18

Har nu fundet en skrot-pusher der vil hente mit lig af en bil.
Han spurgte til om jeg havde reg.attesten, hvilket jeg
kunne bekræfte. Men hvad med afmelding af nr. pladerne??
Er ikke meget for at den skulle komme ud og køre i mit navn.
Er der nogen der kan fortælle hvorledes jeg kan slippe for
at han muligvis kører i bilen på min forsikring, og at
jeg stadig kan få (del i) skrotpræmien (sammen med ham).

Fra : Ukendt

Dato : 12-10-10 19:23

"Andersen [3650]" skrev:
> [...]
> at han muligvis kører i bilen på min forsikring, og at
> jeg stadig kan få (del i) skrotpræmien (sammen med ham).

Du kan trygt overlade bilen til en godkendt ophugger.
Han giver dig din andel i hånden (2000,-?) og du skriver under på, at han må
afmelde og skrotte bilen for dig.
Tænk ikke mere over det.
--
) Hilsen
( Per T.

Fra : Troels [around 9000]

Dato : 16-10-10 21:45

> Du kan trygt overlade bilen til en godkendt ophugger.
> Han giver dig din andel i hånden (2000,-?) og du skriver under på, at han
> må afmelde og skrotte bilen for dig.
> Tænk ikke mere over det.

Njaeh. Nutildags skriver man under på at huggeren køber bilen, ikke at han
indestår for at den SKAL skrottes. De MÅ faktisk gerne videresælge - og de
gør det.

--
Troels
BMW - Freude am Fahren.

Fra : oz3bto

Dato : 12-10-10 21:24

"Andersen [3650]" <FJERNaa@FJERNindbakke.FJERNdk> skrev i en meddelelse
> [...]
> at han muligvis kører i bilen på min forsikring, og at
> jeg stadig kan få (del i) skrotpræmien (sammen med ham).

Tror du selv kan beholde nummerpladerne ..

Enste han skal bruge for at få sine penge igen er reg attesten også den del
af bilen hvor stelnummeret er