Hundelufter
Fra : Trine

Dato : 07-08-01 20:48

Hej alle

Jeg efterlyser en der har tid/lyst til at gå med min dejlige labbedreng en
gang i mellem...

Er der nogen der har nogen ideer til hvor man kan finde en sådan??

Hilsen
Trine og Disco

Fra : Trine Dyrgaard

Dato : 07-08-01 21:30

Hvor bor du?

--
-Trine

Se Robin på http://knarf.adsl.dk

Fra : Trine

Dato : 07-08-01 22:31

Ups ...nårh ja det var måske en ide at skrive det også

Vi bor på Amager ...

/Trine

Fra : Trine Dyrgaard

Dato : 07-08-01 23:05

Det var ærgeligt. Robin ville ellers gerne have lidt selskab på turene, men
vi bor i Århus.

Fra : M@rk

Dato : 07-08-01 22:34

Tue, 7 Aug 2001 21:47:40 +0200, berigede "Trine" <musen@kirstein.dk>
dk.fritid.dyr.hund med:

>Er der nogen der har nogen ideer til hvor man kan finde en sådan??

Måske en skoleelev fra en af de større klasser i dit områdes skole,
kunne være interesseret i lidt ekstra lommepenge?!

/Mark

Fra : Bettina

Dato : 08-08-01 07:51

Jeg hængte en seddel op i min lokale Netto på amager. Jeg fik godt nok kun
2-3 henvendelser på den (på en uge) men den ene var 100% det jeg havde håbet
på og Mocka har stadig fornøjelsen af at blive gået med af sin hundepasser
hver dag efter skoletid.
Det er sikkert endnu nemmere at finde en hvis det ikke er hver dag der skal
gåes med hunden.

Bettina

Fra : M@rk

Dato : 08-08-01 12:08

Wed, 8 Aug 2001 08:51:12 +0200, berigede "Bettina" <pruehs@mocka.dk>
dk.fritid.dyr.hund med:

> [...]
>på og Mocka har stadig fornøjelsen af at blive gået med af sin hundepasser

Hvad er taksten for denne ydelse i disse dage?

/Mark

Fra : Trine

Dato : 08-08-01 16:40

Som taget ud af munden på mig

Og det jeg søger er ikke en der skal lufte ham hver dag, men en der kan
lufte ham træt en eller 2-3 gange om ugen....

/Trine

Fra : Max Larsen

Dato : 09-08-01 07:31

Har du prøvet http://www.lfhjemmesitter.dk/ ?
kh
Max Larsen

Fra : Trine

Dato : 09-08-01 10:00

Så vidt jeg kan se på deres hjemmeside...drejer deres service sig om når man
er på ferie osv....og ikke om faste "luftefolk"

Men tak alligevel for linket....det lyder som noget der kunne være aktuelt
næste gang vi drager sydpå

/Trine

Fra : Bettina

Dato : 09-08-01 08:23

jeg gir hende 300,- om ugen. Det er en pige på 14, der i forvejen går med
sine 2 egne dejlige hunde og hun elsker det tilsyneladende. Jeg synes det er
et passende beløb, på den anden side synes jeg også det er fantastisk at hun
gør det hver evigt eneste dag uanset vejr og vind..og hvis hu er forhindret
får hun søster, bror eller mor til at gå i stedet. Så selv om der nogen
gange måske kun er 3 eller 4 dage på en uge, gir jeg hende stadig 300,-

Bettina

Fra : Bolette Nielsen

Dato : 09-08-01 22:00

Jeg har selv været hundelufter da jeg var teenager, hvilket jeg nød ( idet
jeg ikke selv måtte få hund ), så en skole pige/dreng, der brænder for at
lufte din hund ville være løsningen.
Jeg fik jobbet idet jeg gik med aviser i hendes opgang, og tit sad og
snakkede med Birger ( som hunden hed ) gennem brevsprækken. En dag åbnede
hun døren, og spurgte mig om jeg havde lyst til at begynde at gå med ham.
Det blev til fem rigtig gode år for mig ( og sikkert også for Birger ).
Prøv at kig efter hvem der evt går med aviser på din vej, måske er det din
kommende hundelufter

Rigtig held og lykke med jagten på din hundelufter

Hundehilsner fra Bolette

Bettina <pruehs@mocka.dk> skrev i en

Fra : Trine

Dato : 09-08-01 22:51