Deep purple koncert på femøren
Fra : Øistein wind

Dato : 07-08-01 14:27

Hej er det rigtigt at Deep Purple holder koncert på femøren snart?(tror vist
det er på fredag d10 august)

Hilsen Ø

Fra : Øistein wind

Dato : 07-08-01 15:09

Hey. Ja det er rigtigt, har jeg lige fundet ud af. Men det er den 12
august(søndag)

Fra : Uffe Christensen

Dato : 07-08-01 15:20

Korrekt,
Deep Purple indleder deres aktuelle Europa-turné på Skanderborg torsdag.

UffeC

Fra : N/A

Dato : 07-08-01 20:18

Fra : N/A

Dato : 07-08-01 20:18

Fra : Hanne

Dato : 07-08-01 20:18

> ¨De spiller sammen med BAAL og et andet band. 150kroner for tre
koncerter,
> men arrangementet starter klokken 14 og slutter 21. Så nej det ved jeg
ikke
> præcist.
> Anyone?

Nej men det andet band er Manfred Mann, som i øvrigt også spiller på
Skanderborg )) Kan I gætte hvor jeg skal hen?

Hanne

Fra : Øistein wind

Dato : 07-08-01 23:17

hmmmmm............næh. Hvor?

Fra : Uffe Christensen

Dato : 08-08-01 06:22

Til Bornholm, naturligvis

Fra : Jimmy og Aino

Dato : 08-08-01 15:59

Jeg har lige hørt at Jon Lord, deres fantastiske orgelspiller, desværre ikke
kommer med til koncerterne, hverken på Skanderborg eller 5-øren. I stedet
for har de fået fat i Don Airey, der har spillet med i bl.a. Whitesnake og
Black Sabbath.

Mvh Jimmy.

P.S. jeg skal selv se dem på Skanderborg.

Fra : bonfils

Dato : 08-08-01 23:56

"Jimmy og Aino" <2624591m001@mail1.stofanet.dk> wrote in message
> [...]
> for har de fået fat i Don Airey, der har spillet med i bl.a. Whitesnake og

Okay.
Jeg går ud fra, det også er uden Ritchie Blackmore?
Og Ian Gillan har ikke kunnet synge i årevis... (har hørt ham hoste sig
igennem Child In Time, uha!)
Det ligner efterhånden mest ren nostalgi eller hvad?
(Og jeg har selv været *hardcore* Purple fan...)

--
http://kim.bonfils.com
"One of the symptoms of an approaching nervous breakdown is the belief that

Fra : Hanne

Dato : 12-08-01 20:11

bonfils <mail@bonfils.my.underwear.com> skrev i en

> [...]
> igennem Child In Time, uha!)
> Det ligner efterhånden mest ren nostalgi eller hvad?
> (Og jeg har selv været *hardcore* Purple fan...)

Jeg synes faktisk at det var en ganske god oplevelse på Skanderborg.
Forsangeren Ian Gillan (hvis det er det han hedder) sang fantastisk
godt. I det hele taget en god musikoplevelse.

Hanne

Fra : Hanne

Dato : 12-08-01 20:03

Jimmy og Aino <2624591m001@mail1.stofanet.dk> skrev i en
> [...]
stedet
> for har de fået fat i Don Airey, der har spillet med i bl.a.

Jeg tror du har hørt galt. Jeg var til koncerten i Skanderborg og der
blev der sagt at deres trommeslager desværre ikke kunne være med pga en
operation i benet, men at han var klar igen om 14 dages tid.

Hanne

Fra : Hanne

Dato : 12-08-01 20:13

Hanne <diva1@ofir.dk> skrev i en news:9l6jtb$ivc$1@sunsite.dk...

> [...]
en
> operation i benet, men at han var klar igen om 14 dages tid.

Sorry - du havde ret, det var keyboardspilleren ))
Det står jo på: www.deep-purple.com

Hanne

Fra : Jesper Haaber Gyllin~

Dato : 08-08-01 10:29

Øistein wind <windw@mail.danbbs.dk> wrote:

> Hej er det rigtigt at Deep Purple holder koncert på femøren snart?(tror vist
> det er på fredag d10 august)
>
> Hilsen Ø

Fem-øren søndag den 12. august kl. 15.00 -> 21.00 sammen med Baal og
Manfred Mann's Earth Band. Mon ikke de spiller i den rækkefølge de er
kendte/store ?

Baal
Manfred Mann
Deep Purple