Danskere forfølges i Vollsmose
Fra : N_B_DK

Dato : 08-10-10 09:09

Under de mange problemer i Odense-bydelen Vollsmose ligger også en etnisk
konflikt, hvor danskere er ofre for overfald og bilafbrændinger begået af
bander med især palæstinensisk og somalisk baggrund. Det skriver Fyens
Stiftstidende.

- Jeg har altid sagt, at jeg er stolt af at bo i Vollsmose. Jeg begynder at
blive træt nu. Flere og flere af mine naboer kommer og fortæller, at de er
blevet overfaldet og er blevet frarøvet deres penge. Eller at deres bil er
blevet brændt af, fortæller Ra Ranunkel.

Ifølge ham er det en hård bande af somaliere, der begår overfald på
stisystemerne bevidst rettet mod danskere. Og det er primært palæstinensere,
der brænder danskeres biler af og styrer området Bøgetorvet i Vollsmose,
lyder det.

http://ekstrabladet.dk/nyheder/samfund/article1427516.ece

Og hvad sker der, ingenting.... få nu indfanget de tosser, og få dem sendt
retur, skaber diverse tossegode organisationer sig, sendes de udviste ganske
enkelt bare til deres hovedkontor istedet for, er de eftersøgt i deres
hjemland, er der nok en grund til det, og folk må stå til ansvar for deres
handlinger, her som i deres hjemland.

--
MVH. N_B_DK

Fra : Jesper

Dato : 08-10-10 12:29

N_B_DK <admin@spamme.dyndns.dk> wrote:

> [...]
> enkelt bare til deres hovedkontor istedet for, er de eftersøgt i deres
> hjemland, er der nok en grund til det, og folk må stå til ansvar for deres

Det store problem, er, de fremmede der ikke er blevet repatrieret,
palæstinensere til Libanon og somaliere til Somalia.
Jeg skrev for 5 år siden "Repatrieringsplan 2005" og postede bl.a her i
gruppen. Det siger selv, at hvis det var hvad man havde gjort, så ville
vi ikke stå med de problemer vi har i dag.
--
Jesper
Chuck Norris doesn't wear a watch.