Tosser i Roskilde
Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 08-10-10 08:57

Jeg har overvejet at bruge nogle Scientologer som
Pro tosser i Roskilde, s det kan vre de snart begynder
at stille pylons op derovre, s dem kan i tage noglem billeder
af hvis i har lyst!

Under alle omstndigheder s er der vist get DF i tingene
derovre! S psykiatrien er ude af stand til at varetage deres arbejde!

--
Sane
Peter

Fra : Bo Warming

Dato : 08-10-10 11:28

On Fri, 08 Oct 2010 09:56:45 +0200, Peter Nicolaysen <pnic@email.dk>
wrote:

> [...]
>
>Under alle omstndigheder s er der vist get DF i tingene
>derovre! S psykiatrien er ude af stand til at varetage deres arbejde!

Psykiatri udfører ikke noget arbejde
Hvad producerer de?
De er smagsdommere og deres diagnoser testes aldrig af vildige

Scientologers indforståede snak om "engrammer" mm er lige så
værdifuld som psykiaternes - men de har ikke receptmonopol og
voldssmonopol.

Jøder har vistnok opkøbt Scientology som engang havde stor indflydelse
på Freskridts og DF politikere

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 08-10-10 14:03

On Fri, 08 Oct 2010 12:28:26 +0200, Bo Warming <bwng@bwng.dk> wrote:

arbejde!

> Psykiatri udfrer ikke noget arbejde
> Hvad producerer de?
> De er smagsdommere og deres diagnoser testes aldrig af vildige

> Scientologers indforstede snak om "engrammer" mm er lige s
> vrdifuld som psykiaternes - men de har ikke receptmonopol og
> voldssmonopol.

> Jder har vistnok opkbt Scientology som engang havde stor
indflydelse
> p Freskridts og DF politikere

S m Jdelogerne gre Pylons i Roskilde!

En solid jernkerne med isoleret kobber traad viklet rundt om,
Bevg nogle elektroner rundt i kobbertrden og den tiltrkker!

En Elektromagnet! Som alle elmotore er baseret paa!

Tag paa Pilgrimstur i en Elektrisk Bil og bevg dine elektroner
Rundt om det der symbolisere en ???

Eller goer som Profod g derned, de skal bruge turist
indtgterne!!*

*du kommer i helvede alligevel

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 08-10-10 14:30

> [...]

> voldssmonopol.

> Jder har vistnok opkbt Scientology som engang havde stor

Der er vsentlig mere modstand mod at komme Muslimer
I Helvede(fra mig selv i de foregende r, end jeg troede)

Jeg har fet lidt pletter for jene og sdan,
Jeg syntes ogs "jeg inducerecde had" mod nogen p et tidspunkt, det
er frste gang jeg har ramt mig selv med en jihad! Jeg skal lige ha
det under kontrol!

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 08-10-10 14:37

> [...]

> voldssmonopol.

> Jder har vistnok opkbt Scientology som engang havde stor

Du kan godt undgaa at komme i Helvede Bo hvis du bliver en Muslim og
er det strstedelen af dit liv!

Ellers er det Altid Torturen!

Helvedes Fejlsikring har forklaret folk ikke kan konvertere
Til Islam i Helvede og komme ud!

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 08-10-10 16:41

> [...]

> voldssmonopol.

> Jder har vistnok opkbt Scientology som engang havde stor

Det er nok ogsaa bedst ikke at smide Kristus i Helvede!