Kommunal korruption blev dokumenteret af T~
Fra : Bo Warming

Dato : 07-10-10 00:04

Kommunal korruption blev dokumenteret af TV2 vedr hjemmehjælpere, der
fusker . Her en historie om langt større bedrag, men højere oppe i
hierarkiet
Jeg er visiteret til en anelse rengøring, men selvom min læge siger at
de fleste hjem lugter værre end mit, har hjemmehjælpen nægtet at gå
indendørs hos mig pga lugt. Selvom jeg trives perfekt, insisterer min
EL-nevøs socialborgmesterafdeling på at forære mig en hovedrengøring
udført af et firma, der er venner med pamperne.
Først rengjordes køkkenet. Så slæbte de 18 flyttekasser med bøger ned
i kælderen for at rengøre dagligstue, Da jeg hørte, at det sidste
kostede skatteyderne 28000 kr for ti arbejdsmandstimer, klagede jeg
over ødselheden og nægtede firmaet adgang. Pamperne fik medhold. Jeg
ankede og øverste instans vedtog nu, at visitationen skal overholdes,
men hovedrengøring skal udføres af nogen, jeg har tillid til. Jeg
fandt sådanne personer og så afvistes den løsning - for nu var det
pludselig af betydning, at jeg har formue! Så længe det var kommunens
venner, der forkæledes, ignorerede man den formue som jeg aldrig har
lagt skjul på. Bo Warming, kemigymnasielærer,Bjelkes Alle 46, 2200 N,