Hemmelighedskræmmeri, hvor kvinder tisser
Fra : Bo Warming

Dato : 05-10-10 02:35

Hemmelighedskræmmeri, hvor kvinder tisser
VVS-branchen vil modsætte sig, at faskiner etableres så ofte, at folk
taber lyst til brug af dyrt flisebeklædt vådrumssikret badeværelse og
kun bruger det til lortning en gang i døgnet og derfor nøjes med et
pr to husstande.
De vil råbe "Køns-ligeberettigelse" og hævde at piger er for
blufærdige til at gå hen i en krog og sætte sig på hug og holde kop
ind i skridt og tisse i koppen og hælde dens indhold ned via rør til
faskine.
NB selv i hedebølge har jeg ved faskine i min have på sted uden skygge
konstateret NUL LUGT - jord er jo kølig ½ m nede og faskinen fordeler
urin til m2 af porøs, sugende jord.
Visse storby-mandepissoirer i det fri har stålskærm så man kan se
ansigt og fødder men ikke midterste ¾ af den tissende. Og han kan se
på de forbipasserende, mens han tisser og ryster af.
En hesteskoformet enkeltpersons skærm kan evt opsættes til sippede
kvinder. Og nogle engangsplastbægre eller et krus i en kæde.
Smitte kan ikke overføres .
"Det er ligegyldigt hvor længe du ryster, den sidste dråbe falder i
bukserne" sådan lød ifølge min fysiklærer til sine kun drenge-elever
Galilæis fjerde fald-lov. - en vigtig optakt til Newton-mekanikken!
En tjener så
*restaurantsgæsten tabe en sukkerknald på dugen*
og sprang til og fremdrog af bukselommen en te-ske og fik det tabte
retur i sukkerskålen uden at berøre med fingrene .
"Betænksomt at have ske i lommen" bemærkede gæsten, og tjeneren
forklarede, at ejeren var vild med hygiejne.
Gæsten bemærkede en kort hvid snor hængende ud fra tjenerens gylp og
spurgte "hvad den er til?"
Tjeneren forklarede at den sippede ejer ikke ville have, at
tjenerfingre rørte tissemanden når urinering, og når træk i
gylp-snoren, så faldt pik ud af sig selv.!
"Men hvordan får du `tissemanden tilbage igen" spurgte den nysgerrige
gæst
"Ja så er det godt altid at have en te-ske parat i lommen" svaredes
beredvilligt

Fra : Bo Warming

Dato : 05-10-10 03:00

>"Men hvordan får du `tissemanden tilbage igen" spurgte den nysgerrige
>gæst
>"Ja så er det godt altid at have en te-ske parat i lommen" svarede tjeneren
>beredvilligt

Folk har ondt af prostituerede der skal sprede ben for ulækre
vildtfremmede
Er det ikke lige så slemt at tjenere skal konversere slesk og
hyklerisk, elsværdigt og storsmilende med de ledeste gæster`?

Jeg fejrede hvedebrødsdage i norsk dal med min norske kone og erfarede
at norske tjenere og butiksekspedienter (på øde steder, med begrænset
konkurrence) var stolte og uelskværdige, høflige men ikke smigrende,
retfærdige men ikke service-overdådige

En norsk trold hørte at trolden i nabodalen gabede højlydt
Efter hundred år sagde han til ham "Når der er sådan en larm, så
flytter jeg til en anden dal.