UK hader ytringsfrihed
Fra : Bo Warming

Dato : 04-10-10 14:54

Fik nazierne ikke civiliseet de antidemokratiske englændere nok før de
tabte?

Fra : Martin Larsen

Dato : 04-10-10 15:54

On 2010-10-04 15:53, Bo Warming wrote:
> Fik nazierne ikke civiliseet de antidemokratiske englændere nok før de
> tabte?

------------

Nej, de glemmer desværre hurtigt.
Det er tragisk at bruge skatteyderpenge på et magtapparat, som ikke har
noget bedre at tage sig til, end at virke som /spielverderbere/ for
nogle knægte, der har lidt harmløs spas. Måske er myndighederne sure
over at knægtene ikke følger den nyeste trend og sætter ild til en skole?

Mvh
Martin

Fra : Bo Warming

Dato : 05-10-10 01:48

On Mon, 04 Oct 2010 16:54:13 +0200, Martin Larsen
<mlarsen@post7.tele.dk> wrote:

> [...]
>nogle knægte, der har lidt harmløs spas. Måske er myndighederne sure
>over at knægtene ikke følger den nyeste trend og sætter ild til en skole?

Politiet i UK og DK har elendig dømmekraft og proportionssans

Jeg gik på skadestuen på Rolighedsvej, privatiseret og uden ventetid
og betalte 600 kr og sendte politiet rapport. De returnerede uden
følgebrev så nu poster jeg penge i en advokat - som vist sylter.
Mordforsøg, trusler, indtrængen på min grund - og passivt politi - der
efter at lægge angriberen, som jeg havde passiviseret, i håndjern
slipper hende fri fordi jeg ikke straks går på skadestue

Voldsskader kombineret med mordtrusler fra en fremmed indtrænger - det
er sgu ikke en gemytlig nabokonflikt - selvom politiet hader mig og
mit plankeværk - at de nu opfordrer til mordforsøg mod mig som noget
ustrafbart er værre anslag mod ytringsfrihed end indtrænger hos Kurt
Vestergaard