2010 uge 40 (news samlet)
Fra : Kall, Mogens

Dato : 04-10-10 13:54

http://sites.google.com/site/kallfiles1/politics

[ ... ]
[ ... 2010-10-04, Monday, day no 277 in the year ... ]
[ ... ]
> 581 dage siden Asteroid near hit the Earth on day 61, 2009-03-02

De politiske hændelser for den kommende uge vil blive indrapporteret her
under lovsangen, som OGSÅ er ret *progressiv*. Man bli'r glad af at høre
den og synge med ...

GodsWildfire
http://www.youtube.com/user/GodsWildfire
18. jul 2009
"New Land" by Eden's Bridge
http://www.youtube.com/watch?v=9PhtvJYviKk

eller ...

http://www.youtube.com/user/TheServantOfMichael#p/f/10/9PhtvJYviKk

eller:

Website:
https://sites.google.com/site/kallmusic001/Home/name/new-land

God fornøjelse ...

Med venlig hilsen,
Mogens Kall, The servant of Michael.
Last OUTPUT: 11655 news:4ca719a9$0$50454$14726298@news.sunsite.dk
Website https://sites.google.com/site/kalltree1 File no: 11659

Fra : Kall, Mogens

Dato : 07-10-10 10:09

"Kall, Mogens" <Jesus.loves.you.et@gmail.com> skrev i en meddelelse news:4ca9ce75$0$50449$14726298@news.sunsite.dk...
> [...]
> Mogens Kall, The servant of Michael.
> --
> Coming up news: Iran hit by a Asteroid. Iran is no more (Jer.49,34-)

http://www.dr.dk/Nyheder/Udland/2010/10/07/073030.htm

Pakistan presser afghanske oprørere til angreb

07. okt. 2010 07.44 Udland

Den pakistanske efterretningstjeneste ISI presser militante i Afghanistan
til at gennemføre angreb mod amerikanske soldater og deres
allierede.

Det skriver den amerikanske avis Wall Street Journal på baggrund af
interview med amerikanske embedsmænd og Taliban-ledere i
Afghanistan.

ISI er flere gange blevet beskyldt for at støtte oprørerne i Afghanistan
for at sikre Pakistan et gunstigt udgangspunkt, når de
udenlandske soldater en dag forlader området.

Tidligere i år beskrev en britisk rapport, at pakistanske efterretningsfolk
sidder med ved bordet, når Taliban planlægger sine
operationer i Afghanistan.

=== citat slut ===

Selve Taliban som fanatisk religiøs organisation er en pakistansk opfindelse
(støttet af Saudi Arabien økonomisk, da de invaderede Afghanistan i 1990'erne) !

Så selve *arnestedet* for terroren skal findes i Pakistan !

11676

Fra : Bo Warming

Dato : 07-10-10 18:48

> [...]

>(støttet af Saudi Arabien økonomisk, da de invaderede Afghanistan i 1990'erne) !
>
>Så selve *arnestedet* for terroren skal findes i Pakistan !

Da jeg arbejdede i AFghanistan for FN 1974-76 var der ingen tegn på
fundamentailsme, men ved ferie i Pakistan blev min søster chikaneret
for ikke at være en tækkelig tildækket muslim-agtig kvinde

Myten om AFghanistans farlighed er nok skabt af Bin Laden, der påstod
at han gemte sig i huler/den afghanske stenørken

Pakistan er et anderledes frugtbart og tætbefolket land med storbyer
der er arnesteder for terror

Fra : Kall, Mogens

Dato : 08-10-10 23:06

> [...]
> Mogens Kall, The servant of Michael.
> --
> Coming up news: Iran hit by a Asteroid. Iran is no more (Jer.49,34-)

http://nyhederne.tv2.dk/article/34134031/

Rapport: Hviderusland begår politiske drab

Fredag d. 8. okt. 2010; kl. 23:41 af jely / ritzau

En russisk tv-station beskylder nabolandet Hviderusland for
at sende en dødspatrulje ud for at fjerne politiske modstandere.
Rapporten kommer på et tidspunkt, hvor Moskva har optrappet
en mediekampagne mod den hviderussiske præsident, Alexander
Lukasjenko.

Tv-stationen NTV, der er tæt på den russiske regering, siger i
en rapport, at politikere forsvinder i Hviderusland, og tv-stationen
citerer en person, som siger, at han har været med i en dødspatrulje,
som likviderede Lukasjenko-kritikere.

"Det blev fremlagt for os, som om vi handlede i overensstemmelse
med landets interesser og præsidentens interesser," siger vidnet,
Dmitrij Novitjek.

Han siger, at andre medlemmer af elitepatruljen havde sagt til ham,
at han skulle deltage i drabene på oppositionslederne Viktor
Gontjar og Jurij Sakharenko i 1999.

En række hviderussiske politikere forsvandt i 1999, hvor modstanden
mod Lukasjenkos styre tog til.

Den russiske tv-station har også set kritisk på oppositionsjournalisten
Oleg Bebenins mistænkelige selvmord i september.

Lukasjenko, som tidligere blev kaldt "Europas sidste diktator" af
USA, har i de seneste måneder fået et noget mere positivt forhold
til Vesten, mens hans forhold til Rusland er blevet uforudsigeligt.
Ved det kommende præsidentvalg i december står Lukasjenko til at
blive genvalgt for fjerde gang.

11680

Fra : Bo Warming

Dato : 09-10-10 03:49

On Sat, 9 Oct 2010 00:05:57 +0200, "Kall, Mogens"
<Jesus.loves.you.et@gmail.com> wrote:

> [...]
>til Vesten, mens hans forhold til Rusland er blevet uforudsigeligt.
>Ved det kommende præsidentvalg i december står Lukasjenko til at

Hvis ikke Rusland civiliserede Tjetjenien ville det være værre end
HvideRusland

Politiken hepper for at tjetjenerbarbarerne må russserne ikke
hæmme.....