Hospitals-korruption næppe værre end før p~
Fra : Bo Warming

Dato : 04-10-10 07:31

Hospitals-korruption næppe værre end før private kom til.
Politik er om at forkæle venner pr overbetaling og hospitalslæger har
altid været Christiansborgs kæledægger
Løkke har nok været lidt grov og nu skal K-formand finde på syge
løgne, men danske vælgere er nok så kloge at de ignorerer den bagatel
Min erfaring fra Afghanistan-arbejde for FN før landet blev krigszone
er at,
der hvor de autoriserede statsgangstere især tjener penge under
bordet, er service i top,
for kun når tingene glider godt, kan små-skurkenne maximere
indtjeningen.
Japans og Kinas minimalstater er meget korrupte - og alle værdsætter
den perfekte indsats hos borgmestre og parlamentarikere, og ublu
prisforhøjelser holdes i skak af sunde , automatiske mekanismer (a la
Adam Smiths "guds usynlige hånd"), der overgår vor opreklamerede
opdeling i udøvende, dømmende og lovgivende magt.
Slutresultatet i de mest korrupte ulande er ofte en meget retfærdig
aflønning - når man træder tre skridt tilbage og ikke fortaber sig i
§-fnidder
VK-privatisering er rette vej - uanset at Jonas Dahl (SF) har skovlen
under en malerisk bestikkelsessag.
I det lange løb vil privatisering gavne ved at erstatte
politikerstyring med udbud og efterspørgsel - og med millioner af
krævesyge muslimer har vi slet ikke råd til gratisprincip vedr de
socialbedragere, der holder deres skattepligtige indkomst kunstigt
lav, mens de kører BMW.- a la husejer Bo Warming der gives hjemmehjælp
og pension, og Glistrup i hans svømmebasintid med nulrækprocent

Fra : Martin Larsen

Dato : 04-10-10 12:23

On 2010-10-04 08:30, Bo Warming wrote:

> VK-privatisering er rette vej - uanset at Jonas Dahl (SF) har skovlen
> under en malerisk bestikkelsessag.

Jeg tror ikke der er noget at komme efter. Man kan jo altid fnidre i en
uendelighed om hvordan udgiften til en bestemt behandling skal beregnes.
Den usynlige hånd regulerer uden fnidder, og det er /det/ de røde er
kede af...

Rigtigt

Mvh
Martin

Fra : Bo Warming

Dato : 05-10-10 17:18

On Mon, 04 Oct 2010 13:23:25 +0200, Martin Larsen
<mlarsen@post7.tele.dk> wrote:

> [...]
>uendelighed om hvordan udgiften til en bestemt behandling skal beregnes.
>Den usynlige hånd regulerer uden fnidder, og det er /det/ de røde er

OG jeg beundrer Løkke for politisk tæft hvis han kommer igennem med
sin moderate AdamSmith holdning

Minimalstatsbog fra Fogh sku har været husstandsomdelt