Der var engang!
Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 03-10-10 09:45

Nu maa vi se hvor laenge der gaar
foer DF faar overtalt staten til at aflive mig
for at spare pengene, det er trods alt i naerheden
Af den stoerste erstatning der nogensinde er blevet
udbetalt til et individ i landets historie, hvor jeg
i de sidste 12aar bare har vaeret en passager der
der har vaeret ude af stand til at goere noget som helst
Andet end observere mit liv blive oedelagt, programmeret
Til at hjaelpe de inkompetente morder, saa de ikke rammer
ved siden af!

Foerst i de sidste 2aar har torturen vaeret saa ekstrem, at jeg selv
er begyndt at paavirke ud af ren desperation med kvante mekanik!
Foer jeg byggede altid torturen/helvede, en straf saa
Ekstrem at jeg blev noed til at advare om den i fortiden
(jeg fik altid halsbraend af Hel Hvede da jeg var yngre!)

I skulle bare vide hvad det kraever for at faa en religion til
at tage fat! En ting er sikkert, med hovedsaede i Italien
saa skal de ikke tale Italiensk(de skide Italienere, er kommentaren i
nabo landene) saa Nital(Not italiaN) latiN!

Naa men under alle omstaendigheder, Altid Torturen!
Ryger i derhen, I, ind, saa kommer i ikke ud igen nogensinde!

konceptet med ikke at komme fri kender universet fra
Singulariteterne, supermassive ting med saa stor tyngdekraft at selv
lyset ikke kan undslippe, jeg er vist den eneste der har overlevet at
bliver kroellet!

Det er ren kvante mekanik det hele alligevel!

--
Sane
Peter