Lene Espersen i strid modvind
Fra : Henrik Blunck

Dato : 02-10-10 17:55

Lene Espersen i strid modvind

Lene Espersen må erkende, at hun er kommet i strid modvind. Det har
flere årsager, og der er både styrker og svagheder i den nuværende
situation.

Set fra et konservativt perspektiv er der INGEN tvivl om, at det er
gavnligt at markere holdningen til Dansk Folkeparti. Der er ingen der er
i tvivl om, at de Konservative har det temmelig skidt med Dansk
Folkepartis sejrsgang rent mandatmæssigt. De Konservative ender i en
telefonboks hvis ikke de begynder at markere sig selvstændigt - og dén
strategi har været nævnt talrige gange i flere medier.

Læs resten her:
<http://politisk-blog.blogspot.com/2010/10/lene-espersen-i-strid-modvind.html>

Henrik Blunck
Twitter: http://www.twitter.com/henrikblunck_dk
Familieblog: http://www.blunck.dk/blog

Fra : vidal@mail.dk

Dato : 02-10-10 19:43

Henrik Blunck wrote:
> [...]
> telefonboks hvis ikke de begynder at markere sig selvstændigt - og dén
> strategi har været nævnt talrige gange i flere medier.

Hvorfor dog? Kan du ikke bare poste det her i gruppen, (som alle andre),
hvis
du synes, du har fundet på noget interessant? Hvilket ovenstående ikke tyder
på,
dog.

--
Venlig hilsen,

Villy Dalsgaard

Fra : Henrik Blunck

Dato : 03-10-10 11:48

Den 02-10-2010 20:42, vidal@mail.dk skrev:

> Hvorfor dog? Kan du ikke bare poste det her i gruppen, (som alle andre),
> hvis du synes, du har fundet på noget interessant? Hvilket ovenstående ikke tyder
> på, dog.

Nu lider jeg jo ikke af samme lyst til at spilde folks båndbredde som
Mogens Kall i news:dk.livssyn.kristendom eller Bo Warming her i

Derfor er en intro en passende længde til emnet, og så kan folk derefter
vælge at debattere konstruktivt - eller at gøre som dig, nemlig brokke
sig over hvad andre gør mens du selv kun forholder dig til en skiftende
stillingtagen alt efter hvordan du kan provokere mest.

Så Villy, jeg kan bedre lide den ægte Villy (Søvndal) end dit evindelige
brok. Find dig en anden hobby, eller begynd at blogge selv, for du *må*
da have et talent et eller andet sted [uanset hvor godt gemt det måtte
være for alle andre ]

Henrik Blunck
Læser du min politiske blog?
Du finder den lige her: http://politisk-blog.blogspot.com

Fra : P.N.

Dato : 03-10-10 12:22

"Henrik Blunck" <henrik@INGENSPAMblunck.dk> skrev i en meddelelse
> --
> Med venlig hilsen
> Henrik Blunck
> Twitter: http://www.twitter.com/henrikblunck_dk
> Familieblog: http://www.blunck.dk/blog

Du har tabt dig siden sidst, BTW god ide at vise at du er i stand til
selvkontrol.

Fra : Henrik Blunck

Dato : 03-10-10 12:46

Den 03-10-2010 13:22, P.N. skrev:
> Du har tabt dig siden sidst, BTW god ide at vise at du er i stand til
> selvkontrol.

Hehe. Ikke specielt politisk relevant, men tak for rosen.