Venstre borgmester kræver over 400000 mere~
Fra : N_B_DK

Dato : 01-10-10 10:30

Venstre borgmester kræver over 400000 mere i løn om året.

Ja det er da også velfortjent når man lige har fyret 126.

http://ekstrabladet.dk/nyheder/politik/article1422152.ece

"Stavefejl" beklages på forhånd.

--
MVH. N_B_DK

Fra : Ralph

Dato : 01-10-10 15:36

"N_B_DK" <admin@spamme.dyndns.dk> skrev i en meddelelse
> Venstre borgmester kræver over 400000 mere i løn om året.

Elvin er suicidaldemokrat, og hans far var SID-formand.

--
Ralph

Fra : Kim Frederiksen

Dato : 02-10-10 20:48

"Ralph" <rwr@post6.tele.dk> skrev i meddelelsen
> "N_B_DK" <admin@spamme.dyndns.dk> skrev i en meddelelse
>
> Elvin er suicidaldemokrat, og hans far var SID-formand.

Jeg hørte interviewet med ham i radioen, hvor han forklarede at han blot
ønskede at sprede opmærksomhed om det faktum at kommunaldirektørenes løn nu
overstiger borgmestrenes og urimeligheden i dette - da borgmesteren er den
øverste ansvarlige for kommunen. Det har han i øvrigt helt ret i.

mvh.
Kim Fredederiksen

Fra : Henrik Blunck

Dato : 02-10-10 21:47

Den 02-10-2010 21:47, Kim Frederiksen skrev:
[...]
> [...]
> nu overstiger borgmestrenes og urimeligheden i dette - da borgmesteren
> er den øverste ansvarlige for kommunen. Det har han i øvrigt helt ret i.

Til gengæld er der ingen tvivl om at der ryger flere kommunaldirektører
end borgmestre hvis der sker fejl i forvaltningen, så "ansvarligheden"
er mere politisk end reel...

Henrik Blunck
Læser du min politiske blog?
Du finder den lige her: http://politisk-blog.blogspot.com