nokia 6210
Fra : Johnny Knoxville

Dato : 07-08-01 16:24

hvis jeg går ned i den lokale radiobiks og køber en 6210 er den så
simlåst????

--
With regards Johnny Knoxville

"This is Johnny Knoxville, Welcome to Jackass"

Fra : BORUM

Dato : 07-08-01 19:09

"Johnny Knoxville" <lmkk11@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> hvis jeg går ned i den lokale radiobiks og køber en 6210 er den så
> simlåst????

Jeg har lige købt en Nokia 6210
Med et Orange match Abb.
og kan fortælle dig at den ikke er simlåst
Det ved jeg med sikkerhed for der sidder nu et simkort fra Worldonline i
og hos Computer city Fik jeg det fortalt af en flink sælger.

Hilsen Borum

Fra : N/A

Dato : 07-08-01 19:47

Fra : Jens Karstoft

Dato : 07-08-01 19:47

> De er selvfølgelig låst men hvis du selv kan få lov til at vælge kassen
med

Det er ikke nogen selvfølgelighed at en ny telefon er låst! F.eks. er alle
Nokia 8210 telefoner du køber med Sonofon abonnement for tiden ikke låst.
Siemens S40 med Sonofon er desuden heller ikke låst!

Med venlig hilsen
Jens Karstoft
Tlf 22119265

--
Få fjernet simlåsen på din mobiltelefon for 100,- lovligt hos
www.unlockzonen.dk

Fra : Nick Christensen

Dato : 08-08-01 05:24

"Jens Karstoft" <Jens071@pop.k-net.dk> wrote:

> Det er ikke nogen selvfølgelighed at en ny telefon er låst! F.eks. er alle
> Nokia 8210 telefoner du køber med Sonofon abonnement for tiden

De eneste der SIM-lock'er 6210'ren er Sonofy AFAIK.

Det kan du også se på label'en bag på telefonen under CODE.
Hvis den slutter på xxxx445 er den Sonofon locked.

Fra : Hans-Jacob

Dato : 07-08-01 21:39

Men som skrevet: Nogle gange er man heldig det glemte jeg i min post....

--
Mvh.
Hans-Jacob Møgelmose