Biseksuel slave!
Fra : Ally

Dato : 07-08-01 19:01

Hej igen-igen!

Seneste udvikling i sagaen om min seksualitet: Jeg har indrømmet, og
accepteret, overfor mig selv, at jeg er biseksuel, OG at jeg er til SM. Jeg
har fundet et pragtfuldt par, som søger en bifyr som slave. Vi mødtes for
første gang til en gang snak i søndags, og vi snakkede og sludrede i 4
timer, og aftalte, at det langtfra var sidste gang, vi skulle mødes. Så ja,
jeg skal til at være slave... hvilket jeg har drømt om, siden jeg opdagede,
at jeg var til noget "underligt" noget i en alder af ca. 7-8 år!

Alt det her har bare gjort mig så viiiiildt lykkelig!!!!! Jeg føler det som
om, jeg ENDELIG har fundet min seksuelle hylde i tilværelsen efter en lang
række år, hvor jeg ikke kunne finde ud af, hvad jeg egentlig var til! Med
bævren i stemmen og sved i håndfladerne måtte jeg til at fortælle venner, at
jeg altså er både biseksuel og til SM. Straks frygter man en masse
rynken-næser og "A'hva'be'har?????". Ikke én eneste har undret sig.
Tværtimod har alle taget det som det mest naturlige i verden (en særlig varm
tak til John og Sabina... I er bare de dejligste på denne jord!!!!!! *SS*).

Så det skulle gerne give mig mere energi og lyst til at blive mere aktiv i
gruppen... pludselig har jeg jo en frygtelig masse at snakke med om *GGG*.
So, watch out!!! *GG*.

Knus og kram fra

Allan
--
E-mail: quincy_md@hotmail.com
ICQ#: 15 88 35 47

Fra : Sabina Hertzum

Dato : 09-08-01 08:54

"Ally" <quincy_md@hotmail.com> wrote in message
> Hej igen-igen!

hey babe*G*

> [...]
opdagede,
> at jeg var til noget "underligt" noget i en alder af ca. 7-8 år!

jeg synes bare det er SÅ genialt....... jeg er bare vildt lykkelig på dine
vejne)
og jeg vil lige sige... du er altså ikke "underlig"... hold op med at tænke
sådan!!!

> [...]
varm
> tak til John og Sabina... I er bare de dejligste på denne jord!!!!!!

jeg vil sige det samme som jeg har sagt til dig så mange gange nu...... for
mig er du bare søde, dejlige allan..
der er intet underligt eller wierd over din udvikling...... det skal du bare
lære*G* eller i det mindste acceptere at vi tager dig som du er..... med
SM-slavestatus and all......

> Så det skulle gerne give mig mere energi og lyst til at blive mere aktiv i
> gruppen... pludselig har jeg jo en frygtelig masse at snakke med om *GGG*.
> So, watch out!!! *GG*.

det glæder jeg mig personligt, helt fantastisk meget til)
--
knus sabina

( der skal til at prøve nogle nye p-piller med mindre bivirkninger.... det
håber vi så hjælper)

behind every good woman,
lies a trail of men...*SF*
læs mine artikler på www.MandeZonen.dk

Fra : Ally

Dato : 09-08-01 19:45

> hey babe*G*

Hey sild! *S*

> [...]
> vejne)
> og jeg vil lige sige... du er altså ikke "underlig"... hold op med at

Tusind tak skønne! Du er bare min skat *SS*. Og jo, jeg er "underlig", men
jeg er sgu stolt af det *GG*.

> jeg vil sige det samme som jeg har sagt til dig så mange gange nu......
for
> mig er du bare søde, dejlige allan..

Thihi... *rødme*. I lige måde... øh... jeg mener... søde, dejlige Sabina
*G*. Når man er vokset op i omgivelser, der kun kan acceptere det "normale",
og man selv er lidt "unormal", så er det SKØNT at møde en accept som den, du
og John giver! På vores shoppeture kan vi to snakke tøj som kun to tøser
kan... snakke sex som kun tøser kan... du er bare en babe!!!! *G*

Knus, kys og kram
Ally
--
E-mail: quincy_md@hotmail.com
ICQ#: 15 88 35 47

Fra : Sabina Hertzum

Dato : 10-08-01 18:43

> Hey sild! *S*

*fniz*

> Tusind tak skønne! Du er bare min skat *SS*. Og jo, jeg er "underlig", men
> jeg er sgu stolt af det *GG*.

good for you*G* så er vi jo to....

> Thihi... *rødme*. I lige måde... øh... jeg mener... søde, dejlige Sabina

taaaaaaaaaak..........*rødmer klædeligt*

> [...]
> og John giver! På vores shoppeture kan vi to snakke tøj som kun to tøser
> kan... snakke sex som kun tøser kan... du er bare en babe!!!! *G*

jamen hvornår lærer du at sådan er vi bare
jeg synes det er vildt fedt når vi shopper*G* ren RÅhygge*G* og vi skal gøre
det igen.. SNART....
--
knus sabina

Fra : Hanne L

Dato : 09-08-01 11:13

Ally skrev i en meddelelse news:3b702d10$0$261$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...

Hej Allan *S*

> [...]
> jeg skal til at være slave... hvilket jeg har drømt om, siden jeg opdagede,
> at jeg var til noget "underligt" noget i en alder af ca. 7-8 år!

Jeg er nysgerrig *GGG*.
Skal du være slave for dem begge, eller er det den ene
af dem, der er den dominerende?
Ved du, hvad du kan lide ved S/M og hvor dine grænser
går lige nu (de kan jo flytte sig senere).

Det er godt at læse, at I mødes nogle gange og lærer hinanden
at kende, før I "går i gang" med noget.

> [...]
> tak til John og Sabina... I er bare de dejligste på denne jord!!!!!! *SS*).

Har dine venner ikke allerede vænnet sig til at høre en
hel del? *SSS*. Hvis du er så åben, som jeg tror, du er,
har de vel været indviet i det meste?

> Så det skulle gerne give mig mere energi og lyst til at blive mere aktiv i
> gruppen... pludselig har jeg jo en frygtelig masse at snakke med om *GGG*.
> So, watch out!!! *GG*.

Jeg glæder mig allerede *SSS*

Knus
Hanne L

Fra : Ally

Dato : 09-08-01 19:38

Heeej Hanne *S*

> Jeg er nysgerrig *GGG*.

Spørg endelig *S*

> Skal du være slave for dem begge, eller er det den ene
> af dem, der er den dominerende?

Det er den mandlige part, der er den dominerende, men jeg er placeret
nederst, så d.v.s. at de kan begge dominere mig... hvilket de også vil. Jeg
ligger under dem begge.

> Ved du, hvad du kan lide ved S/M og hvor dine grænser
> går lige nu (de kan jo flytte sig senere).

Ja, jeg ved, hvad jeg elsker ved SM. Det er at blive domineret... "tvunget"
til at gøre noget/modtage noget... "tvunget" til at adlyde... "tvunget" til
at blive afstraffet. Dét elsker jeg. Grænser??? Hvad er det? *GG*. Jeg har
selvfølgelig grænser ligesom alle andre, men indrømmet: De er meget langt
ude. De er, af det jeg kan komme i tanke om, sex med børn, sex med dyr,
åndedrætskontrol og strøm. Det vil jeg intet have med at gøre. Men ellers,
sålænge det drejer sig om "normal" omgang med vores kroppe og deres safter,
så er jeg såmænd ikke sart *S*.

> Det er godt at læse, at I mødes nogle gange og lærer hinanden
> at kende, før I "går i gang" med noget.

Det er betingelsen for os alle sammen, og det var også det, vi faldt for hos
hinanden... seriøsiteten. Der er ingen af os, der er til hurtige NU-aftaler.
Derimod lægger vi meget vægt på at lære hinanden at kende først.

> Har dine venner ikke allerede vænnet sig til at høre en
> hel del? *SSS*. Hvis du er så åben, som jeg tror, du er,
> har de vel været indviet i det meste?

Thihi... jo, det har de nok. Ja, jeg er nok ret åben, men det skyldes, at
jeg dels ikke KAN skjule det, dels at jeg ikke VIL skjule det. Så ja, mine
venner er vist vant til at høre lidt af hvert, og flere har da også sagt, at
det absolut ikke kom som nogen overraskelse for dem... især ikke det med
biseksualiteten.

> Jeg glæder mig allerede *SSS*

Tak søde Hanne! Me too! Og jeg glæder mig meget til at chatte med dig på ICQ
*SS*.

Knus fra
Ally
--
E-mail: quincy_md@hotmail.com
ICQ#: 15 88 35 47

Fra : Hanne L

Dato : 16-08-01 20:51

Ally skrev i en meddelelse news:3b72d8e4$0$374$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...

Hej Allan

> Det er den mandlige part, der er den dominerende, men jeg er placeret
> nederst, så d.v.s. at de kan begge dominere mig... hvilket de også vil. Jeg
> ligger under dem begge.

Det vil vel sige, at kvinden kan gøre ting ved dig,
såfremt hun bliver beordret til det? Eller vil de begge
optræde som S samtidig?

> [...]
> sålænge det drejer sig om "normal" omgang med vores kroppe og deres safter,

Okey. Det er meget vide grænser, som ikke udelukker
ret meget, må jeg sige *SSS*. Alligevel håber jeg, I går
så langsomt frem, at du dels kan følge med, dels nå at
sige stop, hvis du alligevel skulle møde noget, du ikke lige
på det tidspunkt kan være med til.

> Det er betingelsen for os alle sammen, og det var også det, vi faldt for hos
> hinanden... seriøsiteten. Der er ingen af os, der er til hurtige NU-aftaler.
> Derimod lægger vi meget vægt på at lære hinanden at kende først.

Det lyder meget beroligende. Selvom man har vidde
grænser, er der jo alligevel forskel på, hvordan man
foretrækker, at ting bliver udført. Om man bliver taget
meget eller lidt hårdt i pikken, får blid eller hård pisk,
hvis det er det, man leger med osv osv.

> [...]
> det absolut ikke kom som nogen overraskelse for dem... især ikke det med

Hvorfor har de så ikke fortalt dig det noget før? *GGG*
Nej, det har I såmænd nok diskuteret allerede, før du
blev helt sikker.

> *GGG*.

> Tak søde Hanne! Me too! Og jeg glæder mig meget til at chatte med dig på ICQ
> *SS*.

I lige måde Allan. Jeg har den bare ikke så ofte åben i
øjeblikket, fordi min kæreste er syg, og computeren
kokser lidt rigeligt.

Kærlige hilsner
Hanne L

Fra : Ally

Dato : 17-08-01 22:22

> Det vil vel sige, at kvinden kan gøre ting ved dig,
> såfremt hun bliver beordret til det? Eller vil de begge
> optræde som S samtidig?

Det første. Hvis han beordrer hende til at dominere mig, kan hun gøre det...
ellers er vi begge underlagt ham og hans ønsker.

> Okey. Det er meget vide grænser, som ikke udelukker
> ret meget, må jeg sige *SSS*.

Thihi... joeh... mine grænser er vist ret vide *SF*.

Alligevel håber jeg, I går
> så langsomt frem, at du dels kan følge med, dels nå at
> sige stop, hvis du alligevel skulle møde noget, du ikke lige
> på det tidspunkt kan være med til.

Det kan du tro. Det par går fantastiskt seriøst til værks. Vi har været
sammen 2 gange nu, hvor vi kun har snakket om fantasier, og om hvad vi
forestiller os, der skal ske. Det betyder meget for mig, fordi jeg nu kender
dem som nogle nære venner... og ved, hvad der tænder dem, og de ved, hvad
der tænder mig.

> [...]
> foretrækker, at ting bliver udført. Om man bliver taget
> meget eller lidt hårdt i pikken, får blid eller hård pisk,

Ja, det var også derfor, jeg faldt for dem... de udtråler simpelthen
seriøsitet. Vi gør et virkeligt stort nummer ud af at snakke sammen. I går
var jeg inde og spise hos dem, og vi sad i 6 timer og snakkede *G*.

> I lige måde Allan. Jeg har den bare ikke så ofte åben i
> øjeblikket, fordi min kæreste er syg, og computeren
> kokser lidt rigeligt.

Pubad... rigtig god bedring med både ham og computeren *S*.

Knus fra
Ally

Fra : Hanne L

Dato : 20-08-01 08:52

Ally skrev i en meddelelse news:3b7d8b05$0$42355$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...

Kære Allan

> Det første. Hvis han beordrer hende til at dominere mig, kan hun gøre det...
> ellers er vi begge underlagt ham og hans ønsker.

For lige at rette op på begrebsforvirringen, så er hun også
S, hvis hun skal dominere dig, hvorimod hun stadig er
slavinde, hvis hun gør ting ved dig, hun bliver beordret til.

> Thihi... joeh... mine grænser er vist ret vide *SF*.

*S*

> [...]
> dem som nogle nære venner... og ved, hvad der tænder dem, og de ved, hvad

Jeg kan ikke lade være med at sige, at det er meget hurtigt,
du betragter dem som nære venner, når I kun har mødtes 2
gange. Et venskab er for mig noget, der bygges op over lang
tid. Tror du ikke, det er din meget store lyst til at realisere dine
fantasier, der får dig til at forcere tingene lidt?
Dermed siger jeg _ikke_, at de ikke er seriøse og ok.

> Ja, det var også derfor, jeg faldt for dem... de udtråler simpelthen
> seriøsitet. Vi gør et virkeligt stort nummer ud af at snakke sammen. I går
> var jeg inde og spise hos dem, og vi sad i 6 timer og snakkede *G*.

Det lyder, som om I er på bølgelængde, og bedre
udgangspunkt kan man ikke ønske sig.

Tak skal du have.

Kærlig hilsen
Hanne L

Fra : Ally

Dato : 20-08-01 20:32

Heeeeej Hanne! Hvornår får vi mon chattet på icq??? *G*

> For lige at rette op på begrebsforvirringen, så er hun også
> S, hvis hun skal dominere dig, hvorimod hun stadig er
> slavinde, hvis hun gør ting ved dig, hun bliver beordret til.

Der er skam ikke nogen begrebsforvirring fra min side, for hun er slavinde
fra top til tå, ligesom jeg er *S*. Hun ville blive beordret til at gøre
ting ved mig og vice versa, plus vi bliver beordret til at servicere ham!
MUMS *SF*.

> [...]
> fantasier, der får dig til at forcere tingene lidt?
> Dermed siger jeg _ikke_, at de ikke er seriøse og ok.

Okay, "nære venner" er nok så meget sagt, og nok lidt for hurtigt skrevet af
mig. Venskab betyder uendeligt meget for mig, og jeg elsker mine nære venner
uendeligt meget. Derfor kan jeg selvfølgelig ikke betragte mennesker, jeg
kun har mødt 2 gange, for nære venner. MEN, de er nogle hamrende dejlige
mennesker, som jeg garanteret med tiden bliver nære venner med... det var
nok det, der skulle stå... det var i hvertfald det, jeg mente *SS*.

> Det lyder, som om I er på bølgelængde, og bedre
> udgangspunkt kan man ikke ønske sig.

Lige mine ord! Seriøsitet er ekstremt vigtigt, synes jeg. Der er så vildt
mange fakes derude, og endnu flere, der er til en "hurtig aftale på et
offentligt toilet inde i byen"... bvadr!!!! *S*

Knus fra Ally
--
E-mail: quincy_md@hotmail.com
ICQ#: 15 88 35 47

Fra : Hanne L

Dato : 24-08-01 00:54

Ally skrev i en meddelelse news:3b8165af$0$297$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...

> Heeeeej Hanne! Hvornår får vi mon chattet på icq??? *G*

Hej Allan
Jeg kan ikke svare dig på det. Lige i øjeblikket orker
jeg ikke at snakke om sex på andre måder end denne her.
Måske fordi mit eget seksualliv har stået på standby så længe.

> [...]

> ting ved mig og vice versa, plus vi bliver beordret til at servicere ham!

*S* jeg glæder mig til at høre mere om det.

> [...]
> mennesker, som jeg garanteret med tiden bliver nære venner med... det var
> nok det, der skulle stå... det var i hvertfald det, jeg mente *SS*.

Okey. Det er dejligt at høre, I har så god en kontakt med
hinanden.

> Lige mine ord! Seriøsitet er ekstremt vigtigt, synes jeg. Der er så vildt
> mange fakes derude, og endnu flere, der er til en "hurtig aftale på et
> offentligt toilet inde i byen"... bvadr!!!! *S*

Ja, det må du nok sige. Det kan der ikke være megen god
oplevelse i. Ikke desto mindre er der jo mange, der kun
dyrker sex på den måde Jeg kunne godt unde dem
noget bedre.

Jeg har heldigvis indtil nu været forskånet for fakes, af
hvad jeg ved af. Jeg har i hvert fald ikke mødt nogen,
som var andet, end hvad de havde lovet. Jeg skrev dog
med en "kvinde", som jeg mistænkte for at være en mand.
Det skrev jeg så og hørte ikke mere fra den kant *SSS*.

Knus
Hanne L

Fra : Rene' Hjorth

Dato : 14-08-01 21:30

Tue, 7 Aug 2001 20:00:49 +0200 skrev "Ally" <quincy_md@hotmail.com>

Hej Ally,

>Så ja, jeg skal til at være slave... hvilket jeg har drømt om, siden jeg
>opdagede, at jeg var til noget "underligt" noget i en alder af ca. 7-8 år!

Uhh, jeg hå¨ber vitterligt at det bliver lidt af hvad du gårt og drømme
om.

Husk på at ikkenhave alt for høje forventninger - selvom det er det
rette for dig, kan der stadig være ting der ikke var helt perfekt, så
hvis det bare er "godt" skal du stadig beholde lysten til at prøve igen,
ikk'?

René
www.rene.hjorth.com

Fra : Ally

Dato : 17-08-01 22:25

> Hej Ally,

Hej René, din dejlige dreng *SSSSSS*

> Uhh, jeg hå¨ber vitterligt at det bliver lidt af hvad du gårt og drømme
> om.

Det håber jeg også. Indtil videre tyder rigtigt meget på det!

> [...]
> rette for dig, kan der stadig være ting der ikke var helt perfekt, så
> hvis det bare er "godt" skal du stadig beholde lysten til at prøve igen,

Jo, fuldstændig enig. Det ER svært ikke at have høje forventninger, men
fordelen er, at vi går meget seriøst og stille og roligt frem. Jeg kender
dem nu allerede som venner, så der er ikke noget generthed eller lign., når
vi så skal være sammen.

K.h.

Ally
--
E-mail: quincy_md@hotmail.com
ICQ#: 15 88 35 47

Fra : Rene' Hjorth

Dato : 19-08-01 12:19

Fri, 17 Aug 2001 23:24:43 +0200 skrev "Ally" <quincy_md@hotmail.com>

Hej Ally,

>Hej René, din dejlige dreng *SSSSSS*

Uhh, som én der har svært ved at realisere at han just er fyldt 37, er
det dejligt at blive kaldet 'dreng'

> [...]
>dem nu allerede som venner, så der er ikke noget generthed eller lign., når

Ja, jeg ved det - og jeg kender en stak infantilister der havde det på
samme måde som dig, før de første gang sprang ud i det og prøvet noget
"avanceret" (indbefatet den simple ting at jeg gav dem ble på).

Centralt for dem alle er at selvom det ikke altid var hvad de havde
regnet med (hvis de havde regnet med noget), var det anderledes eller
bedre, eller skønt for dem - altså udelukkende en positiv oplevelse.

Det er også hvad jeg tror det vil blive for dig, selvom de kan blive
noget andet end du håber (selvom du sikkert ikke har det hele planlagt),
lyder det som om du alligevel vil få en meget stor oplevelse!

Tør man satse på at du fortæller om den en dag ???

René
www.rene.hjorth.com

Fra : Ally

Dato : 20-08-01 20:36

> Uhh, som én der har svært ved at realisere at han just er fyldt 37, er
> det dejligt at blive kaldet 'dreng'

Thihi! Jamen, du KAN da kun være en dejlig dreng, selvom jeg aldrig har mødt
dig *SSS*.

> Det er også hvad jeg tror det vil blive for dig, selvom de kan blive
> noget andet end du håber (selvom du sikkert ikke har det hele planlagt),
> lyder det som om du alligevel vil få en meget stor oplevelse!

Det håber jeg virkelig meget! Det er noget, jeg har drømt og fantaseret om,
siden jeg var en "bette knægt"!

> Tør man satse på at du fortæller om den en dag ???

Ork ja da... hvis der er nogle, der gider høre på det.

Knus fra Ally
--
E-mail: quincy_md@hotmail.com
ICQ#: 15 88 35 47