mandlig barbering
Fra : Peter Jensen

Dato : 07-08-01 18:46

Hej jeg er en dreng på 19 som går og overvejer at barber mig i skridtet da
jeg faktisk syntes at alt det hår ser ulæggert ud...

men hvad syntes i.. er der nogen der har nogen mænd der har erfaring med
dette... jeg vil gerne høre lidt om jeres erfaringer med barbering omkring
pikken.

Jeg ville også gerne høre fra jer kvinder.. hvad syntes i om mænd der barber
sig i skridtet???

med venlig hilsen
Peter

PS. i kan svare her men i må meget gerne maile til aiiia@ofir.dk

Fra : Sild

Dato : 07-08-01 19:01

"Peter Jensen" <peter_hej@ofir.dk> skrev i en meddelelse
> Hej jeg er en dreng på 19 som går og overvejer at barber mig i skridtet da
> jeg faktisk syntes at alt det hår ser ulæggert ud...

Syntes nu ikke det ser ulækkert ud

> [...]
> pikken.
>
> Jeg ville også gerne høre fra jer kvinder.. hvad syntes i om mænd der

Jeg syntes det er en dejlig fornemelse når min mand har barberet sig
Han kan også være helt sikker på jeg ikke kan lade ham være

Fra : Carina

Dato : 07-08-01 20:03

hej peter

> Hej jeg er en dreng på 19 som går og overvejer at barber mig i skridtet da
> jeg faktisk syntes at alt det hår ser ulæggert ud...

Det vil jeg give dig ret i, det ser ulækkert ud når en fyr, er helt bedugget
med hår.

> [...]
> pikken.
>
> Jeg ville også gerne høre fra jer kvinder.. hvad syntes i om mænd der

Jeg syntes det er enorm sexet, når min kæreste gør det. Det er så dejlig at
røre ved pikken, når der ikke er så meget hår

knus
carina

Fra : TUT

Dato : 11-08-01 20:52

> hej peter

> jeg syntes ikke det er ulækkert det er bare i vejen...

> barber
>
> Jeg syntes det er ret frækt når der er helt glat, der er mere føling
med "tingene" og det er helt klart et hit ved oralsex - ingen
modbydelige hår i munden.

http://www.kandu.dk/

Fra : N/A

Dato : 14-08-01 11:02

Fra : claus

Dato : 14-08-01 11:02

Peter Jensen <peter_hej@ofir.dk> wrote:

> Jeg har lige barberet alt af det ser flot ud det må jeg sige og helt
> glat ...

Barberet alt af!! Å - åh. Det giver nogle grimme associationer. Lad for
Guds skyld være med at benytte gammeldags barberkniv!

Hvis man ikke vil gå så langt, kan man nøjes med at barbere hårene fra
roden eller skaftet af penis. Det giver en fornemmelse af, at den er
blevet længere (og bedre) *S*
--
hilsen claus

Fra : Rene' Hjorth

Dato : 14-08-01 21:29

Sat, 11 Aug 2001 22:12:23 +0200 skrev "Peter Jensen" <peter_hej@ofir.dk>

Hej Peter,

>Jeg har lige barberet alt af det ser flot ud det må jeg sige og helt
>glat ...

Jamen, hvis det ser så flot ud, må du fly os et billede så vi kan være
med til at vurdere det?

>men endnu en gang tusind tak for hjælpen

Jeg nåede ikke at hjælpe dig; men jeg har prøvet det én gang, og det var
ikke så vildt Bortset fra at det kløede som ind i h*lvede...

Til gengæld forstår jeg godt hvor du vil hen - det er et ret flot &
behageligt syn!

René
www.rene.hjorth.com