Atom-ayatollah'erne beder nu udlandet om h~
Fra : /John

Dato : 29-09-10 13:05

Den ondartede Stuxnet-orm har lammet store dele af Iran's industri og
militær, inklusive 30.000 atom-centrifuger.

Deres egne forsøg på at fjerne ormen er alle slået fejl og har gjort ond
værre.

Nu beder de udlandet om hjælp.

"Debkafile's intelligence and Iranian sources report Iran turned for outside
help after local computer experts failed to remove the destructive virus"

"the Iranians are getting desperate. Not only have their own attempts to
defeat the invading worm failed, but they made matters worse: The malworm
became more aggressive and returned to the attack on parts of the systems
damaged in the initial attack":

http://www.debka.com/article/9050/

Ja, så må de virkelig være desperate, for en tilkaldt udenlandsk ekspert vil
jo i givet fald få en gylden lejlighed til at plante endnu mere avanceret og
skjult malware!

Mossad vil da sikkert være yderst interesseret i at sende en ekspert, der
kan 'hjælpe' iranerne!

Mon det vil være forkert at antage, at ayatollah'erne og Ahmadinejad er
lettere irritable i denne tid :)

Den gode nyhed er, at ayatollah'erne ikke kan lege med atomer sålænge ormen
hærger. Dermed er et militært angreb med efterfølgende kaos i Mellemøsten
afværget i denne omgang.

John

Fra : Lyrik

Dato : 29-09-10 06:48

On 29 Sep., 14:04, "/John" <no...@pladderballe.ok> wrote:
> [...]
> hærger. Dermed er et militært angreb med efterfølgende kaos i Mellemøsten

,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
Det er jo som en virkeliggørelse af temaet fra H.G.Well's "Klodernes
Kamp!" De slemme aliens bliver destrueret af virus!
Hvor morsomt!

Jens

Fra : Martin Larsen

Dato : 29-09-10 14:45

On 2010-09-29 14:47, Lyrik wrote:

> ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
> Det er jo som en virkeliggørelse af temaet fra H.G.Well's "Klodernes
> Kamp!" De slemme aliens bliver destrueret af virus!
> Hvor morsomt!

Det var nu bakterier.

Wells "forudså også" dhimmificeringen af Vesten i "The Time Machine",
hvor dhimmierne var et androgynt folk der ved navn Eloi.

Wells var trods sin kritiske indsigt desværre også i nogen grad offer
for den stalinistiske fascination og troede mærkeligt nok på et
kosmopolitisk verdensrige...

Mvh
Martin

Fra : /John

Dato : 29-09-10 14:47

"Lyrik" <jenserikbech@gmail.com> skrev i en meddelelse

> Hvor morsomt!

Absolut, men de gale ayatollah'er og hr Ahmadinejad kan næppe se det
morsomme :)

I øvrigt er det ikke første gang, der bli'r pillet ved computere; fusen blev
også taget på Saddam.

Skrevet efter hukommelsen:

Saddam fik i sin tid leveret meget avancerede computere fra Telefunken til
overvågning af Iraks luftrum.

Under forsendelsen til Irak var der imidlertid en 'nødvendig' mellem-landing
i Istanbul, hvor CIA stod parat med deres yderst autoriserede værktøjskasse.

De flinke CIA-folk udskiftede herefter processorerne, så da Irak - blev -
angrebet, skød irakisk luftforsvar blot op i den blå luft.

John

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 29-09-10 15:22

On Wed, 29 Sep 2010 05:47:43 -0700 (PDT), Lyrik
<jenserikbech@gmail.com> wrote:
> ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
> Det er jo som en virkeliggrelse af temaet fra H.G.Well's "Klodernes
> Kamp!" De slemme aliens bliver destrueret af virus!
> Hvor morsomt!

> Jens

Nazisterne var altid glade hvis der var en stug der kunne
stoette dem, for ss var det altid beroligende at se en stug
Ifoelge dem selv, det siger lidt om forfatteren af stux

--
Sane
Peter

Fra : P.N.

Dato : 29-09-10 14:32

"/John" <nogen@pladderballe.ok> skrev i en meddelelse
> Den ondartede Stuxnet-orm har lammet store dele af Iran's industri og
> militær, inklusive 30.000 atom-centrifuger.

Ja Johns email-signatur er pladderballe.ok passer fint i denne sammenhæng,
da virussen ikke har nået noget Iransk atomanlæg.

http://www.computerworlduk.com/news/security/3240458/stuxnet-virus-may-be-aimed-at-iran-nuclear-reactor/

Fra : Jens Bruun

Dato : 30-09-10 15:18

P.N. <la@hotmail.com> skrev i meddelelsen i7vf4n$joq$1@speranza.aioe.org:

> Ja Johns email-signatur er pladderballe.ok passer fint i denne
> sammenhæng, da virussen ikke har nået noget Iransk atomanlæg.

Bekender du dig til shia- eller sunni-islam, Flemse?

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : \"@'

Dato : 29-09-10 15:19

On Wed, 29 Sep 2010 14:04:33 +0200, "/John" <nogen@pladderballe.ok>
wrote:

> [...]
>skjult malware!
>
>Mossad vil da sikkert være yderst interesseret i at sende en ekspert, der

ETI i Nørresundby

http://www.etiglobal.net/index.php?id=6

vil sikkert gerne hjælpe iranerne, ETI mener bestemt ikke at penge
lugter, de arbejder i forvejen for Saudi Arabien Emiraterne og USA

--
Si vis pacem - para bellum

Fra : /John

Dato : 29-09-10 15:23

""@'" <1@iindnaavalid.invavvlid> skrev i en meddelelse

> ETI i Nørresundby
>
> http://www.etiglobal.net/index.php?id=6
>
> vil sikkert gerne hjælpe iranerne, ETI mener bestemt ikke at penge
> lugter, de arbejder i forvejen for Saudi Arabien Emiraterne og USA

LOL!

Ayatollah'erne kan uden tvivl få al den 'hjælp' de ønsker :)

John

Fra : \"@'

Dato : 29-09-10 15:52

On Wed, 29 Sep 2010 16:22:55 +0200, "/John" <nogen@pladderballe.ok>
wrote:

>LOL!

det er skam ikke noget at grine af, ETI kører med et "pænt" overskud
og har gjort det i mange år

>Ayatollah'erne kan uden tvivl få al den 'hjælp' de ønsker :)
>
>John

netop

--
Si vis pacem - para bellum

Fra : /John

Dato : 29-09-10 16:32

""@'" <1@iindnaavalid.invavvlid> skrev i en meddelelse

> det er skam ikke noget at grine af, ETI kører med et "pænt" overskud
> og har gjort det i mange år

Min morskab skyldes udelukkende skadefryd:

Uanset hvilken udlænding de gale ayatollah'er får til at hjælpe sig med
deres syge computere, så vil vedkommende inden han rejser (eller måske under
mellemlanding i Istanbul..) uden tvivl få besøg af et par særdeles velklædte
herrer, der lige 'skal ha' noget med' til Iran.

Det vil jo være en helt enestående lejlighed til yderligere at 'forbedre'
softwaren i iranernes computere, og jeg forestiller mig en lang kø af
interesserede vestlige e-tjenester..

John

Fra : \"@'

Dato : 29-09-10 16:38

On Wed, 29 Sep 2010 17:32:14 +0200, "/John" <nogen@pladderballe.ok>
wrote:

> [...]
>mellemlanding i Istanbul..) uden tvivl få besøg af et par særdeles velklædte
>herrer, der lige 'skal ha' noget med' til Iran.

mon ikke du har set FOR mange film om MIB og sorte lydløse helikoptere

)

--
Si vis pacem - para bellum

Fra : /John

Dato : 29-09-10 17:00

""@'" <1@iindnaavalid.invavvlid> skrev i en meddelelse

> mon ikke du har set FOR mange film om MIB og sorte lydløse helikoptere

LOL!

Næh.. jeg erindrer blot, hvordan Saddam før leveringen fik 'forbedret' sine
avancerede luftovervågnings-computere under mellemlanding i Tyrkiet (omtalt
andetsteds i denne tråd).

Så deet :)

John

Fra : /John

Dato : 29-09-10 16:47

"/John" <nogen@pladderballe.ok> skrev i en meddelelse

> Mossad vil da sikkert være yderst interesseret i at sende en ekspert, der
> kan 'hjælpe' iranerne!

Jeg får netop at vide i min høresnegl, at det ikke er Mossad's
arbejdsområde.

Dén slags opgaver varetages af en anden tophemmelig israelsk e-tjeneste:

"Unit 8200 (read as eight two-hundred, or ????? 8200 (shmone matayim) in
Hebrew) is an IDF Intelligence Corps unit, responsible for collecting signal
intelligence and code decryption ... It is the largest unit in the IDF, with
several thousand soldiers.[1] It is comparable in its function to the United
States' National Security Agency":

http://en.wikipedia.org/wiki/Unit_8200

Så ved vi også dét :)

John