2010 uge 39 (news samlet)
Fra : Kall, Mogens

Dato : 27-09-10 09:36

http://sites.google.com/site/kallfiles1/politics

[ ... ]
[ ... 2010-09-27, Monday, day no 270 in the year ... ]
[ ... ]
> 574 dage siden Asteroid near hit the Earth on day 61, 2009-03-02

De politiske hændelser for den kommende uge vil blive indrapporteret her
under lovsangen, som OGSÅ er ret *progressiv*. Man bli'r glad af at høre
den og synge med ...

GodsWildfire
http://www.youtube.com/user/GodsWildfire
18. jul 2009
"New Land" by Eden's Bridge
http://www.youtube.com/watch?v=9PhtvJYviKk

eller ...

http://www.youtube.com/user/TheServantOfMichael#p/f/10/9PhtvJYviKk

eller:

Website:
https://sites.google.com/site/kallmusic001/Home/name/new-land

God fornøjelse ...

Med venlig hilsen,
Mogens Kall, The servant of Michael.
Last OUTPUT: 11550 news:4c72f9e4$0$276$14726298@news.sunsite.dk
Website https://sites.google.com/site/kalltree1 File no: 11645

Fra : Kall, Mogens

Dato : 27-09-10 10:08

"Kall, Mogens" <Jesus.loves.you.et@gmail.com> skrev i en meddelelse news:4ca0574d$0$50442$14726298@news.sunsite.dk...
> [...]
> Mogens Kall, The servant of Michael.
> --
> Coming up news: Iran hit by a Asteroid. Iran is no more (Jer.49,34-)

http://www.nyhetskanalen.se/1.1830872/2010/09/26/kontaktperson_for_utomjordingar_utses

Kontaktperson för utomjordingar utses

FN väntas idag komma med en mycket ovanlig utnämning. En
framstående astrofysiker i ett FN-organ kommer att utses till officiell
kontaktperson om jorden skulle få besök av utomjordingar.

Publicerad 26 sep 2010 19:46
Uppdaterad Sun Sep 26 20:24:37 CEST 2010

Det är faktiskt inget skämt. FN har redan ett kontor för yttre
rymdenfrågor i Wien. Chef är Mazlan Othman från Malaysia.
Och hon får nu ytterligare ett uppdrag, som FN:s högsta ansvariga
om vi blir kontaktade av varelser från andra planeter.

I nästa vecka hålls en konferens i Storbritannien, på Royal society of
Buckinghamshire, där Mazlan Othman kommer att tala. Hon anser
att så kallade "förstakontakter" med utomjordingar framstår som mer
sannolika nu än någonsin tidigare.

Inget tyder på att vi kommer att få besök i morgon men nu är FN
redo, i alla fall.

=== citat slut ===

Hmm ... (memory on from) ...

Fra : Kall, Mogens

Dato : 27-09-10 10:12

"Kall, Mogens" <Jesus.loves.you.et@gmail.com> skrev i en meddelelse news:4ca05ee8$0$50452$14726298@news.sunsite.dk...

> [...]
> sannolika nu än någonsin tidigare.
>
> Inget tyder på att vi kommer att få besök i morgon men nu är FN

And then I heard a voice from Heaven said (perhaps the voice of ET):
(2010-09-27, Monday, Day no 270 in the year, CET 11:09, GMT 09:09)
- "Vig bort fra mig."

File no 11647

Fra : Kall, Mogens

Dato : 27-09-10 10:21

> [...]
> Mogens Kall, The servant of Michael.
> --
> Coming up news: Iran hit by a Asteroid. Iran is no more (Jer.49,34-)

http://www.bbc.co.uk/news/technology-11388018

Stuxnet worm 'targeted high-value Iranian assets'

and ...

http://www.dr.dk/Nyheder/Udland/2010/09/27/082431.htm

Computerorm løs på Irans atomanlæg

27. sep. 2010 08.56 Udland

- En elektronisk krig er blevet indledt mod Iran.

Sådan betegner en embedsmand i Irans industriministerium den
orm, som er gået til angreb på computere, der styrer Irans industri og
infrastruktur.

Blandt de ramte anlæg er atomkraftværket i Bushehr, som er en del
af Irans meget omstridt atomprogram.

Navnet er Stuxnet

Computerormen kaldes Stuxnet og menes at være den første orm,
som målrettet går efter at ramme infrastruktur i den fysiske verden
som kraftværker og vandforsyning. Det sker ved at udnytte svagheder
i produkter fra den tyske industrigigant Siemens, skriver BBC.

Stuxnet er samtidig så avanceret i sin opbygning, at den ikke kan være
designet af hvem som helst.

- Det her er ikke en hacker, som sidder nede i sine forældres kælder.
De ressourcer, som dette angreb kræver, peger på en
nationalstat, skriver Ralph Langner, som er ekspert i industriel
computerbrug, i en analyse.

Udstyr ikke ramt

På Bushehr-kraftværket i Iran har Stuxnet ifølge myndighederne
foreløbig kun ramt de ansattes personlige computere. Selve udstyret
på anlægget er ikke blevet inficeret.

Det vides fortsat ikke, hvem der står bag angrebet, men antivirus-selskabet
Symantec har tidligere vurderet, at omkring 60 procent
af de angrebne computere står i Iran.

Sjusket orm

Det får avisen New York Times til at konstatere, at ormen er lige så
sjusket, som den er avanceret. For Stuxnet er også løs i mange
vestlige lande.

- Hvis Stuxnet er det seneste eksempel på, hvad en regering kan gøre,
så har det nogle iøjnefaldende begrænsninger. Programmet er
blevet smasket på tusindvis af computersystemer over hele verden
og har påvirket dem, snarere end det formodede mål, iransk udstyr,
skriver avisen i en nyhedsanalyse.

11648

Fra : Kall, Mogens

Dato : 02-10-10 12:37

> [...]
> Mogens Kall, The servant of Michael.
> --
> Coming up news: Iran hit by a Asteroid. Iran is no more (Jer.49,34-)

http://www.dr.dk/Nyheder/Udland/2010/10/01/145218.htm

Bin Laden er bekymret for klimaet

01. okt. 2010 14.55 Udland

I sin første offentlige udtalelse i mere end et halvt år siger al-Qaedas
leder, Osama bin Laden, at han er bekymret for
klimaforandringerne.

Samtidig kritiserer han hjælpeindsatsen efter oversvømmelserne i Pakistan.

Det sker i en 11 minutter lang lydoptagelse, der er lagt ud på en islamistisk
hjemmeside.

- De omfattende klimaforandringer påvirker vores islamiske nation og
skaber store katastrofer i hele den islamiske verden, siger
Osama bin Laden.

- Antallet af ofre for klimaforandringer er meget højt, højere end ofrene
for krig, siger stemmen på båndet.

Ikke bekræftet
Det var ikke umiddelbart muligt at få bekræftet, om stemmen reelt tilhører
Osama bin Laden.

Al-Qaeda-lederen fortsætter med at tale om de voldsomme oversvømmelser,
der har ramt Pakistan.

- Det er ikke længere tilstrækkeligt at opretholde den samme hjælpeindsats
som før, for det er blevet afgørende at levere telte, mad
og medicin.

- Det, vi står over for, kræver, at gavmilde sjæle og modige mænd handler
seriøst og hurtigt for at yde hjælp til deres muslimske
brødre i Pakistan, tilføjer han.

Industrialiserede lande skyld i klimaforandringer
I tidligere lydoptagelser fra januar har Osama bin Laden beskyldt
industrialiserede lande for at være skyld i klimaforandringer.

Verden hørte sidst fra Osama bin Laden i marts, da han advarede om,
at al-Qaeda vil slå amerikanske statsborgere ihjel, hvis USA
henretter den hovedmistænkte for terroranslaget 11. september 2001,
Khalid Sheikh Mohammed.

=== citat slut ===

Hmm ... (memory on from) ...