"clear evidence to support prosecutions" f~
Fra : Patruljen

Dato : 25-09-10 03:22

UN Probe Recommends Prosecution of Israel for Attack on Gaza Flotilla
A high-level UN probe has recommended the prosecution of Israeli
officials for the May 31st attack on a Gaza-bound aid flotilla in
international waters. In a report to the UN Human Rights Council, a
three-member panel of international jurists said there is "clear
evidence to support prosecutions" for "willful killing" and torture
committed during Israel’s raid on the Mavi Marmara. The panel says
Israel’s storming of the ship "betrayed an unacceptable level of
brutality" that "demonstrated levels of totally unnecessary and
incredible violence," violating "international humanitarian and human
rights law." Nine activists were killed in the attack, including a US
citizen. The Human Rights Council is expected to take up the report’s
findings on Monday.

http://www.democracynow.org/2010/9/23/headlines/probe_recommends_prosecution_of_israel_for_attack_on_gaza_flotilla

Fra : N_B_DK

Dato : 25-09-10 10:41

"Patruljen" <Patruljen@yahoo.dk> wrote in message

Hvorfor får du ikke oprettet din egen lille jødehads gruppe? så kan du og
P.N sidde der og hygge jer med jeres konstante bavl.

--
MVH. N_B_DK

Fra : P.N.

Dato : 25-09-10 10:45

"N_B_DK" <admin@spamme.dyndns.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Hvorfor får du ikke oprettet din egen lille jødehads gruppe? så kan du og
> P.N sidde der og hygge jer med jeres konstante bavl.

Jamen jeg er da ligesom Ahmadinejad meget glad for jøder især de
antizionistiske jøder har min store forkærlighed.

Fra : N_B_DK

Dato : 25-09-10 10:52

"P.N." <la@hotmail.com> wrote in message
> "N_B_DK" <admin@spamme.dyndns.dk> skrev i en meddelelse

> Jamen jeg er da ligesom Ahmadinejad

Bindegal og en plat provokatør, ja det har du fuldstændig ret i.

--
MVH. N_B_DK

Fra : N_B_DK

Dato : 25-09-10 10:47

"Patruljen" <Patruljen@yahoo.dk> wrote in message

Mindst 71 indlæg har du skrevet siden den 9.9 om Israel, det er jo en
besættelse, søg hjælp til dit jødehad.

--
MVH. N_B_DK

Fra : P.N.

Dato : 25-09-10 11:21

> "Patruljen" <Patruljen@yahoo.dk> wrote in message
>
> Mindst 71 indlæg har du skrevet siden den 9.9 om Israel, det er jo en
> [...]

Det her er jo fuldstændig grotesk manden er bindegal netkook og Islamofob,
han skriver dagligt hadefulde indlæg med det eneste formål at lufte sin
racisme og hadet til muslimer verden over. Altså hvis der er nogen der burde
søge hjælp her så er det sgu No_brain_dk.

Fra : .

Dato : 26-09-10 02:26

On 26 Sep., 09:54, J. Nielsen <mor...@post8.tele.dk> wrote:

>  INGEN gider længere kommentere dine "sager" Niels. Det er åbenbart for
> enhver at du forlængst er blevet et offer for din egen 'idée fixe'.

Du mener at Amnesty international, UN, Human rights watch, Røde kors
og BT`selems materiale blot er min egen Ideèe fixe?
Eller er der bare ikke så meget man kan indvende -

Fra : J. Nielsen

Dato : 26-09-10 11:51

On Sun, 26 Sep 2010 01:25:42 -0700 (PDT), "." <Niels_Bruun@yahoo.dk>
wrote:

>Du mener at Amnesty international, UN, Human rights watch, Røde kors
>og BT`selems materiale blot er min egen Ideèe fixe?
>Eller er der bare ikke så meget man kan indvende -

Et par af Storm P's vagabonder siger det så rammende i en af hans
'fluer':

   "Hvad mener du om verdenssituationen?"

   "Ingenting! Jeg har fået noget i øjet".

At en håndfuld "fredsaktivister" har fået deres drøm om martyrium
opfyldt rangerer lavt på min interesseliste.
--

-JN-

Fra : .

Dato : 25-09-10 04:31

Manden har ikke en eneste kommentar til emnet. Tilgengæld er han nu
overgået til at tælle og føre statistikker på, hvor mange indlæg jeg
bringer om Israels nuværende politik.

Som tidligere nævnt er jeg medlem af indtil flere
menneskerettighedsorganisationer og NGOèr. Det er ikke min skyld at
Israel kontinuerligt anbringer sigselv på forsiderne af ders
nyhedsmails.

Dertil er det da interessant at denne gruppes højrerabiate tågeorn,
som forsvarede overfaldet på Flotillaen og samtlige af IDF`s
handlinger nu er blevet underkendt af UN.

Fra : N_B_DK

Dato : 25-09-10 11:33

"." <Niels_Bruun@yahoo.dk> wrote in message

> Som tidligere nævnt er jeg medlem af indtil flere
> menneskerettighedsorganisationer

Det forklarer en del.

--
MVH. N_B_DK

Fra : /John

Dato : 25-09-10 14:22

"N_B_DK" <admin@spamme.dyndns.dk> skrev i en meddelelse

> Det forklarer en del.

- og han er derfor belønnet med en kasket med lille blank skygge, og ret til
at bære samme fra solopgang til solnedgang på søn- og helligdage.

John

Fra : .

Dato : 25-09-10 04:42

On 25 Sep., 12:33, "N_B_DK" <ad...@spamme.dyndns.dk> wrote:
> "." <Niels_Br...@yahoo.dk> wrote in message

> Det forklarer en del.

Jeps. Min indbakke er omtrent fyldt op dagligt med nyhedsmails. Og det
drejer sig især også om historieske emner og biologi.
Men det hører ikke rigtigt til her i dk.politik.

Jeg syntes måske hellere du skulle undre dig over, hvilket behov den
siddende israelske regering har for at fylde forsiderne op på disse
nyhedsmails fra de forskellige menneskerettighedsorganisationer. Tror
du, at de mangler omtale, PR og opmærksomhed?

Fra : N_B_DK

Dato : 25-09-10 11:47

> [...]
> nyhedsmails fra de forskellige menneskerettighedsorganisationer. Tror
> du, at de mangler omtale, PR og opmærksomhed?

Blah blah blah, tag nu ned og støt dine terror venner, det er alt hvad du
kan bruges til, en nyttig idiot, er den rette betegnelse for dig.

--
MVH. N_B_DK

Fra : TL

Dato : 25-09-10 14:28

On Sat, 25 Sep 2010 03:41:37 -0700 (PDT), in dk.politik "."
<Niels_Bruun@yahoo.dk> wrote:

>Jeps. Min indbakke er omtrent fyldt op dagligt med nyhedsmails. Og det
>drejer sig især også om historieske emner og biologi.
>Men det hører ikke rigtigt til her i dk.politik.

Det er ikke overraskende, at dine arbejdsdage bliver lange, som du
selv har pralet af.
Læse indbakke fyldt med historiske emner ("holocaust var i
virkeligheden ikke mord på 6mio jøder"), biologi, og angreb på Israel.
Et par timer på YouTube for at checke om der er nye videoklip med
angreb på Israel, eller materiale om jødekonspirationer.
Skriv mindst 10 usenet-indlæg med angreb på Israel.
Updater indvandrerhaderne-siden

Bliver der også tid til dine "klienter", patrulje?

Fra : .

Dato : 26-09-10 06:23

On 26 Sep., 12:50, J. Nielsen <mor...@post8.tele.dk> wrote:

> [...]
>
> At en håndfuld "fredsaktivister" har fået deres drøm om martyrium
> opfyldt rangerer lavt på min interesseliste.

Hvorfor tror du at din interesseliste interesserer andre end digselv?

Fra : .

Dato : 25-09-10 05:01

On 25 Sep., 12:46, "N_B_DK" <ad...@spamme.dyndns.dk> wrote:
> "." <Niels_Br...@yahoo.dk> wrote in message

> Blah blah blah, tag nu ned og støt dine terror venner, det er alt hvad du
> kan bruges til, en nyttig idiot, er den rette betegnelse for dig.

Som altid - kloge gennemtænkte indlæg fra NB.

Blah, Blah og lidt øv bøveri. Skal du ikke også ud i stalden og brække
dig lidt ?

Fra : Patruljen

Dato : 25-09-10 07:47

On 25 Sep., 15:21, "/John" <no...@pladderballe.ok> wrote:

> - og han er derfor belønnet med en kasket med lille blank skygge, og ret til
> at bære samme fra solopgang til solnedgang på søn- og helligdage.

" Han" har ikke behov for kasketter og belønninger. Det er en
belønning isigselv at arbejde for at menneskerettighederne bliver
håndhævet. Og at lovbrydere eksponeres for deres virke.

Fra : Patruljen

Dato : 25-09-10 07:53

On 25 Sep., 15:27, TL <tl...@roadrunner.com> wrote:

> [...]
> Skriv mindst 10 usenet-indlæg med angreb på Israel.
> Updater indvandrerhaderne-siden
>
> Bliver der også tid til dine "klienter", patrulje?

Nå skal du måske trække halvdelen af dine egne forestillinger ud af
billedet. Dertil har jeg vist fortalt dig, at jeg trække på andres
kræfter i relation til links og dokumentation fra youtube ?

Men ja. Jeg har travlt. Dertil har jeg også beskrevet, hvorfor det er
vigtigt, at nogen giver sig tid til at imødegå jer - højrerabiates -
skriblerier bl.andet på dk.politik. I medvirker aktivt til at
marginalisere udsatte børn og unge yderligere ved at sprede jeres
intenste had og misinformation. Nogen skulle nødigt forveksle jer med
et repræsentativt udsnit af den danske befolkning.

Fra : TL

Dato : 25-09-10 16:28

On Sat, 25 Sep 2010 06:52:38 -0700 (PDT), in dk.politik Patruljen
<Patruljen@yahoo.dk> wrote:

>Nå skal du måske trække halvdelen af dine egne forestillinger ud af
>billedet. Dertil har jeg vist fortalt dig, at jeg trække på andres
>kræfter i relation til links og dokumentation fra youtube ?

Jeg var sikker på, at der var en forklaring. En bortforklaring. Ser du
ikke selv de youtube-video, som du poster links til?

>Men ja. Jeg har travlt.

Tilsyneladende med alt andet end dine "klienter".

> [...]
>intenste had og misinformation. Nogen skulle nødigt forveksle jer med
>et repræsentativt udsnit af den danske befolkning.

Mon ikke du gør dig skyldig i generalisering ovenfor? Du ved, den
slags, som du normalt ikke bryder dig om. Hvis du ikke mener, at det
er urimelig generalisering, så finder du bare lige et eneste indlæg
fra min side, der udtrykker "intenst had". Eller er du bare en løgner?

Fra : .

Dato : 25-09-10 15:57

On 25 Sep., 17:28, TL <tl...@roadrunner.com> wrote:

> Jeg var sikker på, at der var en forklaring. En bortforklaring. Ser du
> ikke selv de youtube-video, som du poster links til?

> Tilsyneladende med alt andet end dine "klienter".

Det ved du intet som helst om. Jeg vil slet ikke begynde at fortælle
dig om, havd jeg foretager mig. ´Med andre ord. Det rager ikke dig -
overhovedet.

> [...]

respektere dig. Men det er du ikke. Do kommenterer ikke de forskellige
emner med et eneste ord. Tilgengæld gøør du hvad du evner for at

Om du vil kalde mig løgner, Pinocchio eller hvad pokker du kan finde
frem fra dit vokabularium bekymrer mig ikke det mindste.

Fra : TL

Dato : 25-09-10 23:33

On Sat, 25 Sep 2010 14:57:27 -0700 (PDT), in dk.politik "."
<Niels_Bruun@yahoo.dk> wrote:

>Hvis

Nå, det kunne du så ikke. Ergo er 'løgner' passende i sammenhængen.

>du var optaget af de sager, jeg bringer op, ville jeg kunne
>respektere dig.

Sager i flertal? Alt du skriver har på en eller anden måde sammenhæng
med jøder eller israel. Du er ikke et hak bedre, end de smalsporede
spejlbilleder på den anden fløj, der ser muslimer i alle emner.

> Men det er du ikke. Do kommenterer ikke de forskellige
>emner med et eneste ord. Tilgengæld gøør du hvad du evner for at
>miskreditere mig.

Ja. Jeg har svært ved at klare den vamle selvglæde og -tilfredshed,
der ikke er dækning for.

>Om du vil kalde mig løgner, Pinocchio eller hvad pokker du kan finde
>frem fra dit vokabularium bekymrer mig ikke det mindste.

Så er det utroligt, hvor meget tid og hvor mange indlæg du bruger på
at svare.

Fra : Volger Garfield

Dato : 26-09-10 00:07

On Sat, 25 Sep 2010 14:57:27 -0700 (PDT), "." <Niels_Bruun@yahoo.dk>
wrote:

>Det ved du intet som helst om. Jeg vil slet ikke begynde at fortælle
>dig om, havd jeg foretager mig. ´Med andre ord. Det rager ikke dig -
>overhovedet.

Hvorfor skal "vi" så høre om dine "åh så belastede klienter" og dine
"åh så mange arbejdstimer" osv. osv. når det ikke rager "os"
alligevel?? Noget hyklerisk måske?

>Hvis du var optaget af de sager, jeg bringer op, ville jeg kunne
>respektere dig.

Nå, det kunne du jo så (heller) ikke. Bare noget røg og noget
non-svar.

>Tilgengæld gøør du hvad du evner for at
>miskreditere mig.

Hvor ER det altså søøøønd.

>Om du vil kalde mig løgner, Pinocchio eller hvad pokker du kan finde
>frem fra dit vokabularium bekymrer mig ikke det mindste.

Nej - Det er nok derfor du kommenterer det.

Volger

Fra : J. Nielsen

Dato : 26-09-10 08:55