Kvantekoersel, afpresning og indenrigspoli~
Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 24-09-10 13:29

Er ved at goere nogen skelojede paa tv kanalen
"tv2news" af indenrigs politiske grunde, og
Samtidig er jeg ved at afpresse tv stationen!

De er klemt til venstre de fleste, undtagen en finans reporter
Som er klemt til hoejre(saa hun ligner en pengegrisk joede*)

Eftersom det har vaeret ubevist idag, saa kan hun(brunt haar) faa en
erstatning af Karsten Bjoernnholts arbejdsplads!
Hun kan kontakte ham her: www.emdr.dk

*jeg er ikke en Nazist

--
Sane
Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 24-09-10 13:46

On Fri, 24 Sep 2010 14:28:58 +0200, Peter Nicolaysen <pnic@email.dk>
wrote:
> [...]

en
> erstatning af Karsten Bjoernnholts arbejdsplads!

De kan godt li det!

(noget programmering der proever at goere mig til en
voldtaegtsforbryder!)

Vold og afpressning! Paa en fuldstaendig lovlig maade!
Offentligt!

Var det ikke det DF bestilte?

Desuden saa kan de baere tale paent om pro fod,
Eller faa et los i roven!

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 24-09-10 13:53

On Fri, 24 Sep 2010 14:46:29 +0200, Peter Nicolaysen <pnic@email.dk>
wrote:
> [...]

> Offentligt!

> Var det ikke det DF bestilte?

> Desuden saa kan de baere tale paent om pro fod,

Desuden skylder han Svenskerne et tog!