Nokia 6230 vist nok
Fra : Ukendt

Dato : 23-09-10 16:50

Hej

Pludselig kan jeg ikke finde ud af hvordan jeg skifter fra at gemmer
og bruger på SIM og alternativt i telefonen.
Alle kontakter vises to gange, så der må være sket noget, men hvad ?

Det er vist en 6230, men der står ikke noget på fonen om det.

Nogen der ved noget ?

Fra : Ukendt

Dato : 23-09-10 17:17

Har prøvet den sikkerhedskode jeg har:
security code 71 025
for at gå til fabriksindstillinger, men den er tilsyneladende forkert.
Hvad gør man så?