Lyv til politiet, hvis du ønsker mordforsø~
Fra : Bo Warming

Dato : 24-09-10 02:43

På grund af mit muslimkritiske plankeværk, for en køllebevæbnet på mig
men jeg er tung og sprang på angriberen og holdt den bevæbnede og
våbnet mod fliserne indtil politiet kom.
De ville kun skrive rapport hvis jeg ville skaffe skadestuerapport -
selvom angriberen erkendte at have råbt mordtrusler.'

Hvis jeg ville have straf og statistik om at Nørrebro ikke er så
fredelig som man påstår, så sku jeg have løjet, at mit af politiet
fotograferede blødende knæ var en havearbejdsskade - og at angriberen
slet ikke nåede at ramme mig. Så havde de ikke kunne forlange, at jeg
rejste til skadestuen.
Det har jeg gjort tidligere, da politi forlangte det efter en
lignende angreb, men det gav blot fem timers venten på det travle
hospital - og slet ingen politiassistance.
FORKORT FRIT
Bo Warming, Bjelkes Alle 46, 2200N

Fra : Bo Warming

Dato : 24-09-10 03:05

On Fri, 24 Sep 2010 03:42:48 +0200, Bo Warming <bwng@bwng.dk> wrote:

[...]
Hvis jeg ville have opnået straf, og dermed beskyttelse mod
gentagelser, og statistik om, at Nørrebro ikke er så
[...]
forlangte det efter et lignende angreb, men det gav blot fem timers
venten på det travle hospital - og slet ingen politi-assistance.

Fra : Bo Warming

Dato : 04-10-10 14:54

> [...]

>lignende angreb, men det gav blot fem timers venten på det travle
>hospital - og slet ingen politiassistance.

En politimand og en advokat har idag oplyst mig at der er fornuft i at
dommere ikke tager politibevidning og politifoto af blødende knæ
alvorligt men kræver lægelig undersøgelse og ellers dropper sagen
totalt

Politiet er skiderikker der holder med voldsmanden når de ikke oplyser
mig at jeg skal anmelde som trusselssag - hvilket jeg gør imorgen.

En anden gang vil jeg gøre den fulde mordforsøger blind. Det tænkte
jeg på da jeg lå oven på angriberens overkrop og med alle kræfter og
al min store vægt holdt nede mod havegangsfliserne.

Jeg kunne ikke vriste køllen væk, men jeg kunne have stukket en finger
ind i øjet og gøre blind.

Så ville politiet have kørt angriberen på skadestue og taget sagen
alvorligt. Skal vi gøre folk blinde for at få politiundersøgelse af
hvad KLART VAR ET MORDFORSØG ? ? ?