Nyvalgt Sverigsdemokrat forlader Partiet e~
Fra : P.N.

Dato : 23-09-10 10:09

"Gerhardsson blev søndag valgt ind for Sverigedemokraterna. Men efter at
have læst partiprogrammet træder han nu ud af partigruppen på grund af de
indvandrerkritiske holdninger. Jeg har nu nærlæst Sverigedemokraterna
partiprogram og må desværre skuffe mine vælgere. Jeg kan ikke stille op,
indvandrerne er mine venner," siger han"

Citat:
http://borsen.dk/nyheder/politik/artikel/1/191820/nyvalgt_forlader_sverigedemokraterna.html

Fra : Jesper

Dato : 23-09-10 10:52

P.N. <la@hotmail.com> wrote:

> [...]
> partiprogram og må desværre skuffe mine vælgere. Jeg kan ikke stille op,
> indvandrerne er mine venner," siger han"

Meget normalt i kommunalpolitik. Det så du også herhjemme efter sidste
kommunevalg.
--
Jesper
Chuck Norris doesn't wear a watch.

Fra : N_B_DK

Dato : 23-09-10 11:35

"Jesper" <spambuster@users.toughguy.net> wrote in message
> Meget normalt i kommunalpolitik. Det så du også herhjemme efter sidste
> kommunevalg.

Sådanne stunts, burde egenligt udløse en livsvarig karantæne fra politik,
hvis man er så evnesvag at man 3 dage senere først opfatter hvad det er man
laver, er man ikke egnet som politiker.

--
MVH. N_B_DK

Fra : Ukendt

Dato : 23-09-10 15:04

"Jesper" <spambuster@users.toughguy.net> skrev i
meddelelsen

> Meget normalt i kommunalpolitik. Det så du også
> herhjemme efter sidste
> kommunevalg.

Et er at der nu er en fremmedhader mindre i
Sverige, noget andet er at han er et fjols:
Hvordan kan man dog stille op for et parti hvis
indhold/partiprogram man ikke kender? Det er da
rystende tåbeligt. Men hva '- det er jo en
svensker!

Fra : Jesper

Dato : 23-09-10 15:14

ahw <nix> wrote:

> [...]
> Hvordan kan man dog stille op for et parti hvis
> indhold/partiprogram man ikke kender? Det er da
> rystende tåbeligt. Men hva '- det er jo en

Hov, du er jo diskrimation at tale sådan om svenskerne

Fra : Ukendt

Dato : 23-09-10 15:20

> Hov, du er jo diskrimation at tale sådan om
> svenskerne

En person kan ikke være "diskrimination" - det kan
kun en handling være!