Loool...lånerkortet blev heller ikke spærr~
Fra : JBH

Dato : 22-09-10 21:24

"Kling og klang" håber måske de kan opspore ham på boglån.....Nu han ikke
længere mangler penge.

http://ekstrabladet.dk/112/article1416610.ece

Det lykkedes dem jo ikke da han tømte sin konto med sit IKKE spærrede
Dankort....

http://ekstrabladet.dk/112/article1407838.ece

/JBH

Fra : \"@'

Dato : 22-09-10 21:35

On Wed, 22 Sep 2010 22:23:34 +0200, "JBH" <skodkontoen@hotmail.com>
wrote:

> [...]
>
>http://ekstrabladet.dk/112/article1416610.ece
>

>Det lykkedes dem jo ikke da han tømte sin konto med sit IKKE spærrede

kan vi ikke få skiftet de uduelige ¤"*%# ud med Keystone Cops ?

http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/b/bd/KeystoneKops.jpg

http://2.bp.blogspot.com/_Eco7TB0Jqvc/S29E6OMUG3I/AAAAAAAABLU/1azel4K8I5Q/s400/Keystone+cops.jpg

--
Si vis pacem - para bellum

Fra : Ukendt

Dato : 22-09-10 21:36

"JBH" <skodkontoen@hotmail.com> skrev i meddelelsen
> "Kling og klang" håber måske de kan opspore ham på boglån.....Nu han ikke
> længere mangler penge.
>
> http://ekstrabladet.dk/112/article1416610.ece

Prøv om du kan forklare, hvorfor man skal spærre hans lånerkort, når han
frekventerer biblioteker, og kan pågribes ved disse?

"Bibliotekar Lars Jørn Larsen fortæller til jp.dk, at han har set
flugtfangen flere gange på biblioteket i Ørum i den seneste tid. Men han
anede ikke, at manden er efterlyst."

> Det lykkedes dem jo ikke da han tømte sin konto med sit IKKE spærrede
> Dankort....
>
> http://ekstrabladet.dk/112/article1407838.ece

Ja, vi kan alle huske den tråd du oprettede, hvor du udstillede din dumhed.

Når man hæver penge på et dankort, i en specifik automat, så kan det - sjovt
nok - findes ud af, i hvilket område man kunne træffes at opholde sig, netop
på baggrund af automatens beliggenhed.

Gad vide om du ved mere end politiet, eller om politiet evt. allerede er i
gang med at arbejde sig ind på den eftersøgte; Jeg tror på det sidste. Det
er bare et spørgsmål om tid.

Fra : JBH

Dato : 23-09-10 16:53

"Thomas Merrick" <!wasd!> skrev i en meddelelse

> [...]
> anede ikke, at manden er efterlyst."

> Ja, vi kan alle huske den tråd du oprettede, hvor du udstillede din

Du har ikke fattet at PENGE(kontanter) er en vigtig ingrediens hvis man vil
gemme sig.....Hvor smart er det så lige atPolitiet hjælper en flugtfange,
ved at lade ham hæve kontanter i en automat.

> Når man hæver penge på et dankort, i en specifik automat, så kan det -
> sjovt nok - findes ud af, i hvilket område man kunne træffes at opholde
> sig, netop på baggrund af automatens beliggenhed.

Og det mener du ikke man kunne hvis automaten havde afvist kortet.

> Gad vide om du ved mere end politiet, eller om politiet evt. allerede er i
> gang med at arbejde sig ind på den eftersøgte; Jeg tror på det sidste. Det
> er bare et spørgsmål om tid.

Tror... Er du religiøs ?

/JBH

Fra : N_B_DK

Dato : 23-09-10 19:26

"JBH" <skodkontoen@hotmail.com> wrote in message

> Og det mener du ikke man kunne hvis automaten havde afvist kortet.

Hvad sker der hvis man presser en rotte (eller stort set hvilket som helst
andet dyr) og i et hjørne? så angriber det, er det ret smart at tvinge ham
til personfarlig kriminalitet, når det er kendt at det kun er overfor hans
eks at han er ekstremt farlig?

Det er tilladt at tænke længere end første tanke, og se hvad følgerne af
første tanke er...

--
MVH. N_B_DK

Fra : JBH

Dato : 24-09-10 06:09

"N_B_DK" <admin@spamme.dyndns.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> til personfarlig kriminalitet, når det er kendt at det kun er overfor hans

Der er INTET som indikerer at han vil skade andre end hans ex kone og
muligvis deres fælles barn.. Godt nok advarer Politiet om at man ikke skal
forsøge at pågribe ham, ( men det skal man jo heller ikke, når det kommer
til nogle af de langt farligere "rotter" som render rundt i samfundet.)
Udlever frivilligt pengene/bilen og observer og lad så Politiet om at fange
forbryderen (hvis de kan) Og ja ofte er det sult som tvinger "rotterne "
frem

> Det er tilladt at tænke længere end første tanke, og se hvad følgerne af
> første tanke er...

Skal alle bilejere i Ørum området så lade bilnøglerne sidde i bilerne, i
tilfælde af at Hr. Bjørnskov skulle få brug for et transportmiddel.

Måske man generelt skulle undlade at låse værdier inde og lade nøglerne
sidde i bilerne, for der kunne jo komme en "rotte" og begå personfarlig
kriminalitet for at berige sig.

mvh
JBH