Skat takker ikke indvandrere
Fra : Andreas Andersen

Dato : 21-09-10 11:06

http://politiken.dk/indland/1064823/ny-kampagne-fra-skat-er-helt-uden-nydanskere/
- så søger man godt nok offerrollen i helt latterlig grad.

--
Andreas

Fra : Peter K

Dato : 22-09-10 06:33

"Andreas Andersen" <andreas2411@gmail.com> wrote in message
> http://politiken.dk/indland/1064823/ny-kampagne-fra-skat-er-helt-uden-nydanskere/
> - så søger man godt nok offerrollen i helt latterlig grad.

Det er forfærdeligt. Jeg foreslår vi lukker skat ned så hurtigt som muligt.

Fra : /John

Dato : 22-09-10 07:04

"Peter K" <peter@parcelvej.dk> skrev i en meddelelse

> Det er forfærdeligt. Jeg foreslår vi lukker skat ned så hurtigt som
> muligt.

DETTE er forfærdeligt:

http://www.bt.dk/danmark/millionsvindel-med-hjemmehjaelp

John

Fra : /John

Dato : 22-09-10 07:11

"/John" <nogen@pladderballe.ok> skrev i en meddelelse

> DETTE er forfærdeligt:
>
> http://www.bt.dk/danmark/millionsvindel-med-hjemmehjaelp

Glemte dette:

"Mahmoud Daoud, formand for Integrationsrådet i Odense, er ærgerlig. - Det
gør os kede af det, når vi oplever, at der blandt etniske minoriteter bliver
begået socialt bedrageri":

http://www.dr.dk/Nyheder/Indland/2010/09/21/232007.htm?rss=true

John

Fra : N_B_DK

Dato : 22-09-10 08:12

"Peter K" <peter@parcelvej.dk> wrote in message
> "Andreas Andersen" <andreas2411@gmail.com> wrote in message
>
> Det er forfærdeligt. Jeg foreslår vi lukker skat ned så hurtigt som
> muligt.

http://politiken.dk/debat/skrivdebat/1064987/boer-skat-ogsaa-takke-sheikh-og-hussein/

Fuck en flok galninge der er på den side, stort set alle burde ikke have
stemmeret når man udviser SÅ lidt tankevirksomhed.

--
MVH. N_B_DK

Fra : Patruljen

Dato : 22-09-10 01:30

On 21 Sep., 19:05, Andreas Andersen <andreas2...@gmail.com> wrote:
> http://politiken.dk/indland/1064823/ny-kampagne-fra-skat-er-helt-uden...
> - så søger man godt nok offerrollen i helt latterlig grad.
>
> --
> Andreas

Det er ikke et specielt velovervejet træk af Told & Skat, når der
findes adskillige nydanskere, som arbejder og betaler skat - at
ignorere disse og alene at takke etniske danskere. Jeg forstår ærligt
talt godt den jurist`s harme, som udtaler sig i artiklen. Han betaler,
som højtuddannet uden tvivl mere skat end en gennemsnitsdansker.

Det ville både være en anerkendelse, af de indvandrere, som arbejder
og betaler deres skat og også et motiverende indspark til de
indvandrere, som ikke gør. At Danmark værdsætter, når indvandrere
arbejder og betaler skat til samfundet.