DF - ungdommens parti?
Fra : Per Rønne

Dato : 20-09-10 09:30

Ja, hvad siger I? Dansk Folkeparti som ungdommens parti?

Ikke desto mindre er det hvad man kan læse i Information på:

<http://www.information.dk/245212>

hvorfra jeg citerer:

=
Der blev serveret mormor-buffet med tarteletter, flæskesteg og
gammeldaws æblekage, da Dansk Folkeparti i weekenden holdt årsmøde i
Herning. Men trods gæsternes høje aldersgennemsnit og fremhævelsen af
ældrechecken, der betragtes som en af partiets største sejre, har Dansk
Folkeparti også fået ganske godt tag i de unge.

Mens Socialdemokraterne ifølge samfundsforsker, Johannes Andersen har en
underrepræsentation af vælgere blandt de unge, ser det anderledes godt
ud for DF.

»Hos Dansk Folkeparti har man omtrent lige så mange vælgere blandt unge,
som man har samlet set i befolkningen. Det er først og fremmest unge
uden en studentereksamen,« siger han og punkterer myten om, at DF skulle
være de gamles parti.
=

Marchen Neel Gjertsens artikel skal nok få det til at gibbe i en eller
anden gammel Informations-læser ...
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Henrik Blunck

Dato : 20-09-10 10:14

Den 20-09-2010 kl. 10:29 skrev Per Rønne:
> [...]
> som man har samlet set i befolkningen. Det er først og fremmest unge
> uden en studentereksamen,« siger han og punkterer myten om, at DF skulle

Den situation skal nok ændre sig den dag de unge mennesker kommer til at
udfordre partiets politik, som ungdomsorganisationer traditionelt gør.
Hvis du læser "Kristian - Kronprinsen" skrevet af Kristian Thulesen
Dahls fætter [og som jeg har anmeldt her:
http://politisk-blog.blogspot.com/2010/09/kronprinsen-i-dansk-folkeparti-en.html],
så vil du opdage hvordan de gerne ville have Dansk Forum som støtteorgan
i starten (da partiet skulle grundlægges), men da det senere gik op for
dem [hvad alle andre vidste i forvejen! ], at der var yderligtgående
højreelementer i organisationen trak de følehornene til sig.

Topstyringen er næppe noget der tiltaler teenagere med lyst til oprør og
nytænkning, så fremtiden må vise om "succes'en" er mere end en døgnflue.

> Marchen Neel Gjertsens artikel skal nok få det til at gibbe i en eller
> anden gammel Informations-læser ...

Hehe. Bare ikke nogen er druknet i morgenkaffen....

Henrik Blunck
Læser du min politiske blog?
Du finder den lige her: http://politisk-blog.blogspot.com

Fra : Claus E. Petersen

Dato : 20-09-10 12:12

Den 20-09-2010 10:29, Per Rønne skrev:
> [...]
> være de gamles parti.
> =
>
> Marchen Neel Gjertsens artikel skal nok få det til at gibbe i en eller

Partiet der beskytter offentlig moral og det danske omdømme.. OMG..

S-SF-EL er imod prostitution (af moralske årsager), men se her:

http://www.danskfolkeparti.dk/DF_Forslag_om_forbud_mod_dyresex_op_i_Folketinget_i_dag_.asp

Er der da ikke nogen der kan få idioterne væk! de er værre end sosserne
og sf og EL tilsammen!

Som een skrev, kan det vel dårligt blive værre for en gris end at blive
frontended med en pistol som 2 årig end at have gårdmand Anders bagved,
som ikke gør anden skade end at glippe at jefe stalden!

- cep

- cep

Fra : S.A.Thomsen

Dato : 20-09-10 13:07

On Mon, 20 Sep 2010 13:12:03 +0200, Claus E. Petersen wrote:

> [...]
>
> Er der da ikke nogen der kan få idioterne væk! de er værre end sosserne

Skal du virkelig SÅ langt tilbage for at finde noget at kritisere.?

"Christiansborg, tirsdag den 27. februar 2007"

Fra : Per Rønne

Dato : 20-09-10 16:29

S.A.Thomsen <s_a_thomsen@yahoo.com> wrote:

> [...]
>
> Skal du virkelig SÅ langt tilbage for at finde noget at kritisere.?
>
> "Christiansborg, tirsdag den 27. februar 2007"

Dengang Christian H. Hansen, nu enmandspartiet Fokus, stadig definerede
DFs dyreetiske politik?
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Ralph

Dato : 20-09-10 16:25

> Ja, hvad siger I? Dansk Folkeparti som ungdommens parti?

Ja, ja, lad dem dog, de bliver nok fornuftige når de bliver voksne, og så
vender de tilbage i takt med Alzheimers komme, til den tid HAR jeg bedt mine
børn umyndiggøre mig.

--
Ralph

Fra : Jens Bruun

Dato : 20-09-10 18:54

Ralph <rwr@post6.tele.dk> skrev i meddelelsen
4c977ced$0$36567$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk:

> Ja, ja, lad dem dog, de bliver nok fornuftige når de bliver voksne,
> og så vender de tilbage i takt med Alzheimers komme, til den tid HAR
> jeg bedt mine børn umyndiggøre mig.

Men Ralph. Du er jo allerede umyndiggjort og er sat under administration.
Mørket har tydeligvis sænket sig hurtigere, end du selv troede for ikke så
lang tid siden...

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.