Om at sidde i samme rum som en sverigedemo~
Fra : Per Rønne

Dato : 20-09-10 06:09

På:

<http://www.dr.dk/Nyheder/Udland/2010/09/20/011030.htm?rss=true>

ser jeg at formanden for Vänsterpartiet [Kommunisterna] ikke ville
sminkes i samme rum som Sverigedemokraternes leder.

I Danmark samarbejder Enhedslistens folketingsmedlemmer gladeligt med
DFerne, sag for sag.

De svenskere, de svenskere ...
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : P.N.

Dato : 20-09-10 10:28

> [...]
> sminkes i samme rum som Sverigedemokraternes leder.
>
> I Danmark samarbejder Enhedslistens folketingsmedlemmer gladeligt med

Nej P.E.R. og det er ikke kun kommunistene der ikke vil sidde i sminkerummet
med et stinkene racistisk møgdyr.

Fra : N_B_DK

Dato : 20-09-10 11:08

"P.N." <la@hotmail.com> wrote in message

> Nej P.E.R. og det er ikke kun kommunistene der ikke vil sidde i
> sminkerummet med et stinkene racistisk møgdyr.

Skal det forståes som du stadig leder efter nogen, der vil sidde i samme rum
som dig?

--
MVH. N_B_DK

Fra : S.A.Thomsen

Dato : 20-09-10 11:23

On Mon, 20 Sep 2010 11:28:20 +0200, P.N. wrote:

> Nej P.E.R. og det er ikke kun kommunistene der ikke vil sidde i sminkerummet
> med et stinkene racistisk møgdyr.

Er det derfor du er så ensom.?