Hyldest til Pia K. og Dansk Folkeparti
Fra : El Trabajador

Dato : 19-09-10 18:38

Har lige set uddraget af DF's landsmøde på DR TV1.

Hvor er det godt, at vi har Pia K. Uden Pia K. havde Danmark været et endnu
større muhamedanerhelvede, end det allerede er.

Unge muhamedanere som smider flasker og sten efter vores politi, som blot
svarer igen ved at flygte. Det ville jo være forfærdeligt om vort politi kom
til at krumme et hår på en stenkastende muhamedanermøgunge.

Stop muhamedaniseringen af Danmark!

For et stærkt Dansk Folkeparti efter næste folketingsvalg!
--
El Trabajador

Fra : Peter Brandt Nielsen

Dato : 19-09-10 19:04

El Trabajador skrev:

> Stop muhamedaniseringen af Danmark!

Ud af min butik!

--
Peter Brandt Nielsen

Fra : Bo Warming

Dato : 19-09-10 19:36

On Sun, 19 Sep 2010 20:03:32 +0200, Peter Brandt Nielsen
<peterbrandtnielsen@gmail.com> wrote:

>Ud af min butik!

Min nabos nabos børn legede på toppen af deres garage og råbte tosse
efter mig Jeg gik tækkelig påklædt på fortovet. Jeg spurgte om det er
fordi jeg ikke bruger sko, at de kalder mig tosse og de var enig i at
barfodethed er behagelig og fornuftigt, ofte.
Jeg så forældrene sidde i solen inderst i deres have og gik ind ad
deres private havegang og spurgte dem om de lærer deres børn at kalde
"tosset" hvad disse 6 årige ikke forstår meget af
En kvinde skreg at jeg engang ikke havde haft bukser på, og jeg
svarede om hun var sikker på det, når nederdel dækker.
En gæst løb truende mod mig, så jeg gik hurtigt derfra.
Jeg var jo på deres private grund så de ku sige "Ud af min butik"
Men alle danske statsborgere har samme ret til den store del af riget,
der ikke er privat og når dette flertal ikke ved folkeafstemning er
spurgt om muhamedanerne er velkomne, så er der noget galt.
At råbe "ud" pga El Trabajadors fornuftige debatindlæg er der kun
fornuft i hvis El Trabajador er gået ind på fremmed privat areal og
det er der ikke tale om.

Så det er en ommer.

Besvar El Trabajador sagligt eller du stempler dig som en
ikke-læseværdig uintelligent debatør

Fra : El Trabajador

Dato : 20-09-10 05:55

"Peter Brandt Nielsen" <peterbrandtnielsen@gmail.com> skrev i en
meddelelse news:4c965072$0$50448$14726298@news.sunsite.dk

> Ud af min butik!

Du glæder dig måske ligefrem til at Danmark bliver et muhamedansk kalifat
med sharia, stening af voldtagne og utro kvinder samt henrettelse af
homoseksuelle?
--
El Trabajador

Fra : Allan Krautwald

Dato : 20-09-10 10:11

"El Trabajador" <notrabajo@gmail.com> skrev i en meddelelse

> Du glæder dig måske ligefrem til at Danmark bliver et muhamedansk kalifat
> med sharia, stening af voldtagne og utro kvinder samt henrettelse af
> [...]

Du er syg i roen...smut over til legekammeraterne i en eller anden
nyhedsgruppe for skræmte syge mennesker.

Fra : Ukendt

Dato : 20-09-10 11:21

"Allan Krautwald" <allan@kanelbolle.dk> skrev i en meddelelse

> Du er syg i roen...smut over til legekammeraterne i en eller anden
> nyhedsgruppe for skræmte syge mennesker.

Rolig nu Allan, få lige lidt luft ned i lungerne ;)

1) Du er sgu da for gammel i gårde til at lade dig provokere af en troll, er
du ikke?
2) Ytringsfrihed går ud på at man frit kan ytre sin holdning, uden at blive
nedgjort personligt. Enig?

Tag dig et par fadbamser, så du kan få pulsen ned. Ellers springer du en
sikring :)

Fra : Hauge

Dato : 20-09-10 14:00

Alex Linaa skrev:
> 2) Ytringsfrihed går ud på at man frit kan ytre sin holdning, uden at blive
> nedgjort personligt. Enig?

Men kunne man ikke gøre det ovre ved de andre spader i dk.politik?

/Hauge

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 20-09-10 14:21

"Hauge" <hauge@CUTsmart-tech.dk> skrev i meddelelsen

> Men kunne man ikke gøre det ovre ved de andre spader i dk.politik?
>
> /Hauge

...........i stedet for at give Krutte-manden et hjerteanfald.

Hilsen Åge

Fra : Bo Warming

Dato : 20-09-10 15:28

On Mon, 20 Sep 2010 15:00:21 +0200, Hauge <hauge@CUTsmart-tech.dk>
wrote:

>Men kunne man ikke gøre det ovre ved de andre spader i dk.politik?

Engang søgte man at få mig ud af usenet og det blev til at en masse
emner ikke måtte skrives om på dk.videnskab og dk.historie.m.

Dk.videnskab er derfor død af kedsomhed

Alt henvistes til dk.politik der kaldtes en "skraldespand" - frihed
for moderatorer er en god ting, ikke ?

"   Jeg er uenig i, hvad du siger, men jeg vil til døden forsvare
din ret til at sige det.       Francois de Voltaire.

"Let us speak, thereon, ye wisest men, however bad it may be. To be
silent is worse; all unuttered truths become poisonous. Nietzsche
"      92 procent af landets lovgivning er overflødig -
deriblandt injurielovgivningen.
Selv om Ekstra Bladet dagligt på forsiden udråbte mig til rovmorder,
ville jeg ikke anlægge sag.
Hvis man vil have en sag frem i lyset,
må man henvende sig til pressen,
der både arbejder hurtigere og er bedre egnet til at finde frem til
sandheden end landets domstole, der ofte er befolket af pæne ældre
herrer uden kontakt med nutiden.      Glistrup, 1971

Error of opinion may be tolerated , where reason is left free to
combat it.      Thomas Jefferson

Fra : Allan Krautwald

Dato : 20-09-10 14:13

> Rolig nu Allan, få lige lidt luft ned i lungerne ;)

Jeg tager det helt roligt...jeg ved jo at den slags findes i vort samfund.
Og tag så og fis afsted på den ferie

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 20-09-10 14:32

"Alex Linaa" <www.linaa.com> skrev i meddelelsen

> Tag dig et par fadbamser, så du kan få pulsen ned. Ellers springer du en
> sikring :)

>Roliog nu. Krutte-sen har det hårdt nok i forvejen efter det svenske
>rigsdagsvalg, hvor "Dansk Folkeparti"s søsterparti i Sverige
>"Sverigeresdemokraterne" nu kan bestemme hvem der skal danne regering.

HA - hæhæ gnæk

Hilksen Åge

Fra : Allan Krautwald

Dato : 20-09-10 15:03

meddelelse news:4c976241$0$36585$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...

Når du er så begejstret for de der svenske nazi-typer, så skulle du tage at
smutte over til dem. De har sikkert en god forståelse for tysk marchmusak

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 20-09-10 15:31

"Allan Krautwald" <allan@kanelbolle.dk> skrev i meddelelsen

> [...]
>>

> Når du er så begejstret for de der svenske nazi-typer, så skulle du tage
> at smutte over til dem. De har sikkert en god forståelse for tysk

Køl nu ned - Blodtrykket blodtrykket.

Hilsen Åge

Fra : Bo Warming

Dato : 20-09-10 15:14

>2) Ytringsfrihed går ud på at man frit kan ytre sin holdning, uden at blive
>nedgjort personligt. Enig?

Ytrngsfrihed er kun total, hvis injurier legaliseres

Ord kan kun såre martyr-narrehatte der VIL såres

Om at blive "nedgjort personligt" har Nietzsche ret i at det der ikke
dræber, gør dig stærkere.

Når fjolser kalder seriøse mig for en "troll" kommer jeg til at tænke
på følgende anti-snobbe-vits om officers-arrogance

    "Private Jenkins!" yelled the Captain. "Get over here
immediately, there's something you need to see!" "Right away,
sir!" Jenkins shouted back, crossing the open area in the center of
their camp at a double march.
"You see these tracks, Jenkins?" the Captain asked, neither
requesting nor expecting a reply. He continued, "And that smell?
Private Jenkins! Are you paying attention to me!?"
"Sir, I am positively brimming with attention, I assure you."
"Don't be a smart-ass, Jenkins."
"I blame my parents, sir."
"Don't we all, Jenkins. Don't we all." the Captain sighed. "Tell
me, Jenkins, in light of my on-going efforts to provide you with what
we in the army like to call An Edjukayshun, what creature leaves
tracks like these, accompanied by such a horrific stench?"
"A troll, sir?" Jenkins replied cautiously.
"Bang on, Private Jenkins. Nicely done. A troll. You must be on
your guard at all times. They are Very Very Nasty." the Captain
warned.
"But what shall I do if this creature attacks me? Shall I feign
death? Shall I hurl pomegranates, in the manner so effectively
demonstrated by you last week when we were assaulted by nuns in the
market?" asked Je "No no," the Captain replied, "pomegranates will
just make
things worse, and feigning death is a bit extreme under the
circumstances. Mark my words, boy, if you are ever confronted by a
troll, there is only one thing you can do..."
"Tell me, tell me!" pleaded Jenkins, interrupting.
"You must ignore him. The troll feeds on attention, Jenkins.
Ignore him and he will die. It will not be pleasant. You will be
tempted to watch the squirming, the cries of agony will reach deep
down into your underpants and grab you by the ... well, you get the
idea, Jenkins. Trust me: ignore the troll, be strong, and perhaps you
will live to hurl pomegranates at nuns another day."
"Thank you, sir. It is truly an honour to serve with you."
"You're right about that, Private. Dismissed"

Fra : Per Vadmand

Dato : 26-09-10 23:55

Alex Linaa wrote:

> 2) Ytringsfrihed går ud på at man frit kan ytre sin holdning, uden at
> blive nedgjort personligt. Enig?

Ytringsfrihed er også friheden til at bede en idiot holde kæft.

Per V
--
Min roman "Mit liv som fugl" kan stadig bestilles på www.attika.dk

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 27-09-10 15:14

"Per Vadmand" <perve@pervadmand.dk> skrev i meddelelsen

> Ytringsfrihed er også friheden til at bede en idiot holde kæft.
>
> Per V

HOLD KÆFT!

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 27-09-10 15:15

meddelelsen news:4ca0a68f$0$36578$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...

> "Per Vadmand" <perve@pervadmand.dk> skrev i meddelelsen

> HOLD KÆFT!

Hehe. Giver den ikke 10 point?

Hilsen Åge

Fra : Allan Krautwald

Dato : 27-09-10 15:41

meddelelse news:4ca0a6d7$0$36578$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...

> Hehe. Giver den ikke 10 point?

Tal med din psykiater om det.

Fra : N_B_DK

Dato : 29-09-10 21:34

"Allan Krautwald" <allan@kanelbolle.dk> wrote in message

> Du er syg i roen...smut over til legekammeraterne i en eller anden
> nyhedsgruppe for skræmte syge mennesker.

Mon der ikke er noget familie relation her?

Charlie Krautwald
Autonom Svendborg bibliotek.
Forsøgte at stænge ytringsfriheden ved at forhindre folk i at høre et
foredrag af Erik Haaest på Svendborg bibliotek den 24 september 2007. Mere

--
MVH. N_B_DK

Fra : Allan Krautwald

Dato : 29-09-10 22:19

"N_B_DK" <admin@spamme.dyndns.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> Forsøgte at stænge ytringsfriheden ved at forhindre folk i at høre et
> foredrag af Erik Haaest på Svendborg bibliotek den 24 september 2007. Mere

Nå du har nok været inde på den højreekstremistiske Balder. Blog - pæne
venner du har.

Fra : N_B_DK

Dato : 30-09-10 18:50

> "N_B_DK" <admin@spamme.dyndns.dk> skrev i en meddelelse

> Nå du har nok været inde på den højreekstremistiske Balder. Blog -
> pæne venner du har.

Så det er altså ikke korrekt det de skriver?

--
MVH. N_B_DK

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 30-09-10 18:56

"N_B_DK" <admin@spamme.dyndns.dk> skrev i meddelelsen
> "Allan Krautwald" <allan@kanelbolle.dk> wrote in message

> Så det er altså ikke korrekt det de skriver?
>
> --
> MVH. N_B_DK

Det er altså pudsigt alle de højre-ekstremistiske sider Krutte kender. Sider
man overhovedet aldrig har hørt om før.

Endnu mere pudsigt at han ikke har et lige så stort kendskab til
venstreekstremistiske sider ?

Hilsen Åge

Fra : N_B_DK

Dato : 30-09-10 19:06

"Åge Halldorsson" <aa.h@fjern-det-som-står-herpost.tele.dk> wrote in
message news:4ca4cf4a$0$56792$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk
> Det er altså pudsigt alle de højre-ekstremistiske sider Krutte
> kender. Sider man overhovedet aldrig har hørt om før.
>
> Endnu mere pudsigt at han ikke har et lige så stort kendskab til
> venstreekstremistiske sider ?

Han kender helt sikkert til Redox, men det er jo en god side...... faktisk
vil det ikke undre mig hvis han mener der slet ikke findes nogle ekstremt
venstreorienterede miljøer i dk.

--
MVH. N_B_DK

Fra : Allan Krautwald

Dato : 30-09-10 19:51

"N_B_DK" <admin@spamme.dyndns.dk> skrev i en meddelelse

> Så det er altså ikke korrekt det de skriver?
>
> --
> MVH. N_B_DK
Næeh.

Fra : N_B_DK

Dato : 30-09-10 19:53

> Næeh.

Du lyder ikke ret overbevisende.

--
MVH. N_B_DK

Fra : Allan Krautwald

Dato : 30-09-10 19:58

> Du lyder ikke ret overbevisende.
>
> --
> MVH. N_B_DK
Nå.

Fra : N_B_DK

Dato : 30-09-10 20:16

> "N_B_DK" <admin@spamme.dyndns.dk> skrev i en meddelelse

> Nå.

Nej tænkte det nok, men der er ikke længere nogen tvivl om dine holdninger.

Ps hvorfor anvender du et domæne der ikke er dit?

Går du også ind til naboen og tager deres ting uden at have fået lov?

--
MVH. N_B_DK

Fra : Lars

Dato : 30-09-10 20:04

On Thu, 30 Sep 2010 20:52:46 +0200, "N_B_DK" <admin@spamme.dyndns.dk>
wrote:

>"Allan Krautwald" <allan@kanelbolle.dk> wrote in message

>Du lyder ikke ret overbevisende.

Alt hvad der står på nettet er sandt. Eller er det Jens Bruun der igen
har glemt at spise sine piller?

--
Lars

Fra : Allan Krautwald

Dato : 30-09-10 20:28

"Lars" <lars@invalid.invalid> skrev i en meddelelse

> Alt hvad der står på nettet er sandt. Eller er det Jens Bruun der igen
> har glemt at spise sine piller?
>

> --
> Lars

Det er nok manden i Jens Bruuns spejl

Fra : Lars

Dato : 29-09-10 22:24

On Wed, 29 Sep 2010 22:33:46 +0200, "N_B_DK" <admin@spamme.dyndns.dk>
wrote:

> [...]
>Forsøgte at stænge ytringsfriheden ved at forhindre folk i at høre et
>foredrag af Erik Haaest på Svendborg bibliotek den 24 september 2007. Mere

Nååå lille No Brain.. Kunne du ikke finde mere sagligt? Så du skulle
finde svinehatten frem. Nu skal du svine familie medlemmer til.

Hils Bo Warming..
--
Lars

Fra : /John

Dato : 29-09-10 22:56

> [...]

> Forsøgte at stænge ytringsfriheden ved at forhindre folk i at høre et
> foredrag af Erik Haaest på Svendborg bibliotek den 24 september 2007

Nådada; ikke noget med ytringsfrihed dér.

Ikke fordi jeg har nogen sympati for EH, men han har vel også krav på at
kunne ytre sig frit..?

John

Fra : Allan Krautwald

Dato : 29-09-10 23:08

"/John" <nogen@pladderballe.ok> skrev i en meddelelse

> Nådada; ikke noget med ytringsfrihed dér.
>
> Ikke fordi jeg har nogen sympati for EH, men han har vel også krav på at
> kunne ytre sig frit..?

Det har han da. Men så har man også lov til at demonstrere imod hans
hvidvaskning af nazisterne?

Fra : /John

Dato : 29-09-10 23:44

"Allan Krautwald" <allan@kanelbolle.dk> skrev i en meddelelse

> Det har han da. Men så har man også lov til at demonstrere imod hans
> hvidvaskning af nazisterne?

Absolut, ingen tvivl om det.

John

Fra : Per Vadmand

Dato : 30-09-10 09:04

/John wrote:

> Absolut, ingen tvivl om det.

Bestemt - overgrebet opstår først, hvis man med magt forhindrer mødet i at
blive afholdt. Mødeterror er et nazistisk kampmiddel, uanset hvem det bliver
rettet imod.
Den bedste demonstration, jeg har set mod Glistrup og hans svineri, var, da
100.000 offentligt ansatte spontant vendte ryggen til, da han ville tale til
dem på Christiansborg slotsplads. Det viste deres foragt for manden og hans
synspunkter uden at forulempe ham fysisk. Derimod har maling- og ægkasteriet
mod ham kun givet ham sympati.

Per V

--
Min roman "Mit liv som fugl" kan stadig bestilles på www.attika.dk

Fra : S.A.Thomsen

Dato : 30-09-10 09:34

On Thu, 30 Sep 2010 10:03:36 +0200, Per Vadmand wrote:

> [...]
> synspunkter uden at forulempe ham fysisk. Derimod har maling- og ægkasteriet

100% enig.

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 30-09-10 14:33

"S.A.Thomsen" <s_a_thomsen@yahoo.com> skrev i meddelelsen

> 100% enig.

100% uenig

Hilsen Åge

Fra : S.A.Thomsen

Dato : 30-09-10 15:29

On Thu, 30 Sep 2010 15:32:52 +0200, Åge Halldorsson wrote:

> 100% uenig

Forklar venligst.

Mener du at det er ok, hvis man fysisk overfalder dem man ikke kan lide ?

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 30-09-10 16:06

> Forklar venligst.
>
> Mener du at det er ok, hvis man fysisk overfalder dem man ikke kan lide ?

Øhhh..... nej

Hilsen Åge

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 30-09-10 16:15

"S.A.Thomsen" <s_a_thomsen@yahoo.com> skrev i meddelelsen

> Forklar venligst.
>
> Mener du at det er ok, hvis man fysisk overfalder dem man ikke kan lide ?

Nej, det skulle forstås som svar på den første del af hans indlæg. Der hvor
der stod:
CITAT START
Den bedste demonstration, jeg har set mod Glistrup og hans svineri, var, da
100.000 offentligt ansatte spontant vendte ryggen til, da han ville tale til
dem på Christiansborg slotsplads.
CITAT SLUT

Der svarede du "100% enig"

Når jeg derefter skrev "100% uenig" så skulle det forstås sådan, at jeg ikke
synes at det var en "bedste demonstration" jeg har set mod Glistrup og det
han
kalder "hans svineri". Jeg ved ikke hvad han mener med "Glistrup og hans
svineri".
Selvfølgelig havde nok en useriøs måde at fremføre sin politik på
(mildest talt), lige som en vis Hr. Poulsgård, hehe, men det er så det.

Hilsen Åge

Fra : S.A.Thomsen

Dato : 30-09-10 18:40

On Thu, 30 Sep 2010 17:15:06 +0200, Åge Halldorsson wrote:

> Nej, det skulle forstås som svar på den første del af hans indlæg. Der hvor
> der stod:

Ok. Så misforstod jeg dig.

> [...]
> 100.000 offentligt ansatte spontant vendte ryggen til, da han ville tale til

Ja, det er da en virkningsfuld demonstration, UDEN at "overfalde" taleren.

> [...]
> Selvfølgelig havde nok en useriøs måde at fremføre sin politik på
> (mildest talt), lige som en vis Hr. Poulsgård, hehe, men det er så det.

Men uanset hvad man mener om Glistrup, så var måden at demonstrere sin
modvilje mod ham da den helt rigtige, da den ikke gav ham sympati.

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 30-09-10 19:00

> Men uanset hvad man mener om Glistrup, så var måden at demonstrere sin
> modvilje mod ham da den helt rigtige, da den ikke gav ham sympati.

Gav ingen sympati??? - Øhhh...men Glistrup havde da enorm stor sympati
blandt mange danskere.
Partiet fik vist omkring 25% af stemmerne ved et af folketingsvalgene. Han
var da en af landets populæreste
politikere.

Hilsen Åge

Fra : Lars

Dato : 30-09-10 20:05

On Thu, 30 Sep 2010 20:00:02 +0200, Åge Halldorsson
> [...]

>blandt mange danskere.
>Partiet fik vist omkring 25% af stemmerne ved et af folketingsvalgene. Han

Ja ved Folketingsvalget i 1973. Ved alle andre Folketingsvalg blev
Fremskridtspartiet ved med at gå tilbage.
Hans forsøg med Trivselspartiet/Fælles Kurs snakker vi ikke højt om..

--
Lars

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 30-09-10 20:20

"Lars" <lars@invalid.invalid> skrev i meddelelsen

> Hans forsøg med Trivselspartiet/Fælles Kurs snakker vi ikke højt om..

..........men det var sjovt.

Jeg erindrer en sjov leder af FÆLLES KURS. Han sagde engang noget sjovt om
en kvindelig politiker.

"Altså den dumme kælling forstår kraft ederme ikke noget som helst. Og så
grinte han af sig selv. Og så griunte vi af ham. Og den "dumme kælling"
grinte også.
Hehe.

Hihi. Og når han var på talerstolen i folketinget, så blev der sgu ringet
med klokken når han snakkede:
"Og så vil jeg sgu også lige sige at ham der statsministeren ikke ved en
skid om hvadd" RING RING RING "Hov hov hov, man tiltaler statsmisnisteren
med "Hr. og efternavnet" RING RING
"Århhhh hold da kæft mand" RING RING RING "Der må ikke bandes fra
talerstolen" - "Århh for Hælvede da" RING RING RING RING.

Man var fanme ved at få åndenød af grin.

Hilsen Åge

Fra : Allan Krautwald

Dato : 30-09-10 20:31

meddelelse news:4ca4e2e6$0$56791$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...

> Hehe.
>
> Hihi.

Høhø

Fra : Allan Krautwald

Dato : 30-09-10 20:30

"Lars" <lars@invalid.invalid> skrev i en meddelelse

> Ja ved Folketingsvalget i 1973. Ved alle andre Folketingsvalg blev
> Fremskridtspartiet ved med at gå tilbage.

Nah 25% fik de nu aldrig. De fik 28 mandater ved valget i 1973 og det var da
også rystende meget for en flok landsbytosser uden politik. Det svarer til
ca. 16%.

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 30-09-10 20:58

> Nah 25% fik de nu aldrig.

Nej, men de kunne opnå det visse steder i landet. Jeg husker at det sted i
landet, hvor de har opnået flest procentvise stemmer var på øen
Fur hvor de blev det største parti og fik 35% af stemmerne.
Det sted de fik næst-flest stemmer var i Morsø Kommunes landdistrikter
hvor de sammenregnet opnåede præsis 25% af stemmerne.
Det 3. bedste sted i landet mener jeg var Nykøbing Mors med 20% af
stemmerne, men det sidste er jeg ikke helt sikker på.

Hilsen Åge

Fra : Allan Krautwald

Dato : 30-09-10 21:23

meddelelse news:4ca4ebdc$0$56772$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...

Jeg husker at det sted i
> landet, hvor de har opnået flest procentvise stemmer var på øen
> Fur hvor de blev det største parti og fik 35% af stemmerne.

Ja det forklarer jo alt....Fur er overbefolket med landsbytosser

Fra : Lars

Dato : 30-09-10 22:25

On Thu, 30 Sep 2010 21:30:10 +0200, "Allan Krautwald"
<allan@kanelbolle.dk> wrote:

> [...]
>også rystende meget for en flok landsbytosser uden politik. Det svarer til

Helt præcist 15,9% af stemmerne, eller 485.289 stemmer.
Dog er det ikke helt korrekt det jeg sagde med at de altid var gået
tilbage. De havde en lille fremgang i 1977 og i 1988 hvor de næsten
fordoblede deres stemmetal.
http://en.wikipedia.org/wiki/Progress_Party_%28Denmark%29
Nu er det bare et nul-bon parti.

--
Lars

Fra : S.A.Thomsen

Dato : 30-09-10 22:45

On Thu, 30 Sep 2010 20:00:02 +0200, Åge Halldorsson wrote:

> Gav ingen sympati??? - Øhhh...men Glistrup havde da enorm stor sympati
> blandt mange danskere.

Hvilket netop bl.a. skyldes de voldelige overfald på ham.

Den "vende ryggen til ham" demonstration gav ham ingen sympati, hvorimod de
rødes stormtroppers voldelige overfald på ham i Fælledparken gjorde.

Personligt har jeg aldrig brudt mig om Glistrup.

Fra : Allan Krautwald

Dato : 30-09-10 22:50

"S.A.Thomsen" <s_a_thomsen@yahoo.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> rødes stormtroppers voldelige overfald på ham i Fælledparken gjorde.
>
> Personligt har jeg aldrig brudt mig om Glistrup.

Voldelige overfald fører aldrig noget godt med sig og hører ikke hjemme i et
demokrati. Desværre ser man den ekstreme højrefløj betjene sig af det i vore
byer.

Fra : TL

Dato : 30-09-10 23:43

On Thu, 30 Sep 2010 23:49:42 +0200, in dk.politik "Allan Krautwald"
<allan@kanelbolle.dk> wrote:

> [...]
>demokrati. Desværre ser man den ekstreme højrefløj betjene sig af det i vore

Desværre er det ikke isoleret til den ene fløj.

Fra : S.A.Thomsen

Dato : 01-10-10 07:58

On Thu, 30 Sep 2010 23:49:42 +0200, Allan Krautwald wrote:

> Voldelige overfald fører aldrig noget godt med sig og hører ikke hjemme i et
> demokrati. Desværre ser man den ekstreme højrefløj betjene sig af det i vore
> byer.

Der skal da nok være et par højreorienterede fjolser, der bruger vold og
trusler som "argumenter", men det er småting i forhold til hvordan de "røde
stormtropper" (så som de autonome, AFA og andre rødfascistiske
grupperinger) opfører sig.

Fra : Allan Krautwald

Dato : 01-10-10 10:49

> [...]
> "røde
> stormtropper" (så som de autonome, AFA og andre rødfascistiske

Dit brug af udtryk vidner om, at du ikke er neutral i denne sag. Du kommer
med en masse løse påstande, dem må du dokumentere.

Fra : N_B_DK

Dato : 01-10-10 11:56

> Dit brug af udtryk vidner om, at du ikke er neutral i denne sag. Du
> kommer med en masse løse påstande, dem må du dokumentere.

Altså dokumentation såsom: nå og næeh?

--
MVH. N_B_DK

Fra : S.A.Thomsen

Dato : 01-10-10 13:44

On Fri, 1 Oct 2010 11:49:20 +0200, Allan Krautwald wrote:

> Dit brug af udtryk vidner om, at du ikke er neutral i denne sag.

Selvfølgelig er jeg ikke neutral. Det er der ingen der er.

>Du kommer
> med en masse løse påstande, dem må du dokumentere.

At de fleste voldelige overfald i Danmark skyldes de autonome og AFA, er
almen viden.

På andenpladsen kommer indvandrerbander/rockerbander.

Fra : S.A.Thomsen

Dato : 01-10-10 15:31

On Fri, 1 Oct 2010 06:57:16 -0700 (PDT), Patruljen wrote:

> Er vi nu ude i de telepatiske meningsmålelinger igen Thomsen?

Det er almen viden, men hvis du ikke tror på det, så er jeg ligeglad.

Fra : Lars

Dato : 01-10-10 17:54

On Fri, 1 Oct 2010 16:30:38 +0200, "S.A.Thomsen"
<s_a_thomsen@yahoo.com> wrote:

>Det er almen viden, men hvis du ikke tror på det, så er jeg ligeglad.

Hvis det er almen viden, så er det vel ikke så svært at skaffe
dokumentation?

--
Lars

Fra : Allan Krautwald

Dato : 01-10-10 15:54

> At de fleste voldelige overfald i Danmark skyldes de autonome og AFA, er
> almen viden.

Dybt debilt vrøvl.

Fra : TL

Dato : 01-10-10 14:51

Det er du?

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 01-10-10 15:36

"TL" <tl_dp@roadrunner.com> skrev i meddelelsen

> Det er du?

Hvad Fander er AFA for noget ???

Hilsen Åge

Fra : S.A.Thomsen

Dato : 01-10-10 17:37

On Fri, 1 Oct 2010 16:36:01 +0200, Åge Halldorsson wrote:

> "TL" <tl_dp@roadrunner.com> skrev i meddelelsen

> Hvad Fander er AFA for noget ???
>
> Hilsen Åge

AFA = AntiFascistisk Aktion (der selv benytter fascistiske metoder).

Fra : Allan Krautwald

Dato : 01-10-10 18:26

> AFA = AntiFascistisk Aktion (der selv benytter fascistiske metoder).

hvem har bildt dig det ind?
Dokumentation?

Fra : S.A.Thomsen

Dato : 01-10-10 18:33

On Fri, 1 Oct 2010 19:26:07 +0200, Allan Krautwald wrote:

> "S.A.Thomsen" <s_a_thomsen@yahoo.com> skrev i en meddelelse

> hvem har bildt dig det ind?
> Dokumentation?

Om du tror på det eller ej, rager mig en papand.

Din faktaresistens må du selv ligge og rode med.

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 01-10-10 18:49

http://frilandsgaarden.dk/upload_dir/pics/d.22.juni%202006%20daggamle%20%C3%A6llinger%20026.jpg

Fra : N_B_DK

Dato : 01-10-10 18:47

> "S.A.Thomsen" <s_a_thomsen@yahoo.com> skrev i en meddelelse

> hvem har bildt dig det ind?
> Dokumentation?

http://www.berlingske.dk/danmark/pet-slaar-til-blandt-venstreekstremister

http://jp.dk/indland/indland_politik/article1482884.ece

http://avisen.dk/enhedslisten-flirter-med-vold_8511.aspx

http://junikredsen.wordpress.com/2010/03/19/antifascistisk-aktion-politiken-og-kafa-x/

Rune Engelbreth Larsen har tidligere opfordret til at møde fascismen slag
for slag. Hans voldsopfordringer blev senere ledsaget af nøje instrukser til
herboende muslimer om, hvordan de lovligt bør anskaffe sig skydevåben til
fremtidigt selvforsvar mod den danske befolkning.

--
MVH. N_B_DK

Fra : Lars

Dato : 01-10-10 21:00

<allan@kanelbolle.dk> wrote:

>"S.A.Thomsen" <s_a_thomsen@yahoo.com> skrev i en meddelelse

>hvem har bildt dig det ind?
>Dokumentation?

Allan, du kan lige så godt opgive. S.A. Thomsen er lige så
faktaresistent som Åge. Du får mere ud af at gå hen og snakke med en
dør.

--
Lars

Fra : Allan Krautwald

Dato : 01-10-10 21:09

> Allan, du kan lige så godt opgive. S.A. Thomsen er lige så
> faktaresistent som Åge. Du får mere ud af at gå hen og snakke med en
> dør.

Ja netop. Det er så pissenemt, at kaste med mudder uden dokumentation- Lad
os efterlade dem i deres muddergrøft.

Fra : S.A.Thomsen

Dato : 01-10-10 21:15

On Fri, 01 Oct 2010 21:59:56 +0200, Lars wrote:

> Allan, du kan lige så godt opgive. S.A. Thomsen er lige så
> faktaresistent som Åge. Du får mere ud af at gå hen og snakke med en
> dør.

Du mener altså ikke at AFA's voldelige angreb på Pia Kærsgaard, for nogle
år siden, er et problem.?

Eller hvad med de autonome's optøjer og voldelige overfald mod politiet på
Nørrebro, fordi de selv var skyld i at blive smidt ud af deres "fæstning".?

Eller hvad med voldspsykopat-demonstranterne under klimatopmødet.?

Allan Krudtugle er så langt uden for pædagogisk rækkevidde, at jeg ikke
gider spilde mere tid på ham.

Fra : Allan Krautwald

Dato : 01-10-10 21:19

> Eller hvad med voldspsykopat-demonstranterne under klimatopmødet.?

Dokumentation? Løgne igen

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 01-10-10 21:34

> Dokumentation? Løgne igen

Er der "ekko" ekko ekko ekko ekko kko kko kko oooo
på her

Fra : Allan Krautwald

Dato : 01-10-10 22:13

meddelelse news:4ca645d3$0$36575$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...

> Er der "ekko" ekko ekko ekko ekko kko kko kko oooo
> på her
Er det tomrummet inde i dit hovedet?

Fra : N_B_DK

Dato : 01-10-10 22:05

"Allan Krautwald" <allan@kanelbolle.dk> wrote in message
> Dokumentation? Løgne igen

Ja det er flot Allan Ukrudt.

--
MVH. N_B_DK

Fra : Lars

Dato : 01-10-10 23:47

On Fri, 1 Oct 2010 23:05:05 +0200, "N_B_DK" <admin@spamme.dyndns.dk>
wrote:

>"Allan Krautwald" <allan@kanelbolle.dk> wrote in message
>
>Ja det er flot Allan Ukrudt.

Eksperten i at svine folk til. Haha.. og du blev sur fordi jeg ikke
gav dig ret i dk.forbruger og beskyldte mig for at svine folk til.

--
Lars

Fra : Per Vadmand

Dato : 01-10-10 23:15

Allan Krautwald wrote:
> "S.A.Thomsen" <s_a_thomsen@yahoo.com> skrev i en meddelelse

> Dokumentation? Løgne igen

Det er vel politiet, han taler om?

Per V
--
Min roman "Mit liv som fugl" kan stadig bestilles på www.attika.dk

Fra : Allan Krautwald

Dato : 01-10-10 23:54

"Per Vadmand" <perve@pervadmand.dk> skrev i en meddelelse

> Det er vel politiet, han taler om?
>
> Per V
> --
Det er jeg helt sikker på Per

Fra : N_B_DK

Dato : 02-10-10 00:59

"Per Vadmand" <perve@pervadmand.dk> wrote in message
> Det er vel politiet, han taler om?

Ja det kan jo ikke være de rabiate venstreorienterede psykopater.

--
MVH. N_B_DK

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 02-10-10 07:01

> "Per Vadmand" <perve@pervadmand.dk> wrote in message
>
> Ja det kan jo ikke være de rabiate venstreorienterede psykopater.
>
> --
> MVH. N_B_DK

Tal ikke sådan om Kruttes bekendte

Hilsen Åge

Fra : S.A.Thomsen

Dato : 02-10-10 08:47

On Fri, 1 Oct 2010 22:19:21 +0200, Allan Krautwald wrote:

> Dokumentation? Løgne igen

Har du ikke noget TV.?

Fra : Per Vadmand

Dato : 02-10-10 09:03

S.A.Thomsen wrote:

> Har du ikke noget TV.?

På tv så jeg politiet anholde 1000 sagesløse, lænke dem og behandle dem
nedværdigende i 4-5 timer, fordi et par stykker iblandt dem MÅSKE ville lave
ballade.

Per V
--
Min roman "Mit liv som fugl" kan stadig bestilles på www.attika.dk

Fra : S.A.Thomsen

Dato : 02-10-10 09:31

On Sat, 2 Oct 2010 10:03:09 +0200, Per Vadmand wrote:

> På tv så jeg politiet anholde 1000 sagesløse, lænke dem og behandle dem
> nedværdigende i 4-5 timer, fordi et par stykker iblandt dem MÅSKE ville lave
> ballade.

Du glemte åbenbart at tage dine røde briller af.

Det JEG så var at nogle voldspsykopat-demonstranter angreb politiet,
hvorefter politiet kontant stoppede det. At der var uskyldige der røg med i
salatfadene er IKKE politiets skyld, men udelukkende rødfascisternes (sort
blok, eller hvad de tosser nu kalder sig). Før rødfascisterne begyndte at
lave ballade, var der INGEN problemer og de anstændige demonstranter kunne
demonstrere alt det de ville.

Fra : Per Vadmand

Dato : 02-10-10 10:28

S.A.Thomsen wrote:

> [...]
> rødfascisterne begyndte at lave ballade, var der INGEN problemer og
> de anstændige demonstranter kunne demonstrere alt det de ville.

Hvis nogen har farvede briller - eller snarere skyklapper - på her, er det
vist dig. Men jeg afstår fra yderligere argumentation, da du jo har meldt
din faktaresistens klart ud.

Per V
--
Min roman "Mit liv som fugl" kan stadig bestilles på www.attika.dk

Fra : S.A.Thomsen

Dato : 02-10-10 11:33

On Sat, 2 Oct 2010 11:27:56 +0200, Per Vadmand wrote:

> Hvis nogen har farvede briller - eller snarere skyklapper - på her, er det
> vist dig. Men jeg afstår fra yderligere argumentation, da du jo har meldt
> din faktaresistens klart ud.

Du vil altså benægte at det var de røde stormtropper (sort blok eller hvad
de idioter nu hedder) var dem der startede hele balladen.???

De anstændige demonstranter, som der var langt de fleste, havde jo ingen
problemer med deres demonstration, før de røde ballademagere ødelagde det
for allesammen.

Fra : Allan Krautwald

Dato : 02-10-10 11:42

> Hvis nogen har farvede briller - eller snarere skyklapper - på her, er det
> vist dig. Men jeg afstår fra yderligere argumentation, da du jo har meldt
> din faktaresistens klart ud.

Klog disposition Per. Det er tydeligt, at faktaresistensen får vedkommende
til frit at opfinde sine egne "fakta".

Fra : Lars

Dato : 02-10-10 11:57

On Sat, 2 Oct 2010 12:42:10 +0200, "Allan Krautwald"
<allan@kanelbolle.dk> wrote:

>"Per Vadmand" <perve@pervadmand.dk> skrev i en meddelelse

>Klog disposition Per. Det er tydeligt, at faktaresistensen får vedkommende
>til frit at opfinde sine egne "fakta".

Det er det vi her i gruppen kalder Fur-syndromet.

--
Lars

Fra : Allan Krautwald

Dato : 02-10-10 12:33

> Det er det vi her i gruppen kalder Fur-syndromet.
>
> --
> Lars

Ja en total nedsmeltning...nå nej det er jo Kina-syndromet

Fra : S.A.Thomsen

Dato : 02-10-10 14:18

On Sat, 2 Oct 2010 13:32:48 +0200, Allan Krautwald wrote:

> "Lars" <lars@invalid.invalid> skrev i en meddelelse

> Ja en total nedsmeltning...nå nej det er jo Kina-syndromet

Fortsæt i bare med at leve videre i uvidenhed, Lloyd og Harry.

Fra : Per Vadmand

Dato : 02-10-10 15:01

S.A.Thomsen wrote:

> Fortsæt i bare med at leve videre i uvidenhed, Lloyd og Harry.

Hvem er Lloyd og Harry?

Per V
--
Min roman "Mit liv som fugl" kan stadig bestilles på www.attika.dk

Fra : N_B_DK

Dato : 02-10-10 15:41

http://justfuckinggoogleit.com/

--
MVH. N_B_DK

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 02-10-10 16:27

"S.A.Thomsen" <s_a_thomsen@yahoo.com> skrev i meddelelsen

Lloyd og Harry.

Hwa for noget? - dem kender jeg ikke

Hilsen Åge

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 02-10-10 16:34

> [...]
> salatfadene er IKKE politiets skyld, men udelukkende rødfascisternes (sort
> blok, eller hvad de tosser nu kalder sig).

Det skal retfærdigvis siges at jeg også husker en betjent der jagtede en
pige ved siden af en bil og hamrede løs på hende, også da hun faldt.
Det første ord der faldt mig ind var voldspsykopat-betjent.
Ham kunne jeg godt tænke mig se omringet af en indvandrerbande en mørk aften
på patrulje i Gelleup-parken. Hvis jeg turde være til stede ville jeg
overveje at stå at juble uanset hvad de gjorde ved ham.

Hilsen Åge

Fra : /John

Dato : 02-10-10 16:54

meddelelse

> Hvis jeg turde være til stede ville jeg overveje at stå at juble uanset
> hvad de gjorde ved ham.

Tvivler.

Den flinke betjent har nemlig uden tvivl ordre til at rydde området, men den
søde og helt uskyldige pige si'r glad: Vel vil jeg da ej; jeg praktiserer
civil ulydighed!

(Sproget i dialogen er muligvis lidt mere farvestrålende..)

Og så er'et jo der vanker god og nærende knippelsuppe med vitaminer og
mineraler :)

John

Fra : Allan Krautwald

Dato : 02-10-10 17:10

meddelelse news:4ca75105$0$36570$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...

> Det skal retfærdigvis siges at jeg også husker en betjent der jagtede en
> pige ved siden af en bil og hamrede løs på hende, også da hun faldt.
> Det første ord der faldt mig ind var voldspsykopat-betjent.

Bravo Åge. Bortset fra det ikke var i forbindelse med Klimatopmødet, så har
du helt ret.
Ligesom der er brådne kar blandt demonstranterne, er der det også blandt
betjentene. Det må aldrig blive sådan, at politiet udøver personlig hævn, de
skal med et minimum af magtanvendelse opretholde ro og orden i de
situationer, hvor det er påkrævet.

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 02-10-10 17:22

"/John" <nogen@pladderballe.ok> skrev i meddelelsen
> "Åge Halldorsson" <aa.h@fjern-det-som-står-herpost.tele.dk> skrev i en
> meddelelse

> Tvivler.

Tvivler ikke

> Den flinke betjent har nemlig uden tvivl ordre til at rydde området, men
> den søde og helt uskyldige pige si'r glad: Vel vil jeg da ej; jeg
> praktiserer civil ulydighed!

Det har bare ikke noget at gøre med betjentens kriminelle handling. Hun må
jo selv bestemme hvad hun viln sige. Det gør jo ikke ondt på nogen. Heller
ikke hvis hun kalder ham alt muligt.
Hans opførselv var ulovlig og en skændsel for politiet. Det forholder
sig dog helt anderledes hvis hun stod og sparkede på ham, så må han gerne
slå hende væk med kniplen, eller arrestere hende.
Man må jo ikke slå på en person der er på vej væk.
Men han må jo nok godt hvis han ville have hende til at flytte sig og hun
ikke vil. Men EFTER at hun havde flyttet sig må han jo ikke.

> Og så er'et jo der vanker god og nærende knippelsuppe med vitaminer og
> mineraler :)

Det skulle i så fald være til betjenten.

Hilsen Åge

Fra : S.A.Thomsen

Dato : 02-10-10 18:22

On Sat, 2 Oct 2010 16:01:28 +0200, Per Vadmand wrote:

> Hvem er Lloyd og Harry?

LOL.

Google er din ven.

Fra : S.A.Thomsen

Dato : 02-10-10 18:23

Fra : S.A.Thomsen

Dato : 02-10-10 18:29

On Sat, 2 Oct 2010 17:34:19 +0200, Åge Halldorsson wrote:

> "S.A.Thomsen" <s_a_thomsen@yahoo.com> skrev i meddelelsen

> Det skal retfærdigvis siges at jeg også husker en betjent der jagtede en
> pige ved siden af en bil og hamrede løs på hende, også da hun faldt.

Måske var hun en af dem fra de røde stormtropper.? Eller måske var hun en
af dem der ikke fatter at når politiet siger d er anholdt, så er det IKKE
til diskussion.

> Det første ord der faldt mig ind var voldspsykopat-betjent.

Selvfølgelig. Dine fordomme forbød dig jo at se HVORFOR politiet anholdte
gruppen. Det er beklageligt for de uskyldige der blev fanget, men det kan
de kun takke de røde stormtropper for.

> Ham kunne jeg godt tænke mig se omringet af en indvandrerbande en mørk aften
> på patrulje i Gelleup-parken.

At du hader politiet og retsstaten behøver du ikke at udpensle. Det er jeg
klar over.

>Hvis jeg turde være til stede ville jeg
> overveje at stå at juble uanset hvad de gjorde ved ham.

Du erkender altså at du er en voldspsykopat-rød-fascist.

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 02-10-10 20:09

> On Sat, 2 Oct 2010 17:34:19 +0200, Åge Halldorsson wrote:

> At du hader politiet og retsstaten behøver du ikke at udpensle. Det er jeg
> klar over.

Øhhhh..... undskyld, jeg taler altså om den ene betjent, som jeg så stå at
bryde den danske nlovgivning.

> Du erkender altså at du er en voldspsykopat-rød-fascist.

Hwa? - Ikke ligefrem. Min politiske holdning består af 50% socialdemokrati
og 50% Dansk Folkeparti. En regering af de to parti ville være min
ønskeregering, gerne med deltagelse SF.

Hilsen Åge

Fra : Allan Krautwald

Dato : 02-10-10 21:51

meddelelse news:4ca78343$0$36558$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...

> Hwa? - Ikke ligefrem. Min politiske holdning består af 50% socialdemokrati
> og 50% Dansk Folkeparti. En regering af de to parti ville være min
> ønskeregering, gerne med deltagelse SF.

Pas på Åge...ifølge psykopater som Thomsen er alt, der ligger til venstre
for Dansk Front rødfasciter...men det skal du ikke tage dig af. Det er kun
et udtryk, der findes blandt de virkelige fascister på den ekstreme
højrefløj, hvor Thomsen har lært det af stormtropperne. Thomsen har ikke
tankekraft nok til at sammensætte ord, der har mere end 2 stavelser.

Fra : S.A.Thomsen

Dato : 02-10-10 22:02

On Sat, 2 Oct 2010 22:50:56 +0200, Allan Krautwald wrote:

> Pas på Åge...ifølge psykopater som Thomsen

Endnu en latterlig fjern-diagnose-krystalkugle nar.

> er alt, der ligger til venstre
> for Dansk Front rødfasciter...

Så skal der lige lyves groft.

>men det skal du ikke tage dig af. Det er kun
> et udtryk, der findes blandt de virkelige fascister på den ekstreme
> højrefløj, hvor Thomsen har lært det af stormtropperne.

Jeg tilhører IKKE den ekstreme højrefløj (med mindre du kalder de
konservative for "den ekstreme højrefløj").

>Thomsen har ikke
> tankekraft nok til at sammensætte ord, der har mere end 2 stavelser.

Men dog alligeven mindst 50% klogere and dig (hvilket ikke siger ret
meget).

Smut du hellere tilbage til børnehavens sandkasse, hvor du hører hjemme.

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 02-10-10 22:27

> On Sat, 2 Oct 2010 22:50:56 +0200, Allan Krautwald wrote:

> Jeg tilhører IKKE den ekstreme højrefløj (med mindre du kalder de
> konservative for "den ekstreme højrefløj").

Det kunne jeg nu godt finde på at kalde dem, men det tør jeg ikke, for så
prøver jeres ferieminister sikkert at slette mit indlæg.
gnæk-gnæk - Men bortset fra det, så har de da fået konkurrence i extremisme
fra "Liberal Arrogance"

Hilsen Åge

Fra : Allan Krautwald

Dato : 02-10-10 22:31

meddelelse news:4ca7a3a8$0$36582$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...

> [...]
> prøver jeres ferieminister sikkert at slette mit indlæg.
> gnæk-gnæk - Men bortset fra det, så har de da fået konkurrence i

Så så Åge...de konservative er ikke ekstreme...kun stupide

Fra : Allan Krautwald

Dato : 02-10-10 22:32

"S.A.Thomsen" <s_a_thomsen@yahoo.com> skrev i en meddelelse

> Endnu en latterlig fjern-diagnose-krystalkugle nar.

Man må jo forsøge, at hyle som de ulve, man er iblandt.

Fra : S.A.Thomsen

Dato : 03-10-10 01:52

On Sat, 2 Oct 2010 23:26:59 +0200, Åge Halldorsson wrote:

> [...]
> prøver jeres ferieminister sikkert at slette mit indlæg.
> gnæk-gnæk - Men bortset fra det, så har de da fået konkurrence i extremisme

Man skal godt nok være rød, for at kalde de konservative for "den ekstreme
højrefløj".

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 03-10-10 07:43

> Man skal godt nok være rød, for at kalde de konservative for "den ekstreme
> højrefløj".

Jamen så kan man i hvert fald kalde dem "Det konservative
Arbejdsgiverparti".

Hilsen Åge

Fra : S.A.Thomsen

Dato : 03-10-10 09:12

On Sun, 3 Oct 2010 08:42:31 +0200, Åge Halldorsson wrote:

> "S.A.Thomsen" <s_a_thomsen@yahoo.com> skrev i meddelelsen

> Jamen så kan man i hvert fald kalde dem "Det konservative
> Arbejdsgiverparti".

Dvs. Du er BÅDE rød OG barnlig.

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 03-10-10 09:18

> Dvs. Du er BÅDE rød OG barnlig.

Misforstået. Jeg valgte bare det bedste navn, som fortæller hvad partiet er

Hilsen Åge.

Fra : Allan Krautwald

Dato : 03-10-10 10:12

"S.A.Thomsen" <s_a_thomsen@yahoo.com> skrev i en meddelelse

> Dvs. Du er BÅDE rød OG barnlig.

Og hvad er der så galt i det?

Fra : Per Vadmand

Dato : 03-10-10 10:32

S.A.Thomsen wrote:

> Google er din ven.

Hvad med bare at fortælle, hvem de er i stedet for den udenomssnak? Men det
falder dig måske lige så svært som at komme med dokumentation for dine
påstande?

Per V
--
Min roman "Mit liv som fugl" kan stadig bestilles på www.attika.dk

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 03-10-10 10:37

> [...]
> det falder dig måske lige så svært som at komme med dokumentation for dine

´
Er det ikke dem der hedder "Gøg og gokke" på dansk?

Hilsen Åge

Fra : N_B_DK

Dato : 03-10-10 10:39

> [...]

> Hvad med bare at fortælle, hvem de er i stedet for den udenomssnak?
> Men det falder dig måske lige så svært som at komme med dokumentation

Er det virkelig så svært at gøre noget selv?

Der er intet at sige til at I røde aldrig bliver klogere, det virker som det
nærmest er en dødssynd for jer, at undersøge noget som helst på egen hånd.

--
MVH. N_B_DK

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 03-10-10 10:41

> "S.A.Thomsen" <s_a_thomsen@yahoo.com> skrev i en meddelelse

> Og hvad er der så galt i det?

Som et gammelt ordsprog vist nok siger:
"Man kan lige så godt kalde en "spade" for en "spade" og et
"arbejdsgiverparti" for et "arbejdsgiverparti".

Hilsen Åge

Fra : N_B_DK

Dato : 03-10-10 11:01

"Åge Halldorsson" <aa.h@fjern-det-som-står-herpost.tele.dk> wrote in
message news:4ca84ec6$0$36581$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk

> Er det ikke dem der hedder "Gøg og gokke" på dansk?

Nej.

--
MVH. N_B_DK

Fra : N_B_DK

Dato : 03-10-10 11:02

"Åge Halldorsson" <aa.h@fjern-det-som-står-herpost.tele.dk> wrote in
message news:4ca84faf$0$36568$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk

> Som et gammelt ordsprog vist nok siger:
> "Man kan lige så godt kalde en "spade" for en "spade" og et
> "arbejdsgiverparti" for et "arbejdsgiverparti".

Så Soc. skifter navn til nassepartiet?

--
MVH. N_B_DK

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 03-10-10 11:05

> det virker som det nærmest er en dødssynd for jer, at undersøge noget som
> helst på egen hånd.

Der er intet at undersøge.
Jeres ferie-minister har slettet alle oplysningerne.

Hilsen Åge

Fra : Lars

Dato : 03-10-10 11:09

On Sun, 3 Oct 2010 11:38:38 +0200, "N_B_DK" <admin@spamme.dyndns.dk>
wrote:

> [...]
>nærmest er en dødssynd for jer, at undersøge noget som helst på egen hånd.

Så er det jo bare ærgeligt at i sort facister ikke kan lære fra jer.

--
Lars

Fra : Allan Krautwald

Dato : 03-10-10 11:25

> Så er det jo bare ærgeligt at i sort facister ikke kan lære fra jer.
>
> --
> Lars

Ikke nødvendigt...historien fortæller os alt om dem.

Fra : Allan Krautwald

Dato : 03-10-10 11:26

meddelelse news:4ca84faf$0$36568$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...

> Som et gammelt ordsprog vist nok siger:
> "Man kan lige så godt kalde en "spade" for en "spade" og et
> "arbejdsgiverparti" for et "arbejdsgiverparti".

Netop og nu er de heldigvis ved at blive reduceret til naturlig størrelse.
Send Lene Espersen tilbage til fiskefabrikken i Hirtshals, hun har jo en god
erfaring i at tale til torskene

Fra : Kim Larsen

Dato : 03-10-10 11:53

"S.A.Thomsen" <s_a_thomsen@yahoo.com> skrev i en meddelelse

> Dvs. Du er BÅDE rød OG barnlig.

Så er vi der igen: "Du er dum og barnlig og du ved INTET og så er du rød".
Sådan er det hver gang noget går den konservative kontanthjælpsbums lidt
imod. Men sagen er at Åge har fat i den lange ende når han giver det
Konservative lorteparti det prædikat som "Det Konservative
Arbejdsgiverparti". Det hovedet på sømmet.

Socialist, republikaner, atomkraftmodstander og EU-modstander
Tag et kig på: http://dokusiden.itgo.com/ground69.htm
Stop Danmarks krige NU ! E-mail: kl2607@gmail.com

Fra : Kim Larsen

Dato : 03-10-10 11:56

meddelelse news:4ca83c4c$0$36564$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk
> "S.A.Thomsen" <s_a_thomsen@yahoo.com> skrev i meddelelsen

> Misforstået. Jeg valgte bare det bedste navn, som fortæller hvad
> partiet er

Du skal ikke tage dig af Steen. Den remse fyrer han af når noget generer
hans luddovne konservative kontanthjælpsrøv. Og så får vi altid en smiley
til slut for at indikerer at han er en ægte chatnar ligesom Jens Rovsing
Bruun, betonslum-bumsen inde fra Hvidovrevej.

Fra : N_B_DK

Dato : 03-10-10 12:29

"Åge Halldorsson" <aa.h@fjern-det-som-står-herpost.tele.dk> wrote in
message news:4ca85547$0$36565$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk
> Der er intet at undersøge.
> Jeres ferie-minister har slettet alle oplysningerne.

God bedring.

--
MVH. N_B_DK

Fra : N_B_DK

Dato : 03-10-10 12:30

> Ikke nødvendigt...historien fortæller os alt om dem.

Hvad siger historien (i din verden) om kommunister/socialister og deres
evne/trang til at slå mange millioner ihjel?

--
MVH. N_B_DK

Fra : N_B_DK

Dato : 03-10-10 12:32

>Send Lene Espersen tilbage til fiskefabrikken i Hirtshals,
> hun har jo en god erfaring i at tale til torskene

Hun kan passende skifte til Soc, I er jo så vilde med ledere der lyver om
alt.

--
MVH. N_B_DK

Fra : Kim Larsen

Dato : 03-10-10 12:57

> "Allan Krautwald" <allan@kanelbolle.dk> wrote in message

> Hvad siger historien (i din verden) om kommunister/socialister og
> deres evne/trang til at slå mange millioner ihjel?

Nååååårh, ligesom nazisterne ?

Fra : Allan Krautwald

Dato : 03-10-10 13:06

> Hun kan passende skifte til Soc, I er jo så vilde med ledere der lyver om
> alt.

Lad venligst være med at forbinde mig med Socialdemokraterne...altså bortset
fra at Helle også er min statsminister kandidat, som afløsning for Lars
Løkke, som har misbrugt offentlige midler til eget forbrug og Lene Espersen
som har snydt med sin bopæl, for at få provinstilskud som MF'er.

Fra : S.A.Thomsen

Dato : 03-10-10 15:32

On Sun, 03 Oct 2010 12:08:54 +0200, Lars wrote:

> Så er det jo bare ærgeligt at i sort facister ikke kan lære fra jer.

Er det virkelig så svært at skrive "Lloyd og Harry" i søgefeltet på Google,
og så klikke på det andet link på side 1.?

Fra : Volger Garfield

Dato : 03-10-10 15:34

On Sun, 3 Oct 2010 11:31:46 +0200, "Per Vadmand" <perve@pervadmand.dk>
wrote:

>Hvad med bare at fortælle, hvem de er i stedet for den udenomssnak? Men det
>falder dig måske lige så svært som at komme med dokumentation for dine
>påstande?

Du kan da bare indrømme, at du ikke kan finde ud af at google...

Volger

Fra : Volger Garfield

Dato : 03-10-10 15:34

On Sun, 3 Oct 2010 13:57:25 +0200, "Kim Larsen" <kl2607@gmail.com>
wrote:

>"N_B_DK" <admin@spamme.dyndns.dk> skrev i en meddelelse

>Nååååårh, ligesom nazisterne ?

Nazisterne slog da ikke egne borgere ihjel i samme grad?

Volger

Fra : \"@'

Dato : 03-10-10 15:58

wrote:

>"N_B_DK" <admin@spamme.dyndns.dk> skrev i en meddelelse

>Nååååårh, ligesom nazisterne ?

nej

mindst tifold værre og i meget længere periode

--
Si vis pacem - para bellum

Fra : Per Vadmand

Dato : 03-10-10 16:14

S.A.Thomsen wrote:

> Er det virkelig så svært at skrive "Lloyd og Harry" i søgefeltet på
> Google, og så klikke på det andet link på side 1.?

Er det virkelig så svært at svare høfligt på et høfligt spørgsmål?

Per V
--
Min roman "Mit liv som fugl" kan stadig bestilles på www.attika.dk

Fra : Lars

Dato : 03-10-10 18:50

QED

--
Lars

Fra : N_B_DK

Dato : 03-10-10 21:16

"Kim Larsen" <kl2607@gmail.com> wrote in message

> Nååååårh, ligesom nazisterne ?

Ja, og langt værre, Hitler var utroligt nok en ren skoledreng sammenlignet
med de rødes massemord.

--
MVH. N_B_DK

Fra : N_B_DK

Dato : 03-10-10 21:18

> Er det virkelig så svært at svare høfligt på et høfligt spørgsmål?

Er det virkeligt Så svært at gøre noget på egen hånd? eller skal I røde have
ALT dikteret fra jeres leder før i aner hvad I skal gøre?

Jøsses en flok lemminger.

--
MVH. N_B_DK

Fra : N_B_DK

Dato : 03-10-10 21:19

> "N_B_DK" <admin@spamme.dyndns.dk> skrev i en meddelelse

> Lad venligst være med at forbinde mig med Socialdemokraterne...

Jeg er slet ikke i tvivl om du stemmer EL, og mon ikke du savner DKP.

--
MVH. N_B_DK

Fra : Allan Krautwald

Dato : 03-10-10 21:39

"N_B_DK" <admin@spamme.dyndns.dk> skrev i en meddelelse

og mon ikke du savner DKP.

> --
> MVH. N_B_DK

Mon ikke du savner Hitler?

Fra : Martin Larsen

Dato : 03-10-10 21:44

On 2010-10-03 22:16, N_B_DK wrote:
> "Kim Larsen" <kl2607@gmail.com> wrote in message

> Ja, og langt værre, Hitler var utroligt nok en ren skoledreng
> sammenlignet med de rødes massemord.

Det tror Kimse ikke på, for AHW siger det er lyv :-/

Fra : Lars

Dato : 03-10-10 21:45

On Sun, 3 Oct 2010 22:16:10 +0200, "N_B_DK" <admin@spamme.dyndns.dk>
wrote:

>"Kim Larsen" <kl2607@gmail.com> wrote in message

>Ja, og langt værre, Hitler var utroligt nok en ren skoledreng sammenlignet
>med de rødes massemord.

Ja for Hitler var helt uskyldig. Det var alle kommunisternes skyld det
hele.

--
Lars

Fra : Lars

Dato : 03-10-10 21:46

On Sun, 3 Oct 2010 22:39:20 +0200, "Allan Krautwald"
<allan@kanelbolle.dk> wrote:

>"N_B_DK" <admin@spamme.dyndns.dk> skrev i en meddelelse
>
> og mon ikke du savner DKP.

>Mon ikke du savner Hitler?

Han ærgrer sig over at Jonni Hansen ikke kan få samlet de sidste
underskrifter.

--
Lars

Fra : Allan Krautwald

Dato : 03-10-10 22:18

> Ja for Hitler var helt uskyldig. Det var alle kommunisternes skyld det
> hele.

Ja Hitler var bare en lille trist maler, som de onde kommunister var efter

Fra : Allan Krautwald

Dato : 03-10-10 22:19

> Han ærgrer sig over at Jonni Hansen ikke kan få samlet de sidste
> underskrifter.

Tror da fanden...han er jo i spjældet hele tiden

Fra : N_B_DK

Dato : 03-10-10 22:21

"Lars" <lars@invalid.invalid> wrote in message

> Ja for Hitler var helt uskyldig. Det var alle kommunisternes skyld det
> hele.

Uskyldig? Man er næppe helt rask hvis man påstår at Hitler var uskyldig, men
skal jeg forstå det som du mener at Hitler var den værste af ham og f.eks
Stalin?

--
MVH. N_B_DK

Fra : N_B_DK

Dato : 03-10-10 22:35

> Mon ikke du savner Hitler?

Det kommer ikke bag på mig du tror det, man er jo selvfølgelig nazist hvis
man hader kommunister som pesten.

Det besynderlige er dog at meget få på venstrefløjen ser noget som helst
galt i det Stalin gjorde.

Hvor mange mener du Stalin dræbte? eller begik folk bare selvmord ved at
skyde sig i baghovedet?

--
MVH. N_B_DK

Fra : N_B_DK

Dato : 03-10-10 22:36

"Lars" <lars@invalid.invalid> wrote in message

> Han ærgrer sig over at Jonni Hansen ikke kan få samlet de sidste
> underskrifter.

Klart man er nazist fordi man hader kommunister, det siger sig selv.

--
MVH. N_B_DK

Fra : N_B_DK

Dato : 03-10-10 22:39

"Lars" <lars@invalid.invalid> wrote in message
> Han ærgrer sig over at Jonni Hansen ikke kan få samlet de sidste
> underskrifter.

Sjovt som Jonni Hansen er en så stor trussel, de har vel et par hundrede
tilhængere (maks), hvor der er flere tusinde ligeså rabiate på
venstrefløjen, men det er mærkeligt nok ikke noget problem, det virker som
det er meget svært at se bjælken i eget øje, men modstanderens splint er
soleklar.

Det er sq sørgeligt at voksne mennesker kan være så langt ude.

--
MVH. N_B_DK

Fra : Allan Krautwald

Dato : 03-10-10 22:51

> Klart man er nazist fordi man hader kommunister, det siger sig selv.
>
> --
> MVH. N_B_DK
Klart man er kommunist, når man hader højre ekstreme.

Fra : N_B_DK

Dato : 03-10-10 22:53

> Ja Hitler var bare en lille trist maler, som de onde kommunister var
> efter

Det er jo næsten hjertevarmende så meget du ser op til Stalin, han var jo
også en rigtig kammerat, er man stærk i troen, så betyder et par milloner
mord eller 60 jo ikke det store, det var jo i den gode sags tjeneste.

Stalin ville helt sikkert have været stolt af dig.

--
MVH. N_B_DK

Fra : N_B_DK

Dato : 03-10-10 22:58

> Klart man er kommunist, når man hader højre ekstreme.

Forklarer du ikke lige hvorfor socialister og kommunsiter har dræbt langt
over 100 mio mennesker, hvis deres (jeres) politik er så fantastisk, burde
det vel ikke være nødvendigt at dræbe så mange?

Jeg vil dog gætte på at du vil påstå at de (Stalin/Lenin, Mao osv) ikke var
rigtige kommunister, og de misbrugte kommunismen i forbindelse med deres
udrensninger.

--
MVH. N_B_DK

Fra : Lars

Dato : 04-10-10 06:51

On Sun, 3 Oct 2010 23:21:07 +0200, "N_B_DK" <admin@spamme.dyndns.dk>
wrote:

> [...]
>skal jeg forstå det som du mener at Hitler var den værste af ham og f.eks

Enten så er du dummere end andre folks børn, eller også så prøver du
på at manipulere med hvad jeg mener.

--
Lars

Fra : Lars

Dato : 04-10-10 06:51

On Sun, 3 Oct 2010 23:51:18 +0200, "Allan Krautwald"
<allan@kanelbolle.dk> wrote:

>"N_B_DK" <admin@spamme.dyndns.dk> skrev i en meddelelse

>Klart man er kommunist, når man hader højre ekstreme.

Alle til venstre for Dansk Folkedanserparti er kommunister.

--
Lars

Fra : N_B_DK

Dato : 04-10-10 07:40

> Enten så er du dummere end andre folks børn, eller også så prøver du
> på at manipulere med hvad jeg mener.

Jeg ved ikke hvad du mener, jeg forholder mig til det du skriver, fakta er
at Hitler ikke dræbte nær så mange som Stalin, Hitlers drabstal ligger på ca
17mio, Stalins på mellem 20-60mio, og det er ganske tydeligt at i din optik
var Hitler den værste af de 2, det har ejg meget svært ved at se, begge var
massemordere i mine øjne.

--
MVH. N_B_DK

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 04-10-10 13:22

> Jøsses en flok lemminger.
>
> --
> MVH. N_B_DK

Lem...... hvad-for-noget

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 04-10-10 13:24

> "Lars" <lars@invalid.invalid> skrev i en meddelelse

> Tror da fanden...han er jo i spjældet hele tiden

Jamen, der kan han da godt samle underskrifter, hehe. Rigtigt mange endda

Hilsen Åge

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 04-10-10 13:25

"Allan Krautwald" <allan@kanelbolle.dk> skrev i meddelelsen

> "N_B_DK" <admin@spamme.dyndns.dk> skrev i en meddelelse

> Klart man er kommunist, når man hader højre ekstreme.

Klart man er muhamedanerimportør når man ikke er DF-er

Hilsen Åge

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 04-10-10 13:27

> On Sun, 3 Oct 2010 23:51:18 +0200, "Allan Krautwald"

> Alle til venstre for Dansk Folkedanserparti er kommunister.
>
> --
> Lars

Hvad så med Socialistisk Fjolseparti ?

Hilsen Åge

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 04-10-10 13:28

> Sjovt som Jonni Hansen er en så stor trussel, de har vel et par hundrede
> tilhængere (maks),

> MVH. N_B_DK

Et par hundrede. Det lyder voldsomt.

Hilsen Åge

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 04-10-10 13:30

> Hvor mange mener du Stalin dræbte? eller begik folk bare selvmord ved at
> skyde sig i baghovedet?
> MVH. N_B_DK

Jeg har engang skudt en..... genvej.

Hilsen Åge

Fra : Allan Krautwald

Dato : 04-10-10 15:33

meddelelse news:4ca9c759$0$36582$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...

> Jamen, der kan han da godt samle underskrifter, hehe. Rigtigt mange endda
>
> Hilsen Åge

God pointe

Fra : Allan Krautwald

Dato : 04-10-10 15:34

meddelelse news:4ca9c86c$0$36576$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...

> Et par hundrede. Det lyder voldsomt.
>
> Hilsen Åge

Tjah de latterlige stormtropper fra Greve er jo langt fra de værste på den
ekstreme højrefløj.

Fra : Volger Garfield

Dato : 04-10-10 17:36

On Sun, 03 Oct 2010 19:49:53 +0200, Lars <lars@invalid.invalid> wrote:

>QED

Du er inde på, at du ikke forstod vejledningen??

Volger

Fra : Volger Garfield

Dato : 04-10-10 17:36

On Mon, 04 Oct 2010 07:50:33 +0200, Lars <lars@invalid.invalid> wrote:

>Enten så er du dummere end andre folks børn, eller også så prøver du
>på at manipulere med hvad jeg mener.

Hvad mener du da? (om noget...)

Volger

Fra : Lars

Dato : 04-10-10 18:14

On Mon, 4 Oct 2010 14:27:19 +0200, Åge Halldorsson

De er højreorientede terrorister.

--
Lars

Fra : Lars

Dato : 04-10-10 18:15

On Mon, 4 Oct 2010 14:28:24 +0200, Åge Halldorsson
<aa.h@fjern-det-som-står-herpost.tele.dk> wrote:

>"N_B_DK" <admin@spamme.dyndns.dk> skrev i meddelelsen

>Et par hundrede. Det lyder voldsomt.

Mindst lige så mange som lytter til schlagermusik i Danmark :)

--
Lars

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 04-10-10 18:21

> De er højreorientede terrorister.
>
> --
> Lars

Nårhhh ja.

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 04-10-10 18:28

> Mindst lige så mange som lytter til schlagermusik i Danmark :)

......................og de har besat Horsens og gjort byen til Danmarks nye
slager-by.

http://horsensfriends.dk/?event=40

http://horsensfriends.dk/?event=41

http://horsensfriends.dk/?event=35

http://horsensfriends.dk/?event=30

http://horsensfriends.dk/?event=34

Hilsen Åge

Fra : Allan Krautwald

Dato : 04-10-10 19:30

Fra : Allan Krautwald

Dato : 04-10-10 19:31

"Lars" <lars@invalid.invalid> skrev i en meddelelse

> Mindst lige så mange som lytter til schlagermusik i Danmark :)

Mon der er en sammenhæng der

Fra : Allan Krautwald

Dato : 02-10-10 10:04

> På tv så jeg politiet anholde 1000 sagesløse, lænke dem og behandle dem
> nedværdigende i 4-5 timer, fordi et par stykker iblandt dem MÅSKE ville
> lave ballade.
>
> Per V

Du gør et behjertet forsøg Per, men uanset hvad man dynger op af argumenter
og dokumentation, ville disse folk ikke acceptere det. De ønsker ikke en
seriøs debat om tingene.
Du har fuldstændig ret i det du skriver, det noget der er almindelig kendt,
hvis man ellers ikke tager de sorte-komiske-Ali-Goebbels-briller på.
Man kan vende det om og spørge, hvormange blev sigtede af de mange anholdte?
Hvor mange blev dømt? Hvor store erstatninger er der/vil der blive udbetalt
til alle disse fredelige demonstranter? Hvor meget koster det samfundet?

Fra : N_B_DK

Dato : 02-10-10 09:04

"S.A.Thomsen" <s_a_thomsen@yahoo.com> wrote in message

> Har du ikke noget TV.?

På det tidspunkt sad han sikkert i et bur sammen med mange andre, der havde
de næppe tv.

--
MVH. N_B_DK

Fra : S.A.Thomsen

Dato : 02-10-10 09:32

On Sat, 2 Oct 2010 10:03:54 +0200, N_B_DK wrote:

> "S.A.Thomsen" <s_a_thomsen@yahoo.com> wrote in message

> På det tidspunkt sad han sikkert i et bur sammen med mange andre, der havde
> de næppe tv.

Det er ikke nogen undskyldning, de optagelserne blev genudsendt utallige
gange senere.

Fra : N_B_DK

Dato : 02-10-10 14:43

> Det er ikke nogen undskyldning, de optagelserne blev genudsendt
> utallige gange senere.

De ser da ikke tv, tænk hvis de skulle se den frygtelige højreorienterede
kanal DR, næ de sidder og synger kymbaya og ryger hash, og så er verden lige
pludselig meget bedre, og man behøver ikke forholde sig til noget som helst.

--
MVH. N_B_DK

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 01-10-10 21:34

"S.A.Thomsen" <s_a_thomsen@yahoo.com> skrev i meddelelsen

> Allan Krudtugle

hehe

> er så langt uden for pædagogisk rækkevidde, at jeg ikke gider spilde mere
> tid på ham.

Det har vi andre vist længe.

Hilsen Åge

Fra : Lars

Dato : 01-10-10 23:45

On Fri, 1 Oct 2010 22:15:08 +0200, "S.A.Thomsen"
<s_a_thomsen@yahoo.com> wrote:

> [...]
>
>Eller hvad med voldspsykopat-demonstranterne under klimatopmødet.?
>
>Allan Krudtugle er så langt uden for pædagogisk rækkevidde, at jeg ikke

Jamen smut du bare tilbage til dk.politik.

--
Lars

Fra : Allan Krautwald

Dato : 01-10-10 15:56

"TL" <tl_dp@roadrunner.com> skrev i en meddelelse
> On Fri, 1 Oct 2010 11:49:20 +0200, in dk.politik
>
> Det er du?

Ja jeg fordømmer vold, uanset hvem der står bag.

Fra : TL

Dato : 01-10-10 16:18

On Fri, 1 Oct 2010 16:55:33 +0200, in dk.politik "Allan Krautwald"
<allan@kanelbolle.dk> wrote:

>"TL" <tl_dp@roadrunner.com> skrev i en meddelelse

>Ja jeg fordømmer vold, uanset hvem der står bag.

Men du tror ikke rigtigt på, at der er vold på den ekstreme
venstrefløj.

Forresten, du er dygtig til at manipulere med din beskæring,
spørgsmålet var faktisk ikke om, du fordømmer vold uanset hvem, der
står bag.

Fra : Allan Krautwald

Dato : 01-10-10 16:21

> On Fri, 1 Oct 2010 16:55:33 +0200, in dk.politik

> Men du tror ikke rigtigt på, at der er vold på den ekstreme
> venstrefløj.

Har ikke sagt det ikke forekommer, har kun fremført det er værre at slå
politiske modstandere til lirekassemænd end at smadre nogle ruder.
Hvis du ellers gad goggle lidt, ville du indse, at højreekstremes vold er
langt mere udbredt end venstreekstremes.

> Forresten, du er dygtig til at manipulere med din beskæring,
> spørgsmålet var faktisk ikke om, du fordømmer vold uanset hvem, der
> står bag.

Jo for du antydede, at du ikke mente, jeg var neutral i det spørgsmål.

Fra : TL

Dato : 01-10-10 16:26

On Fri, 1 Oct 2010 17:21:01 +0200, in dk.politik "Allan Krautwald"
<allan@kanelbolle.dk> wrote:

>"TL" <tl_dp@roadrunner.com> skrev i en meddelelse

>Jo for du antydede, at du ikke mente, jeg var neutral i det spørgsmål.

Økseskaft!
Jeg antydede ganske rigtigt, at du i mine øjne ikke er den mindste
smule neutral. At du så påstår, at du fordømmer vold, uanset hvem der
står bag, har ikke meget at gøre med, om du er neutral.

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 01-10-10 15:35

> [...]
>
> Dit brug af udtryk vidner om, at du ikke er neutral i denne sag. Du kommer
> med en masse løse påstande, dem må du dokumentere.

.....................men det er rigtigt hvad han siger. Al det der nazi-værk
og halløj, det er ingenting. Der er næsten ikke nogen af dem. Stort set er
slet ikke noget problem. Der bor et par stykker i Greve og sån. Men det er
det rene vand. Det er slet ikke nogen man bemærker. Krutte laver et problem
ud af noget som slet ikke ER et problem.
.

Hilsen Åge

Fra : S.A.Thomsen

Dato : 01-10-10 17:39

On Fri, 1 Oct 2010 07:43:03 -0700 (PDT), Patruljen wrote:

> Fuldstændigt rigtigt. Hvid deder spejerdrenge som kan karaktiseres som
> hjørerabiate tågehorn stillede sig op på en slagmark, for at ville
> slås fysisk, så skulle du se dem få stryg.

LOL. Kik på hullet i dine fødder.

Fra : S.A.Thomsen

Dato : 01-10-10 17:36

On Fri, 1 Oct 2010 16:53:54 +0200, Allan Krautwald wrote:

> "S.A.Thomsen" <s_a_thomsen@yahoo.com> skrev i en meddelelse

> Dybt debilt vrøvl.

Whatever.

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 01-10-10 17:54

> Whatever.

Hvad er "bebilt" - et ny køretøj, eller hvad?

Hilsen Åge

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 01-10-10 15:29

> Desværre ser man den ekstreme højrefløj betjene sig af det i vore byer.

......................mens indvandrerbanderne er meget flinke og rare

Fra : Allan Krautwald

Dato : 01-10-10 15:57

meddelelse news:4ca5f038$0$36570$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...

> .....................mens indvandrerbanderne er meget flinke og rare
Dem har jeg da vist ikke omtalt, men nej de bestemt slemme kriminelle....men
det har så ikke noget med politisk vold at gøre, som er emnet.

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 01-10-10 16:44

> "Åge Halldorsson" <aa.h@fjern-det-som-står-herpost.tele.dk> skrev i en
> meddelelse news:4ca5f038$0$36570$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...

> Dem har jeg da vist ikke omtalt,

Nej, og det er jo nok sån noget de fleste af os undrer sig lidt over, da de
nok er betydeligt flere end al det nazi-værk

> men nej de bestemt slemme kriminelle....

Nårhh o.k. - det virkede bare som om det skulle være en hemmelighed. En
holdning der skulle trækkes ud af dig og som kun kom til udtryk under pres.

> det har så ikke noget med politisk vold at gøre,

Joh, men er det så alligevel ikke mere eller mindre "politik" alligevel? -De
er vel et produkt af en politisk holdning til Danmarks behandling af
indvandrere. Ikke?
Så er det jo også politik.
OG forresten, gør det ikke lige ondt på dem der bliver angrebet om det er af
nazister eller indvandrerbander?

som er emnet.

Jov-jov

Hilsen Åge

Fra : \"@'

Dato : 02-10-10 08:48

<allan@kanelbolle.dk> wrote:

>"S.A.Thomsen" <s_a_thomsen@yahoo.com> skrev i en meddelelse

>Voldelige overfald fører aldrig noget godt med sig og hører ikke hjemme i et
>demokrati.

nej,

at kaste æg på Glistrup, afbryde hans taler med massiv larm samt kaste
ham i en sø hører ingen stederhjemme

>Desværre ser man den ekstreme højrefløj betjene sig af det i vore
>byer.

var det da højreorienterede der overfaldt Glistrup?

--
Si vis pacem - para bellum

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 02-10-10 16:48

""@'" <1@iindnaavalid.invavvlid> skrev i meddelelsen

> nej,
>
> at kaste æg på Glistrup, afbryde hans taler med massiv larm samt kaste
> ham i en sø hører ingen stederhjemme

Jo, det er Krutte-demokrati

> var det da højreorienterede der overfaldt Glistrup?

Det MÅ det da være. Det er jo kun dem der laver ballade. Nazister er
massisvt til stedeoverlt i alle byer og de overfalder alle folk på alle
gadehjørner og i hele Gelleupparken er de så voldsomt dominerende at ingen
indvandrere efterhånden tør gå ude, efter mørkkets frembrud i Gellerup.

.................i Kruttes univers

Hilsen Åge

Fra : /John

Dato : 02-10-10 16:58

meddelelse

> [...]
> folk på alle gadehjørner og i hele Gelleupparken er de så voldsomt
> dominerende at ingen indvandrere efterhånden tør gå ude, efter mørkkets

ROFL!

John

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 30-09-10 14:32

> Den bedste demonstration, jeg har set mod Glistrup og hans svineri, var,
> da 100.000 offentligt ansatte spontant vendte ryggen til, da han ville
> tale til dem på Christiansborg slotsplads.

Den bedste demonstration jeg har set var da tv-seerne rystede på hovedet af
Hizbut-Taria og deres svineri, da de så dem i Tv-avisen.

Hilsen Åge

Fra : N_B_DK

Dato : 30-09-10 18:24

> [...]

> Bestemt - overgrebet opstår først, hvis man med magt forhindrer mødet
> i at blive afholdt. Mødeterror er et nazistisk kampmiddel, uanset

Så du siger altså at den ekstreme venstrefløj er nazister?

--
MVH. N_B_DK

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 30-09-10 14:30

> Det har han da. Men så har man også lov til at demonstrere imod hans
> hvidvaskning af nazisterne?

Det har da intet at gøre med at hindre folk i at høre ham. Det andet tyder
på en dårlig opdragelse og diktatur-tilbøjeligheder.
Og hvad med dem der hvidvasker muhamedansk extremisme ?

Hov! - Hvorfor kom jeg til at tælke på Sverige?

Hilsen Åge

Fra : Patruljen

Dato : 01-10-10 08:37

On 1 Okt., 16:30, "S.A.Thomsen" <s_a_thom...@yahoo.com> wrote:

> Det er almen viden, men hvis du ikke tror på det, så er jeg ligeglad.-

Hvorfra ved du at det er almen viden)
Fortæl nu om dine metoder til at afgøre, hvad der er - almen viden.
Jeg er oprigtigt nysgerrig :)

Hvorfor kan du ikke dokumentere det, som alle, ifølge dig, ved
iforvejen?

Fra : Allan Krautwald

Dato : 01-10-10 15:55

"Patruljen" <Patruljen@yahoo.dk> skrev i en meddelelse

Hvorfor kan du ikke dokumentere det, som alle, ifølge dig, ved
iforvejen?

Et meget godt spørgsmål

Fra : Volger Garfield

Dato : 01-10-10 23:07

On Fri, 1 Oct 2010 07:37:25 -0700 (PDT), Patruljen
<Patruljen@yahoo.dk> wrote:

>Hvorfra ved du at det er almen viden)
>Fortæl nu om dine metoder til at afgøre, hvad der er - almen viden.
>Jeg er oprigtigt nysgerrig :)

Han har vel en krystalkugle mage til din..

>Hvorfor kan du ikke dokumentere det, som alle, ifølge dig, ved
>iforvejen?

Det er ikke nødvendigt at dokumentere, det som alle ved.

Volger

Fra : Patruljen

Dato : 01-10-10 11:06

On 1 Okt., 18:39, "S.A.Thomsen" <s_a_thom...@yahoo.com> wrote:

> LOL. Kik på hullet i dine fødder.

Der er ikke hul i mine fødder. Jeg fortæller dig blot sandheden.
I ville blive jagtet fra den ene ende af landet til den anden og
tilbage igen :D

Fra : N_B_DK

Dato : 01-10-10 18:48

"Patruljen" <Patruljen@yahoo.dk> wrote in message

> Der er ikke hul i mine fødder.

Nej det er nok mere dit hoved der er gennemhullet.

--
MVH. N_B_DK

Fra : N_B_DK

Dato : 30-09-10 18:22

"/John" <nogen@pladderballe.ok> wrote in message

> Nådada; ikke noget med ytringsfrihed dér.
>
> Ikke fordi jeg har nogen sympati for EH, men han har vel også krav på
> at kunne ytre sig frit..?

Det har han vist heller ikke problemer med, han har derimod problemer med at
lade andre anvende deres ytringsfrihed.

--
MVH. N_B_DK

Fra : Allan Krautwald

Dato : 30-09-10 19:53

> "/John" <nogen@pladderballe.ok> wrote in message

> Det har han vist heller ikke problemer med, han har derimod problemer med
> at lade andre anvende deres ytringsfrihed.
>
> --
Ja men så er vi jo enige om at Haaest er udemokratisk.

Fra : /John

Dato : 30-09-10 20:22

"Allan Krautwald" <allan@kanelbolle.dk> skrev i en meddelelse

> Ja men så er vi jo enige om at Haaest er udemokratisk.

- og så kan vi vel håbe, at Krautwald Jr. - ikke - er det..?

John

Fra : Allan Krautwald

Dato : 30-09-10 20:32

> - og så kan vi vel håbe, at Krautwald Jr. - ikke - er det..?
>
> John

Det er jeg sikker på han ikke er.

Fra : N_B_DK

Dato : 30-09-10 20:57

> Det er jeg sikker på han ikke er.

Du har opdraget ham fint, har han fået sin første dom for politisk motiveret
vold, eller venter du stadig på I kan holde den fest for ham?

--
MVH. N_B_DK

Fra : Allan Krautwald

Dato : 30-09-10 21:24

> Du har opdraget ham fint, har han fået sin første dom for politisk
> motiveret vold, eller venter du stadig på I kan holde den fest for ham?

Hold nu op Jens Bruun. Du ved godt det er løgn. Omtalte person har aldrig
fået en dom for noget.

Fra : N_B_DK

Dato : 30-09-10 21:41

> Hold nu op Jens Bruun. Du ved godt det er løgn. Omtalte person har
> aldrig fået en dom for noget.

Jens Bruun har ikke skrevet i den her tråd (såvidt jeg husker), jeg purgte,
har han fået første dom, eller har han den til gode endnu?

Kniber det med at læse?

--
MVH. N_B_DK

Fra : Patruljen

Dato : 01-10-10 11:05

On 1 Okt., 18:35, "S.A.Thomsen" <s_a_thom...@yahoo.com> wrote:

> Whatever.

Mildest talt. Dybt debilt ævl. Men kan det egentlig forbavse -

Fra : Patruljen

Dato : 01-10-10 07:57

On 1 Okt., 14:44, "S.A.Thomsen" <s_a_thom...@yahoo.com> wrote:

> [...]
> almen viden.

Er vi nu ude i de telepatiske meningsmålelinger igen Thomsen?

Du kan ikke dokumentere din påstand, og hvis du virkelig mener, at de
fleste voldelige overfald i Danmark skyldes AFA og de autonome, så er
det egentlig ikke så besynderligt, at du må henvise til dine imaginære
meningsanalyser, fremfor at aflevere solid dokumentation. Du er en
omvandrende uuddannet morsomhed .

> På andenpladsen kommer indvandrerbander/rockerbander.

:)

Fra : Patruljen

Dato : 01-10-10 08:43

On 1 Okt., 16:35, Ã…ge Halldorsson <aa.h@fjern-det-som-står-
herpost.tele.dk> wrote:

> [...]

Fuldstændigt rigtigt. Hvid deder spejerdrenge som kan karaktiseres som
hjørerabiate tågehorn stillede sig op på en slagmark, for at ville
slås fysisk, så skulle du se dem få stryg. Det ville være som et se
FcK daske Bundbyen for Pestegnen i overlegen stil :)

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 20-09-10 14:18

"El Trabajador" <notrabajo@gmail.com> skrev i meddelelsen

> Du glæder dig måske ligefrem til at Danmark bliver et muhamedansk kalifat
> med sharia, stening af voldtagne og utro kvinder samt henrettelse af
> [...]

Er det ikke Sverige du snakker om?

hehehee

Hilsen Åge

PS: Den var god

Fra : Allan Krautwald

Dato : 19-09-10 19:16

> For et stærkt Dansk Folkeparti efter næste folketingsvalg!
> --
> El Trabajador

Luk ædespalten!!!

Fra : Bo Warming

Dato : 19-09-10 19:39

On Sun, 19 Sep 2010 20:15:37 +0200, "Allan Krautwald"
<allan@kanelbolle.dk> wrote:

>"El Trabajador" <notrabajo@gmail.com> skrev i en meddelelse

>Luk ædespalten!!!

Mon ikke de fleste danskere ser den foreslåede DF-regeringsløsning som
det eneste rigtige, inderst inde, men mange tør ikke sige det højt og
stemme efter samvittighed, fordi dansk hetz mod os frihedskæmpere er
svenskagtig?

Fra : Henrik

Dato : 19-09-10 20:39

"El Trabajador" <notrabajo@gmail.com> skrev i meddelelsen

> For et stærkt Dansk Folkeparti efter næste folketingsvalg!

Dream on.......

Fra : Lars

Dato : 19-09-10 21:45

On Sun, 19 Sep 2010 21:38:32 +0200, "Henrik" <pooof@uod.com> wrote:

>"El Trabajador" <notrabajo@gmail.com> skrev i meddelelsen

>Dream on.......

Lad nu Pias Vidner aka Pias diciple ha' deres våde drømme i fred.

--
Lars

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 20-09-10 18:11

Lars skrev:

> Lad nu Pias Vidner aka Pias diciple ha' deres våde drømme i fred.

Hvorfra ved du at det ikke er Pia selv som onanym. Hun vil
sikkert bare have det til at se ud som om der er nogen der er
enige med hende.

--
Bertel

Fra : N_B_DK

Dato : 20-09-10 18:23

"Bertel Lund Hansen" <splitteminebramsejl@lundhansen.dk> wrote in
message news:eb5f961lbh0bjpc6940i8eevft5bvefj21@news.dotsrc.org

> Hvorfra ved du at det ikke er Pia selv som onanym. Hun vil
> sikkert bare have det til at se ud som om der er nogen der er
> enige med hende.

LOL venstrefløjen har det vidst svært disse dage.

--
MVH. N_B_DK

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 20-09-10 19:11

> [...]
> message news:eb5f961lbh0bjpc6940i8eevft5bvefj21@news.dotsrc.org

> LOL venstrefløjen har det vidst svært disse dage.

Især svenskerne har det hårdt. de etablerede partier og pressen er
uopdragne, efter dansk målestok. Det er skægt at se hvor langt de er bagude
i den demokratiske udvikling og bekæmper ytringsfriheden. - 6.000 klaphatte
i Stockholm demonstrerer mod at et parti er kommet i Riksdagen. Og et
narhovede blandt partilederne ville ikke sminkes sammen med en fra
Sverigesdemokraterne. Hehe. Og pressen og samlige politiske partier går
sammen i korstog for indførelse af diktatur. tsk.. tsk...
Det er som Danmark for 15 år siden. Vi er dog kommet videre. De er
sjove i Sverige

Hilsen Åge

Fra : N_B_DK

Dato : 20-09-10 19:24

"Åge Halldorsson" <aa.h@fjern-det-som-står-herpost.tele.dk> wrote in
message news:4c97a3c0$0$36578$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk

> De er sjove i Sverige

Jeg synes nu mere det er tragisk, de sidder og siger der skal være plads til
alle, og de er meget rummelige, men glemmer dog lige at fortælle det kun
gælder for dem med samme holdning som dem selv, rent hykleri.

--
MVH. N_B_DK

Fra : Lars

Dato : 21-09-10 08:02

On Mon, 20 Sep 2010 20:23:36 +0200, "N_B_DK" <admin@spamme.dyndns.dk>
wrote:

> [...]
>alle, og de er meget rummelige, men glemmer dog lige at fortælle det kun
>gælder for dem med samme holdning som dem selv, rent hykleri.

Dansk Folkepartis holdning.

--
Lars

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 21-09-10 14:20

> Dansk Folkepartis holdning.

Men det ændrer jo ikke ved kendsgerningerne. Det er da bredt anerkendt at
Sverige er bagud angående demokrati, hvad angår tale-frihed.

Hilsen Åge

Fra : Allan Krautwald

Dato : 21-09-10 15:36

meddelelse news:4c98b101$0$36582$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...

> Men det ændrer jo ikke ved kendsgerningerne. Det er da bredt anerkendt at
> Sverige er bagud angående demokrati, hvad angår tale-frihed.

Den må du lige uddybe?
Mig bekendt er Sverige et af verdens fremmeste demokratier, så jeg ved hvor
det skulle være bredt anerkendt, at de ikke er det.

Fra : Vidal

Dato : 21-09-10 20:22

Den 21-09-2010 16:36, Allan Krautwald skrev:
> [...]
> Mig bekendt er Sverige et af verdens fremmeste demokratier, så jeg ved hvor
> det skulle være bredt anerkendt, at de ikke er det.

Du læser for lidt af DFs dybsindigheder.

--
Venlig hilsen,

Villy Dalsgaard

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 21-09-10 20:59

"Vidal" <vidal@webspeed.dk> skrev i meddelelsen

> Du læser for lidt af DFs dybsindigheder.
>
> --
> Venlig hilsen,
>
> Villy Dalsgaard

Hallo Hallo - DF skal altså ikke alene have æren for at kæmpe for at gå ind
for en omfattende tale-frihed.
I Danmark går vi meget ind for sådan noget. Det er almindeligt indenfor
næsten alle partier. Måske lige undtagen '
"De Radikale" og "Enhedslisten", der begge kæmper for muhamedansk
fundamentalisme.
Men blandt almindelige partier som f.eks. Socialdemokratiet og SF,
lægger man stærk vægt på talefrihed.
Og faktisk alle danskere går ind for det. Vi kunne f.eks. aldrig i vores
vildeste fantasi drømme om, lige som
svenskerne, at demonstrere mod et resultat af en valghandling. En sådan
skændig handling er noget som
symboliserer et demokratisk underudviklet land. Altså Sverige.

Hilsen Åge

Fra : Vidal

Dato : 21-09-10 21:07

Den 21-09-2010 21:58, Åge Halldorsson skrev:

> [...]
> handling er noget som
> symboliserer et demokratisk underudviklet land. Altså Sverige.

Sveriges Demokraterne får samme behandling, som DF fik
i Danmark, indtil Fogh besluttede sig til at gøre dem
"stuerene".

--
Venlig hilsen,

Villy Dalsgaard

Fra : Lars

Dato : 22-09-10 00:27

On Tue, 21 Sep 2010 22:07:25 +0200, Vidal <vidal@webspeed.dk> wrote:

>Sveriges Demokraterne får samme behandling, som DF fik
>i Danmark, indtil Fogh besluttede sig til at gøre dem
>"stuerene".

Vi hørte heller ikke et pip fra DF, da Piratpartiet blev behandlet på
samme måde til seneste Europaparlaments valg, som SD er blevet ved det
her valg.

--
Lars

Fra : Allan Krautwald

Dato : 21-09-10 21:11

meddelelse news:4c990e6c$0$36586$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...

Vi kunne f.eks. aldrig i vores
> vildeste fantasi drømme om, lige som
> svenskerne, at demonstrere mod et resultat af en valghandling.

Glemt 18. maj 1993?

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 22-09-10 14:23

> "Åge Halldorsson" <aa.h@fjern-det-som-står-herpost.tele.dk> skrev i en
> meddelelse news:4c990e6c$0$36586$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...
>
> Vi kunne f.eks. aldrig i vores
>
> Glemt 18. maj 1993?

Nej nej. Det VAR også sådan i Danmark. Vi danskere er bare vokset fra det,
sidenhen. Vi er blevet mere udviklede. Nu kunne vi ikke drømme om sådan
noget.

Hilsen Åge

Fra : Allan Krautwald

Dato : 21-09-10 21:10

"Vidal" <vidal@webspeed.dk> skrev i en meddelelse

> Du læser for lidt af DFs dybsindigheder.
>
> --
> Venlig hilsen,
>
> Villy Dalsgaard

Jeg gør hvad jeg kan for at undgå det

Fra : cykelsmeden

Dato : 27-09-10 12:25

Den 21-09-2010 15:19, Åge Halldorsson skrev:

> Men det ændrer jo ikke ved kendsgerningerne. Det er da bredt anerkendt
> at Sverige er bagud angående demokrati, hvad angår tale-frihed.
>
> Hilsen Åge
bredden på den anerkendelse, svarer til din livrem!

Demokratiet i Sverige lever i noget bedre tilstand end ditto i DK

//finn

Fra : \"@'

Dato : 27-09-10 15:19

On Mon, 27 Sep 2010 13:24:53 +0200, cykelsmeden <news@not2old.dk>
wrote:

>bredden på den anerkendelse, svarer til din livrem!
>
>Demokratiet i Sverige lever i noget bedre tilstand end ditto i DK
>
>//finn

så er det måske derfor at der fra flere sider er rejst kritik af det
svekse valgsystem med en stemmeseddel til hvert parti, som folk i fuld
ofentlighed skal tage med ind i stemmeboxen?

--
Si vis pacem - para bellum

Fra : cykelsmeden

Dato : 01-10-10 11:05

Den 27-09-2010 16:18, "@' skrev:
> så er det måske derfor at der fra flere sider er rejst kritik af det
> svekse valgsystem med en stemmeseddel til hvert parti, som folk i fuld
> ofentlighed skal tage med ind i stemmeboxen?

Det er jo ikke korrekt!

De kan for den sags skyld have den med hjemmefra, eller de kan tage en
af hver stemmeseddel med. Afstemningen foregår aflukket, og ingen ser
hvad du putter i kuverten til stemmesedlen.
Ligesom det er tilladt at tage en sweater på med teksten "Jeg stemmer
DF", er det ikke forbudt i SE at vise hvad man stemmer, men man kan
omvendt være fuldt anonym.
anderledes end her, Ja - men forkert? absolut nej.

Stor respekt for svenskernes demokrati.

//finn

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 01-10-10 15:38

"cykelsmeden" <news@not2old.dk> skrev i meddelelsen

> Stor respekt for svenskernes demokrati.

Svenskernes hvad-for-noget??? - de har ikke et rigtigt demokrati.

Fjeld-Sverige i nord får, via valgsystemet en kæmpe overrepræsentation i
rigsdagen. Folk får ikke hvad de stemmer.

Hilsen Åge

Fra : Allan Krautwald

Dato : 01-10-10 15:58

meddelelse news:4ca5f268$0$36572$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...

> Svenskernes hvad-for-noget??? - de har ikke et rigtigt demokrati.

Ooooh det store orakel, der dårligt kan kende forskel på en grillmåge og
grillmutters røv har udtalt sig

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 01-10-10 16:46

> Ooooh det store orakel, der dårligt kan kende forskel på en grillmåge og
> grillmutters røv har udtalt sig

Hvordan ser grillmutters røv da ud ? - kan vi få en beskrivelse indefra, om
jeg så må sige ?

fnis

Hilsen Åge

Fra : Lars

Dato : 01-10-10 17:58

On Fri, 1 Oct 2010 16:58:16 +0200, "Allan Krautwald"
<allan@kanelbolle.dk> wrote:

> [...]
>meddelelse news:4ca5f268$0$36572$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...

>Ooooh det store orakel, der dårligt kan kende forskel på en grillmåge og

Pas på, nu kommer Jens Bruun og manden i hans spejl og skælder dig ud
fordi du er ond mod Åge.

--
Lars

Fra : Allan Krautwald

Dato : 01-10-10 18:28

> Pas på, nu kommer Jens Bruun og manden i hans spejl og skælder dig ud
> fordi du er ond mod Åge.
>
> --
> Lars

Det tager jeg helt roligt

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 21-09-10 14:18

> [...]
> til alle, og de er meget rummelige, men glemmer dog lige at fortælle det
> kun gælder for dem med samme holdning som dem selv, rent hykleri.

Men da må vi jo nok også sige, at ikke mange andre lande er nået så langt i
udviklingen angående tale-frihed i almindelighed, som Danmark.

Hilsen Åge

Fra : Allan Krautwald

Dato : 20-09-10 20:54

meddelelse news:4c97a3c0$0$36578$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...

> Det er som Danmark for 15 år siden. Vi er dog kommet videre. De er
> sjove i Sverige

Nå...er du allerede vendt tilbage til Pia igen?
Du har vist en hukommelse som en hullet si.

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 20-09-10 21:16

> Nå...er du allerede vendt tilbage til Pia igen?
> Du har vist en hukommelse som en hullet si.

Nej, jeg taler bare om den politiske udvikling vi er nået til. Ingen
mennesker har det fjerneste imod at være i nærheden af DF-ere. Hverken
SF-ere eller enhedslistefolk.
Det er jo et meget stort fremskridt vi har gjort her i landet. Ligeledes
kunne vi ikke drømme om at lave demonstrationer mod at DF har fåët stemmer
til folketinget.
Alle danskere ville jo grine hvis nogen foreslog at lave en demonstration på
Københavns Rådhusplads mod demokratiet, altså mod at DF har fået stemmer og
er kommet i folketinget.
Det har jo intet at gøre med om man selv stemmer på dem.

Hilsen Åge

Fra : Allan Krautwald

Dato : 20-09-10 21:24

meddelelse news:4c97c0e9$0$36563$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...

> [...]
> stemmer og er kommet i folketinget.
> Det har jo intet at gøre med om man selv stemmer på dem.

Nuvel...hvis man har fået stemmer nok, er man i et demokrati velkommen til
at være med. Så man skal selvfølgelig ikke demonstrere af den årsag, men
derimod imod politikken, hvis den er dårlig, som man så i forbindelse med
VKOs nedskæringer, det er da fair nok at demonstrere imod, hvis man er
uenig.
Omkring Sverigesdemokraterne så er de altså en anelse værre end DF, i det
der er langt flere nazister tilsluttet partiet end der er i DF, den slags
mennesker skal man altid demonstrere imod.

Fra : N_B_DK

Dato : 20-09-10 22:33

> det der er langt flere nazister tilsluttet partiet end der er i DF,
> den slags mennesker skal man altid demonstrere imod.

Skal man også demonstrere imod kommunister?

--
MVH. N_B_DK

Fra : Allan Krautwald

Dato : 20-09-10 22:34

> Skal man også demonstrere imod kommunister?
>
> --
Dem er der vist ikke mange tilbage af.

Fra : /John

Dato : 20-09-10 22:37

"Allan Krautwald" <allan@kanelbolle.dk> skrev i en meddelelse

> Dem er der vist ikke mange tilbage af.

Det var da vist ikke dét, spørgsmålet gik på...

John

Fra : N_B_DK

Dato : 20-09-10 22:50

> Dem er der vist ikke mange tilbage af.

Du svarede ikke på spørgsmålet.

--
MVH. N_B_DK

Fra : Allan Krautwald

Dato : 20-09-10 22:56

> Du svarede ikke på spørgsmålet.
>
> --
> MVH. N_B_DK

Ja hvis der er nogen, der har lyst til at demonstrere i mod dem, så skal de
da.

Fra : N_B_DK

Dato : 20-09-10 23:45

> Ja hvis der er nogen, der har lyst til at demonstrere i mod dem, så
> skal de da.

Du svarer stadig ikke på spørgsmålet, du mener "man" skal demonstrere imod
nazister, men åbenbart ikke kommunister, kan du forklare hvorfor du mener at
kommunister er bedre? (ser man på drabstallet er nazister jo blot
skoledrenge i den sammenhæng), men det har måske ingen betydning?

--
MVH. N_B_DK

Fra : Allan Krautwald

Dato : 20-09-10 23:55

> [...]
> at kommunister er bedre? (ser man på drabstallet er nazister jo blot
> skoledrenge i den sammenhæng), men det har måske ingen betydning?

Du er et vrøvlehovede. Jeg har svaret. Det er meningsløst at demonstrere mod
kommunister, da de stort set ikke findes mere.
Nazister marcherer derimod i vore gader og skal holdes nede.

Fra : /John

Dato : 21-09-10 00:34

"Allan Krautwald" <allan@kanelbolle.dk> skrev i en meddelelse

> Nazister marcherer derimod i vore gader

*GISP!*

Hvor...?

John

Fra : Allan Krautwald

Dato : 21-09-10 01:01

> *GISP!*
>
> Hvor...?

Bl.a. den årlige Rudolf Hess march, hvor de hylder er af "die alte
kameraden".
Derudover demonstrerer deres endnu farligere aflæggere af og til bl.a. i
Århus.
Endelig udover stærkt højreorienterede ekstreme grupper ofte vold i flok mod
anderledes tænkende.

Kommunisterne derimod sidder sikkert i studiekreds og drømmer sig tilbage
til det gamle Sovjets storhedstid

Fra : /John

Dato : 21-09-10 01:24

> [...]

> Århus.
> Endelig udover stærkt højreorienterede ekstreme grupper ofte vold i flok

Gid f.. havde alle ekstremister! (Ingen nævnt, ingen glemt)

> Kommunisterne derimod sidder sikkert i studiekreds og drømmer sig tilbage
> til det gamle Sovjets storhedstid

ROFL!

Nåhja.. nogle af dem hygger sig i Enhedslisten.. med hvad deraf følger..

"To ud af fire af Enhedslistens nuværende folketingsgruppe har en fortid i
DKP":
http://politiken.dk/politik/829330/frank-aaen-jeg-er-stadig-kommunist/

Og nogle blev vist 'gode' socialdemokrater (hvor de ku' få magt; det kunne
de jo ikke via DKP)

Sådan er der så meget.

John

Fra : N_B_DK

Dato : 21-09-10 01:33

> Endelig udover stærkt højreorienterede ekstreme grupper ofte vold i
> flok mod anderledes tænkende.

Du roder vist ret meget rundt i højre og venstre.

> Kommunisterne derimod sidder sikkert i studiekreds og drømmer sig
> tilbage til det gamle Sovjets storhedstid

En glad smiley for at tænke tilbage til deres storhedstid hvor de dræbte
millioner af mennseker? ja sikke da en storhedstid, og så påstår du der
ingen kommunister er, det er da tydeligt for enhver at der da ihvertfald er
en kommunist (udover tosse wilstrup)

--
MVH. N_B_DK

Fra : Allan Krautwald

Dato : 21-09-10 08:11

> "Allan Krautwald" <allan@kanelbolle.dk> wrote in message

> Du roder vist ret meget rundt i højre og venstre.

Din løgn afslører dig selv.

Fra : N_B_DK

Dato : 21-09-10 19:14

> Din løgn afslører dig selv.

Hvor lyver jeg?

--
MVH. N_B_DK

Fra : N_B_DK

Dato : 21-09-10 01:30

> Du er et vrøvlehovede. Jeg har svaret. Det er meningsløst at
> demonstrere mod kommunister, da de stort set ikke findes mere.
> Nazister marcherer derimod i vore gader og skal holdes nede.

Ok, det er nu tydeligt hvem du sympatiserer med.

--
MVH. N_B_DK

Fra : Allan Krautwald

Dato : 21-09-10 08:11

> Ok, det er nu tydeligt hvem du sympatiserer med.
>
> --
> MVH. N_B_DK

Ja jeg er stolt af ikke at sympatisere med nazisterne, som du åbenbart gør.

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 21-09-10 14:30

"Allan Krautwald" <allan@kanelbolle.dk> skrev i meddelelsen

> Ja jeg er stolt af ikke at sympatisere med nazisterne, som du åbenbart
> gør.

........... og jeg er stolt af ikke at sympatisere med muhamedanske
fundamentalister.

Hilsen Åge

Fra : Allan Krautwald

Dato : 21-09-10 15:38

meddelelse news:4c98b346$0$36582$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...

> "Allan Krautwald" <allan@kanelbolle.dk> skrev i meddelelsen

> .......... og jeg er stolt af ikke at sympatisere med muhamedanske
> fundamentalister.
>
> Hilsen Åge

Okay du sympatiserer så med nazisterne...siden du stiller tingene op overfor
hinanden?
Jeg sympatiserer hverken med nazister eller fundamentalister af forskellig
art. Men du kan åbenbart kun rumme en ting?

Fra : N_B_DK

Dato : 21-09-10 19:15

> [...]
> Jeg sympatiserer hverken med nazister eller fundamentalister af
> forskellig art. Men du kan åbenbart kun rumme en ting?

Hvad er så din holdning til kommunister?

--
MVH. N_B_DK

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 21-09-10 19:40

> "Allan Krautwald" <allan@kanelbolle.dk> wrote in message

> Hvad er så din holdning til kommunister?
>
> --
> MVH. N_B_DK

Han elsker dem vist lige så højt, som han elsker muslimsk kultur

Fra : N_B_DK

Dato : 21-09-10 19:15

"Allan Krautwald" <allan@kanelbolle.dk> wrote in message

> Ja jeg er stolt af ikke at sympatisere med nazisterne, som du
> åbenbart gør.

Men du er stolt over at sympatisere med kommunister?

--
MVH. N_B_DK

Fra : Allan Krautwald

Dato : 21-09-10 21:12

> Men du er stolt over at sympatisere med kommunister?
>
> --

Du er syg i roen...dem sympatiserer jeg heller ikke med. Men heil du bare
videre.

Fra : N_B_DK

Dato : 21-09-10 22:19

> Du er syg i roen...

Når det kommer fra en stalinist som dig, så er det jo ganske positivt.

<dem sympatiserer jeg heller ikke med. Men heil du bare videre.

Har du ikke nogen politiske modstandere du skal henrette? det er i jo mestre
i.

--
MVH. N_B_DK

Fra : Lars

Dato : 22-09-10 00:33

On Tue, 21 Sep 2010 22:12:27 +0200, "Allan Krautwald"
<allan@kanelbolle.dk> wrote:

>"N_B_DK" <admin@spamme.dyndns.dk> skrev i en meddelelse

>Du er syg i roen...dem sympatiserer jeg heller ikke med. Men heil du bare
>videre.

No Brain elsker at svine folk til. Det er undertegnede også blevet
udsat for i dk.forbruger, fordi jeg heller ikke der var enig med
ham/hende/det.

--
Lars

Fra : N_B_DK

Dato : 22-09-10 01:34

On Thu, 16 Sep 2010 11:53:19 +0200, "N_B_DK" <admin@spamme.dyndns.dk>
wrote:

>Med alle de fejl de allerede nu har begået, så er et forkert nr ikke helt
>utænkeligt.

Bare fordi du er dummere end andre folks børn, behøver du jo ikke
skilte med det ;)

--
Lars

Din hukommelse er ca ligeså god som din evne til at tænke.

--
MVH. N_B_DK

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 21-09-10 14:24

"Allan Krautwald" <allan@kanelbolle.dk> skrev i meddelelsen

> Nazister marcherer derimod i vore gader

HJÆÆÆÆÆLLLLPPPPPP! - I DÆKNING.

hvor er de??? - hvilken by?

Hilsen Åge

Fra : Allan Krautwald

Dato : 21-09-10 15:38

meddelelse news:4c98b203$0$36568$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...

> hvor er de??? - hvilken by?
>
> Hilsen Åge

Det har jeg svaret på. Hvis du ellers gad følge med i nyhederne, ville du
vide det. Der er noget, der hedder Google, prøv der.

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 21-09-10 14:28

"Allan Krautwald" <allan@kanelbolle.dk> skrev i meddelelsen

> Nazister marcherer derimod i vore gader og skal holdes nede.

Lige et lille tillægsspørgsmål. Det gælder ikke indvandrerbander, vel?. De
skal ikke holdes nede, vel.
Dem skal vi da ikke demonstreme imod, vel. Nej-nej. Nej, da. - Al det
muslimske er jo dejligt og skønt.
Hvad er det lige der gør nazisterne værre?

Hilsen Åge

Fra : Allan Krautwald

Dato : 21-09-10 15:41

meddelelse news:4c98b2d7$0$36564$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...

> Lige et lille tillægsspørgsmål. Det gælder ikke indvandrerbander, vel?.
> De skal ikke holdes nede, vel.
> Dem skal vi da ikke demonstreme imod, vel. Nej-nej.

Det er meningsløst at demonstrere mod kriminelle bander, dem skal politiet
tage sig af.

Nej, da. - Al det
> muslimske er jo dejligt og skønt.
> Hvad er det lige der gør nazisterne værre?

Indvandrerbander er kriminelle. Nazister udøver politisk vold og vil regere
via et diktatur, hvis de blev mange nok.
Jeg foretrækker at undvære begge grupper.

Fra : N_B_DK

Dato : 21-09-10 19:18

> [...]
> meddelelse news:4c98b2d7$0$36564$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...

> Det er meningsløst at demonstrere mod kriminelle bander, dem skal

Aha, så det er meningsløst? men det er ikke meningsløst at demonstrere imod
en meget lille håndfuld galninge fra Greve?

> Indvandrerbander er kriminelle. Nazister udøver politisk vold og vil
> regere via et diktatur, hvis de blev mange nok.
> Jeg foretrækker at undvære begge grupper.

Men hvorfor kun "angribe" den mindste af de to grupper? er du bange for at
du får tæsk hvis du "angriber" indvandrerbander? (de nøjes sikkert ikke med
tæsk, men lidt knive /skydevåben) er jo mere deres stil.

--
MVH. N_B_DK

Fra : Vidal

Dato : 21-09-10 21:13

Den 21-09-2010 20:18, N_B_DK skrev:
> "Allan Krautwald" <allan@kanelbolle.dk> wrote in message

> Aha, så det er meningsløst? men det er ikke meningsløst at demonstrere imod en
> meget lille håndfuld galninge fra Greve?

Du forstår ikke forskellen, vel NB? Det er sikkert
ingen, der ellers har læst dine skriverier, overraskede
over.

> Men hvorfor kun "angribe" den mindste af de to grupper? er du bange for at du
> får tæsk hvis du "angriber" indvandrerbander? (de nøjes sikkert ikke med tæsk,
> men lidt knive /skydevåben) er jo mere deres stil.

Jeg har ofte taget afstand fra indvandrerbander, men er aldrig
blevet truet.

--
Venlig hilsen,

Villy Dalsgaard

Fra : N_B_DK

Dato : 22-09-10 01:37

"Vidal" <vidal@webspeed.dk> wrote in message

> Du forstår ikke forskellen, vel NB? Det er sikkert
> ingen, der ellers har læst dine skriverier, overraskede
> over.

Nej jeg ser faktisk ikke den store forskel, jeg kan dog sagtens se en
forskel hvis man mener at indvandrere skal have lov til hvad som helst, så
giver det straks meget mere mening.

> Jeg har ofte taget afstand fra indvandrerbander, men er aldrig
> blevet truet.

Der er en helvedes forskel på at tage afstand fra noget, og demonstrere
overfor selv samme personer, det burde du være klar over.

--
MVH. N_B_DK

Fra : Vidal

Dato : 22-09-10 09:25

Den 22-09-2010 02:36, N_B_DK skrev:

> Nej jeg ser faktisk ikke den store forskel, jeg kan dog sagtens se en forskel
> hvis man mener at indvandrere skal have lov til hvad som helst, så giver det
> straks meget mere mening.

Jeg kender simpelthen ingen, der skal have lov til
hvad som helst. Det er der ingen i Danmark, der har.
Vi er alle under den danske straffelov og hvis nogen
forbryder sig, bliver man straffet, forhåbentligt. Ingen,
tror jeg da, ønsker at støtte nogen form for kriminalitet,
undtaget kriminelle.

> Der er en helvedes forskel på at tage afstand fra noget, og demonstrere overfor
> selv samme personer, det burde du være klar over.

Jeg aner ikke, hvad du mener. Jeg har ingen kontakt med
indvandrerbander eller andre kriminelle og har heller
ingen intentioner om at få det.

--
Venlig hilsen,

Villy Dalsgaard

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 04-10-10 20:26

"Allan Krautwald" <allan@kanelbolle.dk> skrev i meddelelsen

> Nazister marcherer derimod i vore gader og skal holdes nede.

Uha. Her til aften Kl. 20.30 angreb de Voldsmose. Men det er altså rockere.
Bemærk dog at politiet beskytter Hels Angels mod fremmedarbejderne.
Rockerborgen er sat under politibeskyttelse.

http://jp.dk/indland/krimi/article2203858.ece

Hilsen Åge

Fra : Allan Krautwald

Dato : 21-09-10 00:00

"Allan Krautwald" <allan@kanelbolle.dk> skrev i en meddelelse

> Ja hvis der er nogen, der har lyst til at demonstrere i mod dem, så skal
> de da.

I øvrigt flot demonstration i Sverige
http://www.youtube.com/watch?v=1HcWfdBz9UQ

Fra : N_B_DK

Dato : 21-09-10 01:36

> I øvrigt flot demonstration i Sverige
> http://www.youtube.com/watch?v=1HcWfdBz9UQ

Ja det undrer mig ikke du synes det.

--
MVH. N_B_DK

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 21-09-10 14:37

> "Allan Krautwald" <allan@kanelbolle.dk> wrote in message
>
> Ja det undrer mig ikke du synes det.
>
> --
> MVH. N_B_DK

Med den flok demonstrerende psykopater har demokratiet ikke megen fremtid i
Sverige. De skulle skamme sig. U-opdragen opførsel, er det første der falder
mig ind.

Hilsen Åge

Fra : Allan Krautwald

Dato : 21-09-10 15:43

meddelelse news:4c98b50a$0$36558$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...

> Med den flok demonstrerende psykopater har demokratiet ikke megen fremtid
> i Sverige.

Du kan selv være psykopat. Det er en grundlovssikret ret at demonstrere. Men
den har vel ikke noget med demokrati at gøre....altså grundloven?

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 21-09-10 14:35

"Allan Krautwald" <allan@kanelbolle.dk> skrev i meddelelsen

> I øvrigt flot demonstration i Sverige
> http://www.youtube.com/watch?v=1HcWfdBz9UQ

Ja, det ser flot ud med den flok svenske psykopater. Det beviser bare at
Sverige er et underudviklet demokratisk land. Simpelthen gennemsyret
muslimsk fundmentalistisk land.
Uden at overdrive ret meget. Demonstrationen er ikke noget at være stolt
over.
Heldigvis opfører vi danskere os ikke så u-opdragent. Vi hader ikke
demokratiet, ligesom svenskerne gør. Vi har generelt en pæn opførsel, synes
jeg.

Hilsen Åge

Fra : Allan Krautwald

Dato : 21-09-10 15:44

meddelelse news:4c98b49f$0$36570$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...

> Ja, det ser flot ud med den flok svenske psykopater. Det beviser bare at
> Sverige er et underudviklet demokratisk land.

Næeh det beviser netop, at Sverige har et stærkt og velfungerende demokrati.
Det er kun i diktaturstater, hvor man ikke må demonstrere.

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 21-09-10 15:52

> Næeh det beviser netop, at Sverige har et stærkt og velfungerende
> demokrati. Det er kun i diktaturstater, hvor man ikke må demonstrere.

Det beviser at Sveriege er gennemsyret af diktatur-sympati. Folk der
demonstrerer mod en folkevalgt forsamling.
De er og bliver en flok psykopater. Dem kan man ikke tage alvorligt.

Hilsen Åge

Fra : /John

Dato : 21-09-10 16:25

"Allan Krautwald" <allan@kanelbolle.dk> skrev i en meddelelse

> det beviser netop, at Sverige har et stærkt og velfungerende demokrati.

Hmm.. stærkt og velfungerende?

"The Davis Cup matches between Sweden and Israel will be played without
spectators in Malmo ... after an attempt fell through to move the venue to
Stockholm"

"Malmo ... has a left-leaning local government and large Muslim minority.
Its leaders have strongly criticized Israel after the Gaza invasion. Some
called for dropping the Davis Cup matches altogether"

"The plan was canceled when Stockholm officials realized they wouldn't be
able to organize in time for the Israeli team's Sunday arrival, said
Madeleine Sjostedt, Stockholm's vice mayor in charge of culture and sports"

"She said it's "regrettable that Malmo doesn't engage in discussion with
those who threaten with violence."

http://www.nytimes.com/2009/02/24/sports/24iht-tennisdavis24.20403874.html

* it's "regrettable that Malmo doesn't engage in discussion with those who
threaten with violence." *

Ren afpresning! Har ikke det fjerneste med demokrati at gøre!

Velfungerende demokrati? Tsk tsk!

> Det er kun i diktaturstater, hvor man ikke må demonstrere.

Jeps, der SKAL man nemlig demonstrere når magthaverne beordrer det.

John

Fra : Allan Krautwald

Dato : 21-09-10 17:25

> Jeps, der SKAL man nemlig demonstrere når magthaverne beordrer det.
>
> John

Det er jo det.

Fra : Lars

Dato : 21-09-10 08:05

On Mon, 20 Sep 2010 23:34:01 +0200, "Allan Krautwald"
<allan@kanelbolle.dk> wrote:

>"N_B_DK" <admin@spamme.dyndns.dk> skrev i en meddelelse

>Dem er der vist ikke mange tilbage af.

Jo jo, alle til venstre for DF er kommunister.

--
Lars

Fra : Lars

Dato : 21-09-10 08:05

On Mon, 20 Sep 2010 22:24:25 +0200, "Allan Krautwald"
<allan@kanelbolle.dk> wrote:

> [...]
>der er langt flere nazister tilsluttet partiet end der er i DF, den slags
>mennesker skal man altid demonstrere imod.

Det er vel kun indtil de har fået smidt landsbytoserne ud.
Landsbytosserne i dk.politik ved bare ikke at de IKKE er velkomne i
Dansk Folkeparti. Hvis de råber op om muhammedanere og lignende så
ryger de hurtigt ud igen (med mindre de hedder Søren Krarup, Jesper
Langballe eller Mogens Camre)

--
Lars

Fra : .

Dato : 01-10-10 11:20

On 1 Okt., 18:57, Lars <l...@invalid.invalid> wrote:

> Pas på, nu kommer Jens Bruun og manden i hans spejl og skælder dig ud
> fordi du er ond mod Åge.

Han har sikkert travlt med at spille Counterstrike:
http://www.youtube.com/watch?v=pIBHpiM7e20

Fra : Lars

Dato : 21-09-10 08:02

On Mon, 20 Sep 2010 19:22:44 +0200, "N_B_DK" <admin@spamme.dyndns.dk>
wrote:

>"Bertel Lund Hansen" <splitteminebramsejl@lundhansen.dk> wrote in
>message news:eb5f961lbh0bjpc6940i8eevft5bvefj21@news.dotsrc.org

>LOL venstrefløjen har det vidst svært disse dage.

Yes yes, No Brain Denmark. Helt klart.
--
Lars

Fra : N_B_DK

Dato : 21-09-10 19:21

> Yes yes, No Brain Denmark. Helt klart.

Flot "Lars" er det hvad dit intellekt rækker til?

--
MVH. N_B_DK

Fra : Allan Krautwald

Dato : 21-09-10 21:14

> Flot "Lars" er det hvad dit intellekt rækker til?
>
> --
> MVH. N_B_DK

Man må hyle med de ulve, man er iblandt.

Fra : Lars

Dato : 22-09-10 00:34

On Tue, 21 Sep 2010 22:13:43 +0200, "Allan Krautwald"
<allan@kanelbolle.dk> wrote:

>"N_B_DK" <admin@spamme.dyndns.dk> skrev i en meddelelse

>Man må hyle med de ulve, man er iblandt.

Vi skal jo ned på samme niveau, for at han forstår det.
--
Lars

Fra : Allan Krautwald

Dato : 22-09-10 00:53

> Vi skal jo ned på samme niveau, for at han forstår det.
> --
> Lars

Netop

Fra : N_B_DK

Dato : 22-09-10 01:39

> Netop

I to virker nu som et godt par, en 2010 version af Gøg og Gokke.

--
MVH. N_B_DK

Fra : N_B_DK

Dato : 22-09-10 01:38

"Lars" <lars@invalid.invalid> wrote in message

> Vi skal jo ned på samme niveau, for at han forstår det.

Den dag du kommer på fra rendestenen, så må vi tage det derfra, men jeg
tvivler dog på du evner det.

--
MVH. N_B_DK

Fra : Lars

Dato : 21-09-10 08:01

On Mon, 20 Sep 2010 19:11:03 +0200, Bertel Lund Hansen
<splitteminebramsejl@lundhansen.dk> wrote:

>Hvorfra ved du at det ikke er Pia selv som onanym. Hun vil
>sikkert bare have det til at se ud som om der er nogen der er
>enige med hende.

Det er hun alt for doven til, det har hun folk til som f.eks sin
personlige slave Søren Espersen

--
Lars

Fra : Lars

Dato : 19-09-10 21:44

Sieg Heil

--
Lars

Fra : N_B_DK

Dato : 19-09-10 22:51

> Sieg Heil

Endelig bekender du kulør.

--
MVH. N_B_DK

Fra : Kim Larsen \(på AltB~

Dato : 20-09-10 16:44

> "Lars" <lars@invalid.invalid> wrote in message

> Endelig bekender du kulør.

Man kunne ellers forledes til at tro at det var dig selv.

Stop Danmarks krigsdeltagelse(r) NU ! E-mail: kl2607@gmail.com

Fra : Martin Larsen

Dato : 20-09-10 14:29

http://2.bp.blogspot.com/_HvvP4NW41vY/TFr9OaKIReI/AAAAAAAABDw/k5MfRWP0ZCk/s1600/HezbollahNaziSalute-2.jpg

Fra : Mark Jensen

Dato : 25-09-10 14:17

On Tue, 21 Sep 2010 16:51:47 +0200, Ã…ge Halldorsson wrote:

> [...]
> demonstrerer mod en folkevalgt forsamling. De er og bliver en flok
> psykopater. Dem kan man ikke tage alvorligt.

Jeg havde lidt håbet denne tråd ville dø hurtigt efter den latterlige
indledning, men nu hvor der fortsat kommer et hav af indlæg, så vil jeg
da lige give mit bidrag.

Jeg synes det er uværdigt når danskere bedømmer Sverige som samfund,
akkurat som jeg synes det er uværdigt når svenskere kommer med ekstrem
nedladende vurderinger af det danske samfund. Selvfølgelig må vi i denne
tråd godt vurdere svenskerne - det er ikke det jeg er imod - men jeg er
imod når eks. danske aviser eller offentlige meningsdannere kommer med
hårde bedømmelser. Jeg tager heller ikke Tyskland og sviner deres
bundeskansler til eller deres samfund i almindelighed. Det kan man ikke
være bekendt, og jeg skammer mig over at se politikere fra højrefløjen
svine Sverige til. Også selvom jeg ikke har samme antipati mod
indvandringskritiske partier som dem der deler denne skamfølelse.

Svenskerne må selv styre deres samfund, og det at SD kom ind viser jo kun
at deres demokrati virker.

Jeg synes så at det kun er ret og rimeligt at man forhandler i den
svenske rigsdag om politiken, og bryder mig ikke om at nogen partier er
bandlyst fra start af - det er at gøre dem til martyrer. Det er jo bare
de andre partiers ansvar at sørge for at politikken der bliver ført er
noget de selv kan stå inde for. Anderledes burde det ikke være.

Jeg kan godt forstå de svenskere der plages meget at den store
indvandring og de mange problemer dette giver med parallelsamfund at de
vil have indvandringstrømmen bremset. Det er det eneste rigtige at gøre -
hvis dem man har i samfundet skal have en chance for at blive integreret
nytter det ikke år efter år at lukke så mange nye ind som man gør. Den
erkendelse er man heldigvis kommet til i Danmark.

Jeg håber for svenskernes (og deres indvandreres) egen skyld at man også
får lukket ned for tilstrømmingen. Jeg har aldrig forstået hvis det
skulle være en ussel holdning at være tilhænger af yderst stram
indvandringspolitik. - Det at have stram indvandringspolitik har jo ingen
sammenhæng med at man skal tale ordentligt om og til de indvandrere der
er i landet.

Og Åge - ikke længe siden du erkendte dig som støtter af den røde blok -
det er dit eget valg, men du skal huske at den kun kan fungere med støtte
fra Enhedslisten og de Radikale, og hvis der er nogen der vil insisterer
på indrømmelser og forlange at vores stramme indvandringspolitik bliver
lempet så er det disse 2 partier. Jeg kunne godt selv stemme S og SF,
men når jeg ved det også bliver en stemme på Enhedslisten og radikale, så
kommer jeg aldrig til at udføre handlingen i praksis. Af 2 onder, er blå
blok for mig at se trods alt den der er mest i tråd med befolkdningen. At
der mangler reformer og hårdere økonomisk styring er så en ting jeg kan
være meget frustreret over - men jeg ved også godt at hvis Danmark
befinder sig i krise og der er behov for en hård økonomisk politik, så
vil de borgerlige partier trods alt have nemmere ved dette, ligesom vi så
i 80erne, hvor Anker måtte smide håndklædet fordi de reformer der skulle
til for at redde Danmark ikke var nogen der kunne gennemføres på
venstrefløjen.
Og den vil den jo stadig ikke kunne. På store dele af venstrefløjen tror
man jo stadig at man bare kan hæve skatten lidt, og fordele lidt ekstra
til folk på overførselsindkomster, og vil ikke kunne indse at når vi om
10 år kun er 1/4 der arbejder og skal forsørge de andre 3/4 dele så går
vi jo fallit uden de store og skrappe reformer.

Fra : Patruljen

Dato : 30-09-10 14:07

Hyldst til Pia: http://www.youtube.com/watch?v=Ofn8-3SWd8M&feature=related

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 01-10-10 15:43

"Patruljen" <Patruljen@yahoo.dk> skrev i meddelelsen
> [...]
> Har lige set uddraget af DF's landsmøde på DR TV1.
>
> For et stærkt Dansk Folkeparti efter næste folketingsvalg!

MEGA GRIN

Hilsen Åge