Skar hagekors i panden selv ???
Fra : Bo Warming

Dato : 19-09-10 14:19

Medierne siger ikke at politiet er utrygge ved offerets historie.
Man lader en retslæge fastslå at Sverigesdemokrat-menigmedlemmet har
gjort det selv - helt grundløst

Hvis jeg alarmerede politiet og fremviste en vellignende tatovering af
min EL-nevø omkring mit røvhul så ku det udelukkes at jeg havde gjort
det selv for ingen spejle og tatovørudstyr er at finde på min matrikal

Påstod nogen at jeg havde tatoveret selv, havde de en svag sag.

Når en svensker påstår at arabere overfadlt og tatoverede hagekors i
hans pande, og politiet eller embedlægen mener modsat, så står det
påstand mod påstand og politiet bør anerkende nul-viden til medier.

Men Sverige er Sverige, så læger er i lommen på staten dvs de lyver at
der er beviser a la DNA-fingeraftryk. Men den angiveligt overfaldne
SD-er har ret i at nogen må have fordel af historien om selvmutilation

I Tyskland er der historier om nazier der har tatoveret hagekors på
piger og altid har pigen indrømmet at hun løj
Her er det intet oplyst om selvmodsigelser endsige tilståelser fra det
svenske offer for overgreb.