Dagen - idag. 16.10.1982. Sabra-Shatila-ma~
Fra : Patruljen

Dato : 16-09-10 13:33

Sabra-Shatila-massakren, massakre på palæstinensiske flygtninge i
lejrene Sabra og Shatila i det sydlige Beirut 16.-18.9.1982, begået af
libanesiske maronitiske militsgrupper. Massakren fandt sted under den
israelske invasion i Libanon, og det politiske ansvar blev placeret
hos Israels daværende forsvarsminister, Ariel Sharon, der måtte træde
tilbage. Antallet af dræbte vurderes til 800-3500.

Kilde: http://www.denstoredanske.dk

Sabra-Shatila-massakren. Frivillige hjælpere fjerner ligene i Sabra.
Hundredevis af palæstinensiske børn og kvinder blev dræbt i Shatila og
Sabra, da kristne libanesiske falangister fik lov til at gå amok.
http://www.denstoredanske.dk/Rejser,%2bgeografi%2bog%2bhistorie/Mellem%c3%b8sten/Mellem%c3%b8sten%2befter%2b1947/Sabra-Shatila-massakren?utm_source=gyldendalbruger-da-dk&utm_medium=newsletter&utm_campaign=Dagen+i+dag%3A+Sabra-Shatila-massakren+-+Folke+Bernadotte+-+Jan+Johansson

Fra : Patruljen

Dato : 16-09-10 13:37

http://www.denstoredanske.dk/@api/deki/files/25059/=59439210.jpg

Fra : \"@'

Dato : 16-09-10 21:09

On Thu, 16 Sep 2010 12:33:25 -0700 (PDT), Patruljen
<Patruljen@yahoo.dk> wrote:

>Sabra-Shatila-massakren, massakre på palæstinensiske flygtninge i
>lejrene Sabra og Shatila i det sydlige Beirut 16.-18.9.1982,

3 børn og seks kvinder

resten var svært bevæbnede terroister

husk lige at få det med

> [...]
>
>Sabra-Shatila-massakren. Frivillige hjælpere fjerner ligene i Sabra.
>Hundredevis af palæstinensiske børn og kvinder blev dræbt i Shatila og

kan vi lige få navnene

både libanesiske og israelske myndigheder berettede om ganske få døde
kvinder og børn, og ingen kunne afgøre om de var blevet skudt af ven
eller fjende,

de kom uheldigvis i skudlinien da nogle folk ønskede af få ryddet lidt
op i alle de terroister som befandt sig i lejrene

men løgnen om masakren trives i bedste velgående fordi den kan drejes
derhen at jøderne var en slags medskyldige.

Mærkeligt at sådan lille episode for mange år siden tiltrækker sig
meget mere opmærksomhed end de ting der lige nu foregår på Afrikas
horn,

men det er jo muhamedanere der fører sig frem med drab og fordrivelser
der langt overstiger hvad jøderne nogensinde har præsteret,

men antisemitten ser jo selt ikke sådan noget, fokus er fast rettet
mod Israel.

--
Si vis pacem - para bellum

Fra : Per Vadmand

Dato : 16-09-10 22:57

"@' wrote:

> [...]
> der langt overstiger hvad jøderne nogensinde har præsteret,
>

> men antisemitten ser jo selt ikke sådan noget, fokus er fast rettet

PLONK

Per V.

--
Mød forfatteren til "Mit liv som fugl" på Fantasticon 2010 lørdag den
18.9 http://www.fantasticon.dk/fantasticon2010/index.php

Fra : /John

Dato : 16-09-10 23:22

"Per Vadmand" <perve@pervadmand.dk> skrev i en meddelelse

> PLONK

Snabela ramte da vist en bette nerve..

John

Fra : Per Vadmand

Dato : 17-09-10 08:37

/John wrote:

> Snabela ramte da vist en bette nerve..

Ja. Mit liv er for kort til faktabenægtere, og især til anonyme
faktabenægtere.
I øvrigt ved jeg, han snart dukker op igen med ændret afsender - det gør han
altid.

Per V

Fra : Patruljen

Dato : 19-09-10 02:46

On 19 Sep., 10:01, "N_B_DK" <ad...@spamme.dyndns.dk> wrote:

> Hvis det har hjulpet, har det godt nok været meget slemt inden.
>
> --
> MVH. N_B_DK

Endnu en flot demonstration af de højrerabiate tågehorns
spidskompetencer. Selektiv perception.
Man læser under halvdelen og kommentarens relevans & kvalitet er
derefter -

Fra : N_B_DK

Dato : 19-09-10 10:58

"Patruljen" <Patruljen@yahoo.dk> wrote in message

> Endnu en flot demonstration af de højrerabiate tågehorns
> spidskompetencer. Selektiv perception.
> Man læser under halvdelen og kommentarens relevans

Lige præcis.

--
MVH. N_B_DK

Fra : Volger Garfield

Dato : 19-09-10 19:20

On Sun, 19 Sep 2010 01:45:52 -0700 (PDT), Patruljen
<Patruljen@yahoo.dk> wrote:

>Endnu en flot demonstration af de højrerabiate tågehorns
>spidskompetencer. Selektiv perception.
>Man læser under halvdelen og kommentarens relevans & kvalitet er
>derefter -

Sikke da noget pjat - Jeg citerede det hele og kommenterede på det,
Kylling.
Det skal da ikke komme mig til skade, at DU ikke kan formulere dig
præcist, vel Kylling.

Volger

Fra : Patruljen

Dato : 19-09-10 04:50

¨

> lige præcis

Nemlig. Lige nøjagtig.

Fra : Patruljen

Dato : 18-09-10 04:26

On 18 Sep., 10:48, "\"@'" <1...@iindnaavalid.invavvlid> wrote:

> nej,
>
> det er ikke min fejl at du både er doven OG glemsom

Jeg er afgjort ikke doven. Lad mig realitetskorrigere dig til facts.
Denne weekend er jeg eksempelvis på arbejde fredag:14.00 til idag kl.
10.00. Senere idag møder jeg ind igen kl.18.00 og er på scenen til
imorgen (Søndag) kl.10.00. Hvorefter jeg igen møder ind samme dag
(Søndag) kl.17.00 og er på arbejdet til mandag morgen kl.10.00. På 3
dage arbejder jeg 53 timer - Fister. Samtidig læser jeg 50 siders
historievidenskab i bogen: Til kilderne af Sebastian Olden Jørgensen,
som jeg skal bruge mandag aften på universitetet. Prøv at fortæl mig,
hvad du selv har præsteret i samme tidsrum?

Jeg er heller ikke glemsom. En af dine absolutte spidskompetencer at
at skyde vildt efter andre mennesker om ting og sager som du ikke har
den fjerneste mulighed for at vide noget om. Du skulle prøve at
standse din løbske fantasi - læg mærke til at jeg ikke beder dig
standse og det er fordi jeg har gjort mig klart at muligheden ikke
forelægger. Men jeg beder dig blot gøre et forsøg. Magter du i det
mindste at gøre et forsøg?

> læs tidligere indlæg, eller ansæt en barnepige

Jeg har naturligvis læst de indlæg, som optræder i denne tråd. Og der
findes intet som helst andet end dine vilde og løse skud fra hoften,
der ikke kan ramme en ladeport på 2 meters afstand.

Fortæl endelig: Hvilken dokumentation har du bragt for de påstande,
som du har bragt i denne tråd?

Fra : Patruljen

Dato : 18-09-10 04:30

On 18 Sep., 10:49, "\"@'" <1...@iindnaavalid.invavvlid> wrote:

> netop

Men en begrundet formodning eller en begrundet antagelse er netop
vedhæftet en saglig begrundelse. Almindeligvis rækker mine begrundede
formodninger i en professionel til at få bevilget psykologtimer,
ekstra timer osv.

Du afleverer ingen begrundelse og slet ikke - saglige - begrundelser.
Dine færdigheder er indsnævrede i sådan en grad at du lige netop evner
at skrive et par skældsord. Og så iøvrigt til at skære teksterne væk
omtrent til uigenkendelighed.

Fra : Volger Garfield

Dato : 18-09-10 21:14

Fra : N_B_DK

Dato : 19-09-10 09:01

Fra : Patruljen

Dato : 18-09-10 13:03

On 18 Sep., 20:18, Bo Warming <b...@bwng.dk> wrote:

> Giv et eksempel på et debatindlæg som bør have sådanne kliniske
> konsekvenser

Per rønnes bekymringer, når han møder mennesker på gaden iført burka,
hvorefter han må blive nervøs og overveje, hvorvidt vedkommende er en
mand med en maskinpistol henfalder under kategorien - fobier. Det er
hæver over enhver tivil - Warming.

> Folk skriver for at udleve en rolle og ikke en på dk.politik er jeg
> bange for at møde-

Jeg er heller ikke bange for at møde en eneste person, som optræder på
dk.politik. Ikke en -

Fra : Bo Warming

Dato : 21-09-10 08:15

> [...]
>hvorefter han må blive nervøs og overveje, hvorvidt vedkommende er en
>mand med en maskinpistol henfalder under kategorien - fobier. Det er

En fobi kan kun diagnosticeres hvis du møder personen og han daglig
virker forpint

Jeg cykler ofte nær burka-kvinder og altid hvor der er mange
fodgængere og intet at frygte

Men engang trak jeg cyklen over en plads og overvejede om jeg skulle
bøje af for den i modsat retning gående burka-mor med barnevogn.
JEg tænkte på at sige noget smart men turde ikke fordi hun virkede
dansk og jeg har aldrig før været så tæt på et fremmed menneske uden
synligt ansigt

Læs min copypaste denne uge af lærd fransk redegørelse for
burkaforbuds berettigelse

Jeg følte et ikke-rationelt stik af rædsel, men er uden fobi-tendenser
og mon ikke Rønne er så sjælssund som mig?Våben under teltet var ikke
en tanke der strejfede mig. I Afghanistan skræmte telt-damer i
bazartrængsel mig ikke., De var halvdelen af kvinderne på gaden

SElvom os mandlige Nørrebro og NV eneboere let blir særlinge og det er
Rønne vist i samme grad som mig, hvorimod du skal omgås unge i dit job
og derfor spiller du rollen som normaldansker med stor perfektionisme
og motorcykel - er mit indtryk fra vore møder

Jeg husker de første gange min søn som cirka 14 årig havde
triumferende mimik der udstrålede "min far er skitzo" hvad hans mor jo
havde sagt til ham daglig i de 8 år siden hun forlod København med
ham.
Min konversation var drevet af ligegladhed med normalitet og ren
nysgerrighed og den dømmesyge purk var tilfreds - han er forelsket i
sin mor og havde nu en historie at fortælle hende, som ville gøre
hende glad- gætter jeg
Selvfølgelig er mod til at være sig selv hos Rønne og mig ikke
psykiatrisk og bedømmelse uden møde er helt ude i tovene

At du ikke har autorisation til at udstede diagnose, betyder ikke at
du er dårligere til entydig klassifikation end en garvet psykiater - -
de har ofte valgt deres speciale fordi de oplevede sygdomsagtig særhed
hos sig selv
Bo W Bjelkes Alle 46, 35861000, man er velkommen uden foregående
opringning og Patruljens tilbud om motorcykeltur til Landskrona håber
jeg realiseres

Fra : Patruljen

Dato : 16-09-10 14:41

On 16 Sep., 22:08, "\"@'" <1...@iindnaavalid.invavvlid> wrote:

> 3 børn og seks kvinder
>
> resten var svært bevæbnede terroister

Dokumentation?

Nå - ja. Den slags behver du naturligvis ikke bringe. Du er ligesom
hævet over den type banaliteter som krav om kildeangivelser &
dokumentation ikke @?

> husk lige at få det med

Host op med dokumentationen, så tager vi den derfra -

>  begået af

> kan vi lige få navnene

Navnene?
Du vil måske også have navne og CPR numere på de ofre der blev dræbt i
Rawanda?

> [...]
>
> men løgnen om masakren trives i bedste velgående fordi den kan drejes
> derhen at jøderne var en slags medskyldige.

Ja, da. Klart. Det hele er løgn og vås - det er da klart. Kan du
aflevere materiale, der dokumenterer dine løse skud fra hoften?
Nå - ikke.

> Mærkeligt at sådan lille episode for mange år siden tiltrækker sig
> meget mere opmærksomhed end de ting der lige nu foregår på Afrikas
> horn,

Gør den da det?
Hvor og hvad kan du henvise til ?

> men det er jo muhamedanere der fører sig frem med drab og fordrivelser
> der langt overstiger hvad jøderne nogensinde har præsteret,

En ting er at din påstand er yderst diskutabel. Kan du levere en
kilde, der kan sandsynliggøre dit postulat?

Nå - nej. Det er jo den slags du ikke evner at bringe alt mens du
stiller spørgsmål ved redelige kilder med kildeangivelser mv.
@ - du er en omvandrende joke.

> men antisemitten ser jo selt ikke sådan noget, fokus er fast rettet
> mod Israel.

Nu blev det så nævnt at forbryderne var kristne. Er de nu imellemtiden
blevet til israelere?

Fra : \"@'

Dato : 17-09-10 11:50

On Thu, 16 Sep 2010 13:41:28 -0700 (PDT), Patruljen
<Patruljen@yahoo.dk> wrote:

>Dokumentation?

er den HELT gal med hukommelsen?

er du ved at udvikle AHW-syndrom?

læs tidligere indlæg

>Nu blev det så nævnt at forbryderne var kristne. Er de nu imellemtiden
>blevet til israelere?

jeps,
og ligeledes nævenes det at israels hær undlod af gtibe ind

muhamedanere massakrerer mangefold flere mennesker i Afrika hver
eneste uge en de der blev dræbt i Sabre og Shatila, men det
interesserer naturligvis IKKE

hvorfor?
--
Si vis pacem - para bellum

Fra : Patruljen

Dato : 17-09-10 00:56

> Snabela ramte da vist en bette nerve..

@ er nøjagtigt så velbegavet som han fremtræder. Han kan kaste lidt
udoumenterede og løse påstande ud, blande dem op med ubegrundede
skældsord og skære resten væk.

Det fordrer en ualmindelig tålmodig pædagog af beskæftige sig med den
slags. Eksempelvis er erfaringer med sentudviklede en kompetence, der
kan bringes i spil her. Og de fleste andre almindeligt tænkende
mennesker vil løbe skrigende væk...

Der er naturligvis også at ramme en slags nerve - nogenlunde
tilsvarende som du kan iagttage almindelige mennesker fortrække ud af
en restaurant, hvis du kommer anstigende - medbringende en gruppe
sentudviklede voksne, der forsøger at spise, mens de savler, prutter,
bøvser og taber halvdelen af maden på gulvet, bordet og i skødet.
Almindeligvis er de eneste tilbageværende i restauranten efter ganske
kort tid - ualmindeligt tålmodige pædagoger.

Fra : Ivannof

Dato : 17-09-10 12:58

"Patruljen" <Patruljen@yahoo.dk> skrev i meddelelsen

> [...]
> slags. Eksempelvis er erfaringer med sentudviklede en kompetence, der
> kan bringes i spil her. Og de fleste andre almindeligt tænkende

Åhhr, fri mig fra langdistance amatørpyskologer.

Hilsen Ivan

Fra : \"@'

Dato : 17-09-10 13:12

On Fri, 17 Sep 2010 13:57:39 +0200, "Ivannof" <ivannof@hotmail.com>
wrote:

>"Patruljen" <Patruljen@yahoo.dk> skrev i meddelelsen

>Åhhr, fri mig fra langdistance amatørpyskologer.
>
>Hilsen Ivan

manden vil ikke debatten, hans eneste force er personfnidder
selvpromovering og vås,
våset kommer især når virkelighed og fakta som ikke passer ind i
mandens fantasiunivers bliver FOR påtrængende

--
Si vis pacem - para bellum

Fra : P.N.

Dato : 17-09-10 16:57

Fra : Ivannof

Dato : 18-09-10 11:28

Fra : Patruljen

Dato : 17-09-10 05:19

On 17 Sep., 12:49, "\"@'" <1...@iindnaavalid.invavvlid> wrote:

> er den HELT gal med hukommelsen?

Med andre ord: Ingen dokumentation -

Som jeg netop skrev tidligere i denne tråd:
"Nå - ja. Den slags behver du naturligvis ikke bringe. Du er ligesom
hævet over den type banaliteter som krav om kildeangivelser &
dokumentation ikke @? "

Du er så forudsigelig, som at når kl.er 13.29 - er der skrevet 13.30
på det digitale ur næste gang. Din samlever må kede sig ihjel i dit
selskab - hvis du altså har en hustru, der kan udholde at være i
nærheden af dig.

Fra : \"@'

Dato : 17-09-10 13:10

On Fri, 17 Sep 2010 04:18:49 -0700 (PDT), Patruljen
<Patruljen@yahoo.dk> wrote:

>Med andre ord: Ingen dokumentation -

jo

og du klipper blot for ikke af få afsløret at dokumentation ER bragt i
rigelige mængder her i grupppen,

at din hukommelse meget beleligt svigter tyder på AHW-syndrom,

ubehagelige faka og oplysninger glemmes på ganske få timer

--
Si vis pacem - para bellum

Fra : Patruljen

Dato : 17-09-10 15:22

On 17 Sep., 14:10, "\"@'" <1...@iindnaavalid.invavvlid> wrote:

> jo
>
> og du klipper blot for ikke af få afsløret at dokumentation ER bragt i
> rigelige mængder her i grupppen,

Du har ikke bragt den fjerneste dokumentation. Du har bragt nogle sære
og private synspunkter.

> at din hukommelse meget beleligt svigter tyder på AHW-syndrom,
>
> ubehagelige faka og oplysninger glemmes på ganske få timer

Det er svært at glemme deder fuldstændigt faktabenægtende påstande som
du slynger omkring. Men de er ikke ubehagelige og der er heller ikke
tale om fakta. Du er blot en omvandrende joke -

Fra : \"@'

Dato : 17-09-10 22:41

<Patruljen@yahoo.dk> wrote:

læs blot et par måneders indlæg

>Du har ikke bragt den fjerneste dokumentation.

jo

men du lider som AHW af meget bekvemt hukommelsestab når fakta ikke
lige passer dig

>Det er svært at glemme

for dig synes det da meget nemt

--
Si vis pacem - para bellum

Fra : Patruljen

Dato : 17-09-10 15:25

On 17 Sep., 14:11, "\"@'" <1...@iindnaavalid.invavvlid> wrote:

> manden vil ikke debatten

Der er ingen grund til at debatere yderligere med en faktaresistent
person. Du afleverer dokumentation med en kildeangivelse for dine
påstande. Og når du ikke gør det - så udtrykker du alene dine egne
private synspunkter.

Det er så forudsigeligt, at det jo er en morsomhed i sigselv. Du evner
ikke at dokumentere og du magter ikke at kildeangive dine
røverhistorier. Gad vide hvorfor -

Fra : Patruljen

Dato : 17-09-10 15:26

Fra : Bo Warming

Dato : 18-09-10 03:32

Fra : Ivannof

Dato : 18-09-10 11:28

Fra : N_B_DK

Dato : 19-09-10 09:00

"Patruljen" <Patruljen@yahoo.dk> wrote in message

> Han er rablende gal. Jeg tror tiltider, jeg skriver med en psykotisk
> person, som er anbragt på en lukket psykiatrisk afdeling.

Sådan tror jeg vi er mange der har det med dig.

--
MVH. N_B_DK

Fra : Patruljen

Dato : 17-09-10 17:13

On 17 Sep., 23:41, "\"@'" <1...@iindnaavalid.invavvlid> wrote:

> læs blot et par måneders indlæg

> jo

Løgner.
Hvilken dokumentation har du bragt?

Giv et eksempel - eller jeg kalder dig konsekvent for - løgneren -
fremover.

Fra : \"@'

Dato : 18-09-10 09:49

Fra : Bo Warming

Dato : 18-09-10 03:30

<Patruljen@yahoo.dk> wrote:

> [...]
>http://www.denstoredanske.dk/Rejser,%2bgeografi%2bog%2bhistorie/Mellem%c3%b8sten/Mellem%c3%b8sten%2befter%2b1947/Sabra-Shatila-massakren?utm_source=gyldendalbruger-da-dk&utm_medium=newsletter&utm_campaign=Dagen+i+dag%3A+Sabra-Shatila-massakren+-+Folke+Bernadotte+-+Jan+Johansson

Ariel Sharon var medansvarlig men det var muslimer der dræbte muslimer
og man var for hård mod Sharon

Hans job var at beskytte israelere

Fra : Patruljen

Dato : 18-09-10 00:14

Fra : \"@'

Dato : 18-09-10 09:50

Fra : Bo Warming

Dato : 18-09-10 19:19

Fra : Patruljen

Dato : 18-09-10 00:17

On 18 Sep., 04:30, Bo Warming <b...@bwng.dk> wrote:

> Ariel Sharon var medansvarlig men det var muslimer der dræbte muslimer
> og man var for hård mod Sharon
>
> Hans job var at beskytte israelere

Hvornår er kristne falangister gået hen og blevet til - muslimer?
Og - hvis Ariel Sharons job var at beskytte israelerne gad vide, hvad
han så foretog sig det nordlige Libanon?

Fra : \"@'

Dato : 18-09-10 09:51

On Fri, 17 Sep 2010 23:16:33 -0700 (PDT), Patruljen
<Patruljen@yahoo.dk> wrote:

>Hvornår er kristne falangister gået hen og blevet til - muslimer?
>Og - hvis Ariel Sharons job var at beskytte israelerne gad vide, hvad
>han så foretog sig det nordlige Libanon?

jagede terroister som angreb Israel,

dit spørgsmål afslører at du ikke har den mindste viden om
melleøstkonflikten

--
Si vis pacem - para bellum

Fra : Bo Warming

Dato : 18-09-10 19:15

<Patruljen@yahoo.dk> wrote:

>Hvornår er kristne falangister gået hen og blevet til - muslimer?
>Og - hvis Ariel Sharons job var at beskytte israelerne gad vide, hvad
>han så foretog sig det nordlige Libanon?

Det bedste forsvar er ofte angreb

Meget bestialsk angreb på israelske civile er startet fra Libanon -
det der engang var Middelhavets Sveits er gjort til helvede af
muslimer - for at jøderhaderne kunne holocauste

Sharon dræbte ikke - men når terrorister dræber terrorister, så synes
jeg du skulle overveje fordelene for europæere og israelere ved det

Fra : Patruljen

Dato : 21-09-10 05:49

On 20 Sep., 22:34, "\"@'" <1...@iindnaavalid.invavvlid> wrote:

> jo de står til ganske nøjagtig som jeg skriver,
>
> israelernes gerninger nævner du, men et helt tavs om modpartens

Jeg ser ingen grund til at nævne den særinteresse, som højrerabiate
tågehorn fylder dk.politik op med dagligt. Men hvis du ellers gør dig
den ulejlighed at -læse - i det materiale, jeg henviser til, vil du
finde intenst kritisk af de forskellige muslimske grupers overgreb.
Dem som du mener, ingen beskæftiger sig med.

Jeg anvender bl.andet Goldstonerpportens beretninger om
krigsforbrydelser. Deri er også beskrevet overgreb og
krigsforbrydelser begået af bl.andet Hamas. Der findes ikke den
opdeling, som de gerne ser. Den findes alene et sted og det er inde i
dit lille hoved.

Og så hedder jeg iøvrigt heller ikke Mr. Goldstone. Er du virkelig
også i tvil om den ting?
Ved du hvad @. Dine stupiditeter har nu nået et lavpunkt, hvor jeg
ganske enkelt ikke gider spilde mere tid på dig..

Fra : \"@'

Dato : 21-09-10 15:34

On Tue, 21 Sep 2010 04:49:07 -0700 (PDT), Patruljen
<Patruljen@yahoo.dk> wrote:

>Jeg ser ingen grund
<klip den sædvanlige røg>

som dog ikke slører at patruljen altid kan finde noget at kritisere
israelerne for, mens modpartens ugerninger aldrig nævnes

--
Si vis pacem - para bellum

Fra : Patruljen

Dato : 21-09-10 09:49

On 21 Sep., 15:40, TL <tl...@roadrunner.com> wrote:

> Kedeligt, at nogen påpeger hullerne i dine indlæg, Pinocchio?-

Det var vist ikke det, jeg beklagede mig over. Jeg beklagede mig over
din cherry piv´cking, hvor der svares på et spørgsmål, som tydeligivs
er forkert. Nemlig denne formulering af Warming: "Jamen så opdrag du
de muslimske mordere til civilisation og humanisme."

I min optik er evne til at indgå i civilisation også evnen til at
passe et arbejde. Især når tituleringen består i af muslimerne kaldes
- mordere. Det er formeltlig ikke let at være morder og passe et job
eller et studie - samtidig. Dertil er det værd at bemærke at antallet
at ikke vestlige indvandrere på arbejdsmarkedet og at antallet af
indvandrere fra ikke vestlige lande, som er under uddannelse er
kontinuerligt stigende.

Hvis du har indvendinger mod udregningerne kan du rette henvendelse
til de pågældende journalister og til Danmarks statistik. Det er ikke
en diskussion, jeg agter at gå ind i -

Fra : Patruljen

Dato : 21-09-10 10:03

On 21 Sep., 16:35, "\"@'" <1...@iindnaavalid.invavvlid> wrote:

> og det går da også rigtig godt i Gellerup Vollsmose og på Nørrebro
>
> NOT

Lidt facts:

Gellerup:
::::::::::::
Stærkt faldende kriminalitet i Gellerup.

Der er godt nyt i Stiften: De relativt få personer, der har stået for
en stor del af kriminaliteten i Gellerup, er der taget hånd om, og det
kan tydeligt ses i statistikken over anmeldelser af kriminalitet i
Gellerupparken:

•antallet af voldssager er faldet med hele 41 procent fra 2007 til i
år
•hærværk er dalet knap 39 procent i samme tidsrum
•indbrud i beboelser er faldet 56 procent
•gaderøverier er gået 38 procent ned
•samlet en nedgang på 33 procent for »utryghedsskabende« typer
anmeldelser.

Ifølge Århus Stiftstidende tilfalder æren det forebyggende arbejde i
området - og ikke mindst samarbejdet mellem instanserne: politi,
skole, socialforvaltning og frivillige foreninger.

Det er relativt få personer, der har stået for en stor del af
kriminaliteten, og leder af lokalpolitiet i Gellerup, Jens Espensen,
siger til P4 Østjylland, at de er blevet passet op, og flere har fået
fængselsdomme eller anbragt på lukkede institutioner.

Stands marginalisering.
Politiet håber nu, at Gellerupparken i fremtiden kan undgå at blive
betragtet som udelukkende som et område med kriminelle eller socialt
belastede beboere.
http://www.aarhusvest.dk/aktuelt/nyheder/arkiv/dato/2009/oktober/23/staerkt-faldende-kriminalitet-i-gellerup/

Nørrebro:
:::::::::::::
Flere nydanskere fra ghettoer i job
06-09-2010 | At bo i Danmark

nsn (berlingske.dk)

Det går bedre med at få nydanskere i job i de københavnske ghettoer.
Det viser Integrationsministeriets såkaldte bydelsbarometer, der tager
temperaturen på beboernes situation i ghettoerne - de såkaldte udsatte
boligområder.

Hvor 60 ud af 80 udsatte boligområder med over 1.000 beboere var
præget af en arbejdsløshed på over 46 procent blandt nydanskere med
ikkevestlig baggrund i 2001, er tallet nu nede på 28 boligområder med
en ledighed på mere end 46 procent.
Bydelsbarometeret er en opdatering af det arbejde, som regeringens
tidligere ghettoudvalg - programbestyrelsen - færdiggjorde i 2008 i
forbindelse med afslutningen på regeringens ghettostrategi fra 2004.

Adm. direktør Jesper Nygård fra KAB, der bl.a. administrerer
Tingbjerg, Lundtoftegade og Tåstrupgaard, som generelt er kendt for at
være belastede områder med en høj andel af nydanskere, mærker
udviklingen.

- Det går stille og roligt i den rigtige retning. Det er svært at måle
de nøjagtige konsekvenser, men der er en tendens til faldende
kriminalitet og stigende tryghed, siger Jesper Nygård.

To årsager
Han nævner to årsager til, at flere er kommet i arbejde.

Konjunkturerne har været med samfundet de seneste år, og der er lavet
helt nye udlejningsregler, hvor folk i arbejde rykkere højere på
ventelisten til en bolig end folk uden arbejde.

I Lejerbo , der bl.a. administrerer Mjølnerparken, Akacieparken og
andre belastede boligområder i København, mærker forretningsfører
Steffen Boel Jørgensen derimod ikke den positive udvikling.

Hvis statistikkerne viser det, så fint. Men så langt så godt. Den
optimisme, der var på arbejdsmarkedet for bare et par år siden,
smittede da af på beboerne, men mange har siden mistet deres job. Det
tager tid, før det slår igennem på statistikkerne. Vi kan ikke mærke
noget på hverken stemningen eller kriminaliteten, siger Steffen Boel
Jørgensen.

Han understreger dog, at de fleste beboere lever et helt almindeligt
liv uden kriminalitet eller problemer.

- Det er måske fem procent af beboerne, der er problemet. De ødelægger
det for alle de andre, og det burde der gøres noget mere ved, siger
han.
:::::::::::::::::::::::::::::

Voldsmose:

Mon det er globaliseringen, der har ændret det danske sprog? I hvert
fald er vi begyndt at omtale nogle danske bydele som ghettoer. Det
drejer sig om nogle af landets større almene boligområder. 'Ghetto' -
det kan man da kalde et stempel, der vil noget!

Vollsmose har fået et sådant stempel som et nyt bidrag til historien
om bydelen. Vollsmose er en bydel i Odense med 10.000 indbyggere. Ca.
30% er af dansk oprindelse. Offentlighedens beskrivelse af Vollsmose
lyder omtrent sådan: Vollsmose er en ghetto, og ghettoer skal
bekæmpes. Ghettoen er præget af vold og kriminalitet, den står i
stampe og kommer ingen vegne. Jo flere 'ghetto-medlemmer', der flytter
ind i bydelen, desto værre bliver ghettoens indbyggede problemer.

Med den fortælling i rygraden, har den bedste 'medicin' forekommet
indlysende: Der skal flere danskere ind i Vollsmose, for så mister
bydelen sit ghettopræg og alt tipper over til det bedre. Men desværre
- trods alle anstrengelser er det blevet ved med at gå den anden vej:
År for år er andelen af borgere med en anden etnisk baggrund end dansk
vokset!

På den baggrund ændrede Odense Kommune i sommeren 2005 strategi for
den kommunale indsats i bydelen. Før var det afgørende
succeskriterium, at der skulle være flere danske og færre udlændinge i
Vollsmose og alle problemer blev koblet til antallet af udlændinge.

En analyse af de faktiske forhold viste imidlertid noget andet:

- Kriminaliteten var faldende selv om antallet af udlændinge steg.
- Indkomsterne kunne stige, selv om antallet af udlændinge steg.
- Der er en stadig strøm af ikke-selvforsørgende ind i Vollsmose, og
en stadig strøm af selvforsørgende ud af Vollsmose. Men det skader
ikke Vollsmose. Dem, der flytter ind og ud er nemlig i høj grad
flygtninge, der så bliver 'opkvalificerede', mens de bor i Vollsmose.
Bagefter finder mange af dem en bolig, de bedre kan li. Vollsmose er
populært sagt 'en motor' for integration.

Den nye strategi handler derfor om at angribe de reelle problemer:
arbejdsløshed, social isolation, mangelfulde sprog- og
uddannelseskvalifikationer etc. Og om at styrke det, der allerede
giver gode resultater: Beskæftigelses- og erhvervsindsatsen,
børneindsatsen (nu med heldagsskole) etc.

Strategien er senere fulgt op af en ny helhedsplan for Vollsmose og nu
laver de kommunale forvaltninger handlingsplaner for deres indsatser i
bydelen. Strategi og praksis bindes sammen.

I workshoppen argumenteres der for nødvendigheden af at 'skrotte' den
'ideologiske retorik' overfor problemramte boligområder og i stedet
bevæge sig over i 'den virkelige verden' og tage fat på at løse
problemerne

"Der vil altid vil være nogle beboere, som tegner sig for kriminalitet
og uheldig optræden. Men mon ikke det er på tide at standse
marginaliseringen af et helt boligområde, hvor hovedparten opfører sig
ligesom borgere andre steder i politikredsen," siger
chefpolitiinspektør Bent Preben Nielsen til Stiften.

Fra : \"@'

Dato : 21-09-10 18:51

On Tue, 21 Sep 2010 09:03:01 -0700 (PDT), Patruljen
<Patruljen@yahoo.dk> wrote:

>Lidt facts:
>
>Gellerup:
>::::::::::::
>Stærkt faldende kriminalitet i Gellerup.

nu bruger de lidt mindre sten til at smide efter politi- og brandfolk

>Voldsmose:

>- Kriminaliteten var faldende selv om antallet af udlændinge steg.

er der flyttet kinesere og thailændre til

--
Si vis pacem - para bellum

Fra : Patruljen

Dato : 18-09-10 04:38

On 18 Sep., 10:50, "\"@'" <1...@iindnaavalid.invavvlid> wrote:

> jagede terroister som angreb Israel,
>
> dit spørgsmål afslører at du ikke har den mindste viden om
> melleøstkonflikten

Næe. Mine spørgsmål afslører at jeg skelner kraftigt mellem legalt
selvforsvar - eksempelvis via oprettelse af en bufferzone - der kan
trænge angribere væk fra grænsen, sådan at man ikke kan skyde id over
grænsen og så til et behov for at okkupere landområder, der ikke kan
henvises til som et led i selvforsvar.

Ingen terrorister besad fremføringsmidler, som betød at de kunne
beskyde Israel fra det nordlige Libanon - henholdsvis - Beirut. En
håndhævelse af en demilitariseret zone på 50 - 100 km havde været
fuldt ud tilstrækkeligt.

Og dender jagt på terrorister i det nordlige Libanon legitimerede
naturligvis også at der belv lemlæstet, voldtaget og dræbt mellem 800
og 3500 civile - ældre mennesker, kvinder og børn - det er da helt
naturligt.

Fra : Patruljen

Dato : 18-09-10 05:24

On 17 Sep., 12:49, "\"@'" <1...@iindnaavalid.invavvlid> wrote:
> On Thu, 16 Sep 2010 13:41:28 -0700 (PDT), Patruljen

Blot for at understrege det niveau og den saglighed, som er tilstede i
@`s holdninger vælger jeg lige at lade nnne lille passage stå - for
sigselv. Det er et yderste velegnet eksempel.

Jeg spørger:

@ svarer til dette:

> jeps,

Lad os lige kikke på facts, når nu @ hævder at de libanesiske kristne
falangister i virkeligheden er israelere.

"Falangisten er derfor den veludrustede forkæmper for det bestående,
han som med præcis teknik skærer sig ind i massen af uordnede fodfolk.
«Falangen» var således navnet på den højrekoalition, som støttede
general Francos militæroprør mod den lovlige folkefrontsregering i
Spanien under borgerkrigen 1936-39. Navnet fik den fra den fascistiske
kerne i koalitionen, José Antonio Primo de Riveras «Falange Española».
Rivera blev imidlertid henrettede af republikken, og Franco kunne
derfor let ændre partiet ved at indlemme konservative og monarkistiske
partier, gøre Falangen til det eneste lovlige parti, og Franco til
dets leder. Falangen blev formelt opløst i 1977 under Spaniens
overgang til parlamentarisk demokrati. Dens leder, Adolfo Suàrez ,
blev det nye Spaniens første statsminister."

"Under borgerkrigen i Libanon fra 1975-90 benyttede de
højreorienterede kristne atter det gamle navn falangs om sine egne
oprørsstyrker. De libanesiske falangister kontrollerede under
borgerkrigen store dele af det nordlige Libanon."

Kilde: http://www.leksikon.org/art.php?n=749

Det kan altså konstateres, at @ mener at libanesiske kristne
falangister ivirkeligheden er - israelere, som iiøvrigt ikke er
kristne men jøder. Og da slet ikke facistiske falangister.

Det er niveauet for den herrer der gerne fortæller andre at de er
historieforfalskere, uden indsigt i historie, tåber, demente, og blot
afleverer - vås.

Behøver jeg egentlig undre mig over, at @ ikke kan dokumentere sine
vilde og fantasifulde forestillinger? Nej - vel.
Behøver jeg understrege yderligere at @ lever i sit helt eget og
private univers? Nej - vel.

Er der grund til at være bekymret for @`s sindstilstand. Ja - så
afgjort.

Fra : Patruljen

Dato : 19-09-10 01:49

On 18 Sep., 20:15, Bo Warming <b...@bwng.dk> wrote:

> Det bedste forsvar er ofte angreb

Tja. Man kan da også bare gøre, som eksempelvis @ gerne ser. Nuke hele
flokken. Æggestokke, sædceller, børn, kvinder, ældre og civile mænd.
Det er et yderst velegnet forsvar - der kommer ikkke så meget som et
kvidder eller en prut mere derfra.

Med den retorik, som du bruger her - hvorfor så ikke gøre det?
Kemisk nervegas kunne også være en mulighed -

> [...]
>
> Sharon dræbte ikke - men når terrorister dræber terrorister, så synes
> jeg du skulle overveje fordelene for europæere og israelere ved det-

Jeg ser det ikke som en fordel at medvirke til at udøve massakrer på
civile - kvinder, børn og gamle. Absolut ikke -
Jeg finder det skammeligt, beskæmmende og uværdigt. Dender løsning går
ikke rigtigt i spænd med at kunne kalde sig et humanistisk civiliseret
menneske.

Fra : Bo Warming

Dato : 19-09-10 21:37

On Sun, 19 Sep 2010 00:48:55 -0700 (PDT), Patruljen
<Patruljen@yahoo.dk> wrote:

> [...]
>menneske.

Jamen så opdrag du de muslimske mordere til civilisation og humanisme.

Sharon ku ikke, ka du? Opnår du noget ved at kritisere jøder?

Fra : Patruljen

Dato : 21-09-10 09:51

On 21 Sep., 16:34, "\"@'" <1...@iindnaavalid.invavvlid> wrote:

> <klip den sædvanlige røg>
>
> som dog ikke slører at patruljen altid kan finde noget at kritisere
> israelerne for, mens modpartens ugerninger aldrig nævnes

Jeg ser ingen grund til ikke bare at gentage det svar, du fik
tidligere:

"Jeg ser ingen grund til at nævne den særinteresse, som højrerabiate
tågehorn fylder dk.politik op med dagligt. Men hvis du ellers gør dig
den ulejlighed at -læse - i det materiale, jeg henviser til, vil du
finde intens kritisk af de forskellige muslimske grupers overgreb. Dem
som du mener, ingen beskæftiger sig med.

Jeg anvender bl.andet Goldstonerapportens beretninger om

Fra : Patruljen

Dato : 21-09-10 12:26

On 21 Sep., 19:51, "\"@'" <1...@iindnaavalid.invavvlid> wrote:

> nu bruger de lidt mindre sten til at smide efter politi- og brandfolk

> nå
>
> er der flyttet kinesere og thailændre til

Er detder et eksempel på din intellektuelle kapacitet ?

Fra : Patruljen

Dato : 19-09-10 02:44

On 19 Sep., 10:00, "N_B_DK" <ad...@spamme.dyndns.dk> wrote:
> "Patruljen" <Patrul...@yahoo.dk> wrote in message

> Sådan tror jeg vi er mange der har det med dig

Det er absolut ikke usædvanligt at behandlere på
behandlingsinstitutioner for afvide af de behandlingskrævende, at de
er psykotiske, psykopater osv. Det lægger nsten i sagens natur, at når
der arbejdes på, at flytte på eksempelvis grænser, så er modstanden
intens.

@ er ikke normal. Det er sikkert og vist. Han burde tale med en læge
og fremføre de synspunkter og argumentere for dem som han gør på
usenet. Eksempelvis at muhamedanerne skal udryddes. Så vil der hurtigt
blive iværksat en hel række tiltag.

Fra : N_B_DK

Dato : 19-09-10 10:59

> [...]
> og fremføre de synspunkter og argumentere for dem som han gør på
> usenet. Eksempelvis at muhamedanerne skal udryddes. Så vil der hurtigt

Han er ikke mere unormal end du er.

--
MVH. N_B_DK

Fra : Patruljen

Dato : 19-09-10 14:29

On 19 Sep., 21:28, "\"@'" <1...@iindnaavalid.invavvlid> wrote:

> hvem gør det?

Hvor mange gange er det egentlig at du har skrevet, at den eneste måde
at håndtere "muhamdánerproblemet" på er at udrydde dem alle?

Fra : \"@'

Dato : 20-09-10 17:36

On Sun, 19 Sep 2010 13:28:50 -0700 (PDT), Patruljen
<Patruljen@yahoo.dk> wrote:

>Hvor mange gange er det egentlig at du har skrevet, at den eneste måde
>at håndtere "muhamdánerproblemet" på er at udrydde dem alle?

og hvad har det med din påstand her oven over at gøre?

og hvem er så dum at true med tæsk?

--
Si vis pacem - para bellum

Fra : Kim Larsen \(på AltB~

Dato : 20-09-10 17:46

""@'" <1@iindnaavalid.invavvlid> skrev i en meddelelse

> og hvad har det med din påstand her oven over at gøre?
>
> og hvem er så dum at true med tæsk?

Hov, du snakker uden om. Patruljen spurgte dig: "Hvor mange gange er det
egentlig at du har skrevet, at den eneste måde at håndtere
"muhamdánerproblemet" på er at udrydde dem alle?"

Kom frisk med et svar.

Socialist, republikaner, atomkraftmodstander og EU-modstander
Tag et kig på: http://dokusiden.itgo.com/ground69.htm
Stop Danmarks krigsdeltagelse(r) NU ! E-mail: kl2607@gmail.com

Fra : \"@'

Dato : 20-09-10 21:36

On Mon, 20 Sep 2010 18:45:54 +0200, "Kim Larsen \(på AltBinaries.com
eller Datemas.de\)" <kl2607@gmail.com> wrote:

>""@'" <1@iindnaavalid.invavvlid> skrev i en meddelelse

>Hov, du snakker uden om

nope

læs lige patruljens påstand een gang til og meget nøje

--
Si vis pacem - para bellum

Fra : Patruljen

Dato : 19-09-10 04:49

On 19 Sep., 11:59, "N_B_DK" <ad...@spamme.dyndns.dk> wrote:
> "Patruljen" <Patrul...@yahoo.dk> wrote in message

:)

Jamen jeg argumenterer sandelig da også for at udrydde henved 1.5
milliarder mennesker. Osv etc.

Ærlig talt NB. Få nu bare fat i deder brækposer og kom ud af vores
elskede fædreland. Du skæmmer landskabet med dine brækklatter -

Fra : N_B_DK

Dato : 19-09-10 17:28

> :)
>
> Jamen jeg argumenterer sandelig da også for at udrydde henved 1.5
> milliarder mennesker. Osv etc.

Nej du vil hellere klare det en ad gange med din højt elskede compound bue.

--
MVH. N_B_DK

Fra : Patruljen

Dato : 20-09-10 14:24

Laver @ overhovedet andet end at aflevere de samme trutterier fra sin
skyttegrav ?

Fra : \"@'

Dato : 20-09-10 21:37

On Mon, 20 Sep 2010 13:23:57 -0700 (PDT), Patruljen
<Patruljen@yahoo.dk> wrote:

> [...]

nå igen en gang larmende tavshed når patruljens tåbelige påstande ikke
står for en næmere prøvelse

--
Si vis pacem - para bellum

Fra : Patruljen

Dato : 19-09-10 11:22

On 19 Sep., 18:28, "N_B_DK" <ad...@spamme.dyndns.dk> wrote:
> "Patruljen" <Patrul...@yahoo.dk> wrote in message

> Nej du vil hellere klare det en ad gange med din højt elskede compound bue.

Jeg er ikke ude på at aflive mennesker. Og jeg var så naiv, at
forestille mig, at en tilladelse og påtagelse af egetansvar til at
dyrke ekstremsporten: " Grib pilen med øjet" egentligt gjotde det
meget tydeligt, at jeg ikke ønskede at tage ansvaret for
begivenhederne. Dertil tilføjede jeg, ovenikøbet, at jeg ikke var
sikker på, at denne tilladelse var tilstrækkeligt for at lovliggøre
forløbet. Og jeg havde også den naive forventning, at vedkommende selv
ville aftstå. men igen. Nogle mennesker er masochister i en helt hørt
grad.

Jeg undgår helst den type voldshandlinger. Omvendt - hvis du dukker op
her for at pålægge mig den straf, som du mener, at jeg fortjener, så
kan jeg forsikre dig om, at du vil fortryde dit fortsæt bitterligt
hele vejen ind på hospitalet, når jeg har udøvet mit legale
selvforsvar.

Prøv - Fister. Tør du sitkke halsen frem ?

Fra : N_B_DK

Dato : 19-09-10 18:46

> [...]
> begivenhederne. Dertil tilføjede jeg, ovenikøbet, at jeg ikke var
> sikker på, at denne tilladelse var tilstrækkeligt for at lovliggøre

Du er ikke naiv, men en nyttig idiot, og du er ydermere stolt af det, og det
er nok det værste.

> [...]
> hele vejen ind på hospitalet, når jeg har udøvet mit legale
> selvforsvar.
>
> Prøv - Fister. Tør du sitkke halsen frem ?

Du har alt for høje tanker om dig selv din rabiate galning, og pas nu på med
alle dine trusler.

--
MVH. N_B_DK

Fra : Patruljen

Dato : 19-09-10 12:18

On 19 Sep., 19:45, "N_B_DK" <ad...@spamme.dyndns.dk> wrote:
> [...]

overbevisning.

> Du har alt for høje tanker om dig selv din rabiate galning, og pas nu på med

Jeg ved hvad jeg kan - Fister. Og i den forbindelse er du intet, som
kan bringe mig til at ryste endsige blinke med øjet. Det er dig, som
gerne vil pålægge mig en straf, som ikke er en konsekvens af en
retsafgørelse. Og ikke omvendt. Du er meget velkommen til at stikke
halsen ud af dit værktøjskur. Du nævner bare tid og sted for hvornår
og hvor du vil dele din illegale straf ud ?

Tør du det?

Fra : N_B_DK

Dato : 19-09-10 20:01

> Jeg ved hvad jeg kan - Fister. Og i den forbindelse er du intet,

Sikke meget du ved om folk.

> som kan bringe mig til at ryste endsige blinke med øjet. Det er dig, som
> gerne vil pålægge mig en straf,

Nå nu digter du igen.

> [...]
> halsen ud af dit værktøjskur. Du nævner bare tid og sted for hvornår
> og hvor du vil dele din illegale straf ud ?

At møde en voldspsykopat som dig? jeg omgåes ikke rabiate.

--
MVH. N_B_DK

Fra : \"@'

Dato : 19-09-10 20:29

<Patruljen@yahoo.dk> wrote:

> [...]
>risikerer at få af kvalificeret modspil og så argumentere på drab på
>omkring 1.5 milliard mennesker, fordi de er af en særlig religiøs

hvem gør det?

--
Si vis pacem - para bellum

Fra : Patruljen

Dato : 19-09-10 14:28

On 19 Sep., 21:00, "N_B_DK" <ad...@spamme.dyndns.dk> wrote:
> "Patruljen" <Patrul...@yahoo.dk> wrote in message

> Sikke meget du ved om folk.

Jeg er ret legeglad med, hvad du evner, Jeg finder min vej - don`t
worry :)

> Nå nu digter du igen.

Jeg digter ikke. Det er dine egne ord. Sig mig - hvirdan er det med
dender hjernescanning - har du fået bestilt tid?

> At møde en voldspsykopat som dig? jeg omgåes ikke rabiate.

Du behøver ikke omgået mig. Du kan opholde dig på 100 meters afstand.
Det vil ikke hjælpe dig.
Men du tør ikke - vel Dit lille skavt -

Fra : N_B_DK

Dato : 19-09-10 22:57

> Du behøver ikke omgået mig. Du kan opholde dig på 100 meters afstand.
> Det vil ikke hjælpe dig.
> Men du tør ikke - vel Dit lille skavt -

Er du sikker på du er helt rask? skyder du alle der er i en afstand af
100meter af dig? kan du virkelig ikke selv se hvor psykopatisk du er at
læse?

--
MVH. N_B_DK

Fra : Patruljen

Dato : 20-09-10 02:22

On 19 Sep., 23:57, "N_B_DK" <ad...@spamme.dyndns.dk> wrote:
> [...]
>
> Er du sikker på du er helt rask? skyder du alle der er i en afstand af
> 100meter af dig? kan du virkelig ikke selv se hvor psykopatisk du er at

Har jeg nu skrevet, at jeg skyder eller gør andre ing på alle som
opholder sig i en afstand på 100 meter af mig?

Du fortæller NB, at du håber jeg får min straf. Eftersom jeg ikke har
begået lovbrud, undrer jeg mig naturlig over, hvilken straf jeg
egentlig skal eller kan pålægges. Dit svar til den undren er - at det
ikke er nødvendigt at bryde loven for at blive straffet.

Der er altså tale om en illegal strafudøvelse. Hvorefter jeg inviterer
dig til at komme igang. Du svarer så, at du ikke kommer i nærheden af
rabiate. Det ville naturligvis være et oplagt spørgsmål, at spørge ind
til, hvordan du undgår at være i nærheden af digselv. Men lad nu den
lægge...

Du kan for min skyld forsøge dig med din strafpålæggelse - også på 100
meters afstand. Det er mit svar. Og jeg fortæller dig ved samme
lejlighed, at det næppe vil hjælpe dig. Er du med nu - Fister?

Fra : N_B_DK

Dato : 20-09-10 13:47

> Har jeg nu skrevet, at jeg skyder eller gør andre ing på alle som
> opholder sig i en afstand på 100 meter af mig?

Du aner ikke hvordan jeg ser ud, så ja det har du faktisk skrevet.

> [...]
> meters afstand. Det er mit svar. Og jeg fortæller dig ved samme
> lejlighed, at det næppe vil hjælpe dig. Er du med nu - Fister?

Det er jo næsten synd så dum du er, hvis jeg ville skade dig, ville du ikke
have en jordisk chance for at undgå det, det ville bare være himmelråbende
idiotisk at skade dig, for du er ikke værd at sidde 1 sek i fængsel for.

--
MVH. N_B_DK

Fra : Patruljen

Dato : 20-09-10 02:47

On 19 Sep., 22:36, Bo Warming <b...@bwng.dk> wrote:

> [...]

85.000. Men det skyldes ene og alene, at vi har haft en indvandring
til Danmark, idet der er kommet 150.000 flere indvandrere i
arbejdsstyrken. Hvilket betyder, at der er blevet i alt 65.000 færre
danske i arbejdsstyrken.

Med andre ord: Hvis vi ikke havde haft indvandrere, så havde vi i 2008
stået med en arbejdsstyrke med et minus på 65.000. I stedet kommer vi
takket være indvandringen ud med et plus på 85.000.

»Havde det ikke været for integrationen og indvandringen af nye
arbejdstagere til Danmark, havde vi stort set haft et uafbrudt fald i
arbejdsstyrken siden slutningen af 1980´erne. Ligeledes ville de
seneste års mangel på arbejdskraft have fået meget uheldige følger i
form af tabt vækst og velstand i Danmark«.
http://politiken.dk/debat/984621/indvandrere-bidrager-positivt-til-oekonomien/

Nye tal fra Integrationsministeriet viser, at 38 procent af de
kvindelige indvandrere er i gang med en uddannelse mod 37 procent af
de etnisk danske kvinder.
http://www.ug.dk/flereomraader/videnscenter/vejlnyheder/uddannelsesogerhvervsvejledning/flere_kvindelige_indvandrere_paa_de_videregaaende_uddannelser_end_etnisk_danske_kvinder.aspx

Flere unge indvandrere uddanner sig.Rekordmange indvandrere kom i
uddannelse i 2008. Kvinderne er foran mændene.
Mens andelen af etnisk danske unge mellem 16 og 19 år i uddannelse var
uændret fra 2007 til 2008, steg antallet af indvandrere i uddannelse
markant.

For mændenes vedkommende steg andelen fra 64 til 68 procent, for
kvindernes vedkommende steg den fra 66 til 72 procent. Det viser de
nyeste tal fra Danmarks Statistik.
http://politiken.dk/uddannelse/631150/flere-unge-indvandrere-uddanner-sig/

> Sharon ku ikke, ka du? Opnår du noget ved at kritisere jøder?-

Jeg kritiserer ikke jøder.

Fra : \"@'

Dato : 20-09-10 17:44

Fra : TL

Dato : 21-09-10 04:00

Fra : Patruljen

Dato : 20-09-10 14:14

On 20 Sep., 14:46, "N_B_DK" <ad...@spamme.dyndns.dk> wrote:
> "Patruljen" <Patrul...@yahoo.dk> wrote in message

> Du aner ikke hvordan jeg ser ud, så ja det har du faktisk skrevet.

Nej. Det har jeg ikke skrevet. Jeg har givet dig en åben udfordring,
Kom an - Fister.
Vis díg - stik halsen frem og forsøg at pålæg mig den illegale
straf,som du mener, jeg skal have.

> [...]
> idiotisk at skade dig, for du er ikke værd at sidde 1 sek i fængsel for.

En fuldstændig gratis påstand. Ved du hvad - NB. Hvis du ellers tør
stå åbent frem, skal jeg sørge for at sætte dig ud af spillet helt og
aldeles.

Fra : N_B_DK

Dato : 20-09-10 22:34

> En fuldstændig gratis påstand. Ved du hvad - NB. Hvis du ellers tør
> stå åbent frem, skal jeg sørge for at sætte dig ud af spillet helt og
> aldeles.

Tror du at du er supermand? du er i den grad en taber.

--
MVH. N_B_DK

Fra : Patruljen

Dato : 20-09-10 14:23

On 20 Sep., 18:43, "\"@'" <1...@iindnaavalid.invavvlid> wrote:

> men modpartens mangeårige ugerninger vælger du bevidst ikke at se

Nej. Jeg behøver velsagtens ikke genatge migselv igen, igen og igen -
fordi du ike helt forstår hvordan tingene står til. De organisationer,
som jeg dels er medlem af, dertil andre, hvis arbejde jeg følger nøje
- dokumenterer og indsamler også beviser for modpartens uhyrligheder.

Goldstone rapporten indeholderikke alene dokumentation for de
krigsforbrydelser som IDF stod for. Men også dem som Hamas og Fatah
begik.

Sidste gang du jamrede dig på samme måde, var da du påstod, at ingen
menneskerettighedsorganisationer havde indvendinger mod den stening af
en utro kvinde, som skulle have fundet sted i Iran. Den er nu udsat
efter en massiv indsats netop fra de organisationer, som du hævede
ikke interesserede dig for sagen. Jeg linkede dig ligefem til en
særlig indsatsenhed i Amnesty international, der havde fokus på sagen
og kvinders rettigheder i de pågældende områder. Efter den forsvandt
du stille ud af debatten. Og sørme om ikke du bare trutter de samme
båtlyde ud 3 uger senere. Du er et præmieeksemplar af et højrerabitat,
faktareststent tågehorn -

Fra : \"@'

Dato : 20-09-10 21:34

<Patruljen@yahoo.dk> wrote:

> [...]

israelernes gerninger nævner du, men et helt tavs om modpartens

>Goldstone rapporten indeholderikke alene dokumentation

hedder du nu Goldstone????

--
Si vis pacem - para bellum

Fra : Patruljen

Dato : 21-09-10 05:42

On 20 Sep., 23:33, "N_B_DK" <ad...@spamme.dyndns.dk> wrote:
> "Patruljen" <Patrul...@yahoo.dk> wrote in message

> Tror du at du er supermand? du er i den grad en taber.

Kom nu bare ud af din jordhule og kom igang med at pålægge mig de
straffe, der gerne vil tildele mig. Stop dit fnidder og smalltalk. Kom
igang - Fister.

Fra : Volger Garfield

Dato : 21-09-10 22:27

On Tue, 21 Sep 2010 04:42:08 -0700 (PDT), Patruljen
<Patruljen@yahoo.dk> wrote:

>Kom nu bare ud af din jordhule og kom igang med at pålægge mig de
>straffe, der gerne vil tildele mig. Stop dit fnidder og smalltalk. Kom
>igang - Fister.

Der ER altså noget Jens Bruun over dig - Du er SIKKER på, at I ikke er
i familie?

Volger

Fra : Patruljen

Dato : 21-09-10 05:54

> [...]

du de muslimske mordere til civilisation og humanisme."

Som tallene tydeligt viser, så er den proces allerede igangsat for
meget lang tid siden. Og det - til trods for det vræle og tudekor, der
dagligt sidder her på dk.politik og defamere, tilsviner og
misinformerer om facts -

Fra : TL

Dato : 21-09-10 14:40

Fra : \"@'