Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Miranda
Fra : Pia

Dato : 07-08-01 14:46

så fik jeg min testfilm tilbage, i øvrigt en gammel konica "babyfilm" som
nok har siddet i siden ruder konge var knægt. Ingen tegn på falsk lys,
whooppee, så har jeg noget at lege med indtil det andet kommer fra rep.

Hvis nogen har lyst til at se, hvad det er for en, kan I kigge på min
hurtige testside. Jeg skal have fat i en lysmåler, for jeg har bare skudt
med helt tilfældige indstillinger, i helt tilfældige retninger Og så har
den et meget mærkeligt fokusfelt samt er ved at falde på gulvet, når spejlet
klapper op og ned. Glimrende træning!

http://fantopia.com/dkff.html

:Pia

Fra : Tom Wagner

Dato : 07-08-01 16:19

On Tue, 7 Aug 2001 15:46:06 +0200, "Pia" <cantering@yahoo.com> wrote:

>Hvis nogen har lyst til at se, hvad det er for en, kan I kigge på min
>hurtige testside.

På din side skriver du:
"Jeg gider ikke høre kommentarer om billedstørrelse og grimme
vandmærker, mange fotos er scannet ind for længe siden, da jeg var
begynder udi det digitale. Basta!"

Nu er jeg så usikker på, om du gider høre rosende kommentarer?
Især er de første Scotlandbilleder meget flotte - og jeg skal nok lade
være med at nævne, at de ville vinde meget, hvis de var større!

Hilsen
Tom

Fra : Pia

Dato : 07-08-01 16:28

hehe Tom, jo, ris og ros er ok, men da det er en hastigt oplagt side fra
eksisterende gamle indscanninger eller fra dengang jeg havde en egentlig
fotowebside, så svinger kvaliteten noget. Og jeg vil hellere høre, om de
siger folk noget, end om de passer til deres skærmopløsning, jeg VED
allerede at de ikke er store nok til en fotogruppe og at jeg engang gik for
meget amok med mit vandmærke :)

Jeg syntes blot, at når jeg sådan smider meninger ud til højre og venstre,
ville jeg lige vise at jeg rent faktisk også engang har haft et kamera
mellem hænderne selv.

Når jeg engang når til min galleri-side opdatering, skal jeg sørge for at
give mulighed for at zoome :)

Tak fordi du gad kigge.

:Pia

Fra : U. Pedersen

Dato : 07-08-01 17:13

On Tue, 7 Aug 2001 15:46:06 +0200, "Pia" <cantering@yahoo.com> wrote:

>Hvis nogen har lyst til at se, hvad det er for en, kan I kigge på min
>hurtige testside.

Er jo født videbegærlig, så skulle også hvad du er for en

der er jo mange, som kan give stof til eftertanke.

Specielt "Stammer" tænker hver gang jeg ser træ, hvordan de ville
gører sig i min brændeovn

"Vovse2" uf for et bid den vovse har

"Hvad Frederiksberg Have gemte" mon ikke det var noget for Reserve
Bladet eller Kig og Lyt

Herlige billeder Pia

U.P.
http://dk.photos.yahoo.com/luf123
http://users.cybercity.dk/~dsl23348/ (min legeplads)

Fra : Thomas Bach

Dato : 07-08-01 19:53

> [...]

> den et meget mærkeligt fokusfelt samt er ved at falde på gulvet, når spejlet

Hej Pia

Jeg kiggede lidt på dine andre billeder. Dine naturbilleder er super. Du
må se at anskaffe dig et kamera så vi også kan se nyt arbejde fra dig.

Hilsen

Thomas Bach

Fra : Pia

Dato : 07-08-01 22:04

> Jeg kiggede lidt på dine andre billeder. Dine naturbilleder er super. Du
> må se at anskaffe dig et kamera så vi også kan se nyt arbejde fra dig.

tak for alle opmuntringerne - kameraet bliver indleveret i morgen, scanner,
film og nærlinser bestilt... Nu skal jeg så prøve at genoplive lysmåleren på
Miranda.

:Pia