/ Forside / Teknologi / Hardware / Mac / Nyhedsindlæg
Login
Glemt dit kodeord?
Brugernavn

Kodeord


Reklame
Top 10 brugere
Mac
#NavnPoint
UlrikB 4810
kipros 1675
Klaudi 1010
myg 920
pifo 907
Stouenberg 838
molokyle 830
Bille1948 815
rotw 760
10  EXTERMINA.. 750
Synkronisering
Fra : Hans Houmøller


Dato : 19-09-10 01:10

Jeg har fået et problem med min iPhone/iMac i forbindelse med
synkronisering. Når jeg laver en ny begivenhed i kalenderprogrammet på
min iMac og synkroniserer med iPhonen, virker det ikke længere, dvs at
jeg ikke får overført de ny kalendere til iPhonen.

Hvor mon fejlen ligger?

Kan jeg afhjælpe det ved at gendanne iPhonen til fabriksindstillingerne
og så lave en ny synkronisering?

Hans

 
 
Per Rønne (19-09-2010)
Kommentar
Fra : Per Rønne


Dato : 19-09-10 04:17

Hans Houmøller <hanshoumoller@mail.dk> wrote:

> Jeg har fået et problem med min iPhone/iMac i forbindelse med
> synkronisering. Når jeg laver en ny begivenhed i kalenderprogrammet på
> min iMac og synkroniserer med iPhonen, virker det ikke længere, dvs at
> jeg ikke får overført de ny kalendere til iPhonen.
>
> Hvor mon fejlen ligger?
>
> Kan jeg afhjælpe det ved at gendanne iPhonen til fabriksindstillingerne
> og så lave en ny synkronisering?

Først skal du så lige svare på om du syncer over MobileMe eller med
iTunes, med kabel.

--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk
Errare humanum est, sed in errore perseverare turpe

Hans Houmøller (19-09-2010)
Kommentar
Fra : Hans Houmøller


Dato : 19-09-10 12:01

Den 19/09/10 05.17, Per Rønne skrev:
> Hans Houmøller<hanshoumoller@mail.dk> wrote:
>
>> Jeg har fået et problem med min iPhone/iMac i forbindelse med
>> synkronisering. Når jeg laver en ny begivenhed i kalenderprogrammet på
>> min iMac og synkroniserer med iPhonen, virker det ikke længere, dvs at
>> jeg ikke får overført de ny kalendere til iPhonen.
>>
>> Hvor mon fejlen ligger?
>>
>> Kan jeg afhjælpe det ved at gendanne iPhonen til fabriksindstillingerne
>> og så lave en ny synkronisering?
>
> Først skal du så lige svare på om du syncer over MobileMe eller med
> iTunes, med kabel.
>


Jeg bruger MobileMe.

Hans

Per Rønne (19-09-2010)
Kommentar
Fra : Per Rønne


Dato : 19-09-10 12:48

Hans Houmøller <hanshoumoller@mail.dk> wrote:

> Den 19/09/10 05.17, Per Rønne skrev:
> > Hans Houmøller<hanshoumoller@mail.dk> wrote:
> >
> >> Jeg har fået et problem med min iPhone/iMac i forbindelse med
> >> synkronisering. Når jeg laver en ny begivenhed i kalenderprogrammet på
> >> min iMac og synkroniserer med iPhonen, virker det ikke længere, dvs at
> >> jeg ikke får overført de ny kalendere til iPhonen.
> >>
> >> Hvor mon fejlen ligger?
> >>
> >> Kan jeg afhjælpe det ved at gendanne iPhonen til fabriksindstillingerne
> >> og så lave en ny synkronisering?
> >
> > Først skal du så lige svare på om du syncer over MobileMe eller med
> > iTunes, med kabel.
>
> Jeg bruger MobileMe.

Så bør du først prøve at lokalisere problemet.

Overføres kalenderne korrekt fra Mac til MobileMe? Gå ind i en browser
til http://www.mobileme.com, log ind og se efter ...
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk
Errare humanum est, sed in errore perseverare turpe

Jens Rasmussen (19-09-2010)
Kommentar
Fra : Jens Rasmussen


Dato : 19-09-10 10:51

> Overføres kalenderne korrekt fra Mac til MobileMe? Gå ind i en browser
> tilhttp://www.mobileme.com, log ind og se efter ...

Næsten korrekt...
Adressen er:
https://www.me.com/calendar/

Per Rønne (19-09-2010)
Kommentar
Fra : Per Rønne


Dato : 19-09-10 19:17

Jens Rasmussen <fimano@gmail.com> wrote:

> > Overføres kalenderne korrekt fra Mac til MobileMe? Gå ind i en browser
> > tilhttp://www.mobileme.com, log ind og se efter ...
>
> Næsten korrekt...
> Adressen er:
> https://www.me.com/calendar/

Går man ind hvor jeg skrev kan man selv skifte mellem kalender,
adressebog etc.
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk
Errare humanum est, sed in errore perseverare turpe

Hans Houmøller (19-09-2010)
Kommentar
Fra : Hans Houmøller


Dato : 19-09-10 21:11

Jeg har gjort som foreslået her og fået det til at virke igen, men jeg
synes ikke det kører helt stabilt.

Jeg checkede i opsætningen, hvor jeg havde sat flueben i "Alle fra min
Mac". Det fjernede jeg, så der nu kun er flueben i "Alle MobileMe".

Indimellem lever tingene deres eget liv, synes jeg, men sådan er der jo
så meget.

Tak for svar og råd.

Hans

Ove Steen Smidt (20-09-2010)
Kommentar
Fra : Ove Steen Smidt


Dato : 20-09-10 20:52

Hans Houmøller <hanshoumoller@mail.dk> wrote:

> Jeg har fået et problem med min iPhone/iMac i forbindelse med
> synkronisering. Når jeg laver en ny begivenhed i kalenderprogrammet på
> min iMac og synkroniserer med iPhonen, virker det ikke længere, dvs at
> jeg ikke får overført de ny kalendere til iPhonen.
>
> Hvor mon fejlen ligger?
>
> Kan jeg afhjælpe det ved at gendanne iPhonen til fabriksindstillingerne
> og så lave en ny synkronisering?
>
> Hans

Jeg havde et lignende problem for nogle måneder siden (bruger også
MobileMe). Gruppen her rådede mig til gendannelse. Og det løste
problemet.

I alle tilfælde burde der ikke være noget problem i forhold til tab af
indhold, da iTunes begynder med at sikkerhedskopiere iPhones indhold.

--
Venlig hilsen
Ove Steen Smidt
http://www.ovesteensmidt.dk/

Søg
Reklame
Statistik
Spørgsmål : 177577
Tips : 31968
Nyheder : 719565
Indlæg : 6409068
Brugere : 218888

Månedens bedste
Årets bedste
Sidste års bedste