|
| Product key og binding til hardware ? Fra : Andreas M. Hansen |
Dato : 16-09-10 22:09 |
|
Hej gruppe,
Jeg har en officielt indkøbt Win 7 Ultimate som jeg har installeret og
registreret på min pc.
Nu er min harddisk desværre død, og en ny er på vej.
Når jeg så får den nye disk og går i gang med at installere og registrere
windows, får jeg så problemer ?
mvh
Andreas M. Hansen
| |
Jan Vestergaard (16-09-2010)
| Kommentar Fra : Jan Vestergaard |
Dato : 16-09-10 22:41 |
|
"Andreas M. Hansen" <nokke99@hotmail.com> skrev i meddelelsen
> Jeg har en officielt indkøbt Win 7 Ultimate som jeg har installeret og
> registreret på min pc.
> Nu er min harddisk desværre død, og en ny er på vej.
> Når jeg så får den nye disk og går i gang med at installere og
> registrere windows, får jeg så problemer ?
Sandsynligvis ikke - der skal normalt udskiftes så meget, at
aktiveringsprocessen hos MS tror, at det er en anden PC, og der er en
harddisk normalt ikke "nok".
Men skulle det ske, så er det blot en opringning til MS, så får du en
anden nøgle.
Jan
| |
Ole C (16-09-2010)
| Kommentar Fra : Ole C |
Dato : 16-09-10 22:48 |
|
Andreas M. Hansen skrev blandt andet:
> Jeg har en officielt indkøbt Win 7 Ultimate som jeg har installeret og
> registreret på min pc.
> Nu er min harddisk desværre død, og en ny er på vej.
> Når jeg så får den nye disk og går i gang med at installere og
> registrere windows, får jeg så problemer ?
Jeg går ud fra at du mener "aktiveret" selvom du skriver "registreret"?
Det bør ikke give problemer at udskifte harddisken, men en ny installation
skal sandsynligvis gen-aktiveres, hvilket burde være uden problemer. Og hvis
der alligevel er knuder, bruger du bare muligheden for at ringe (gratis) til
Microsoft for at aktivere.
--
vh
Ole C
| |
Andreas M. Hansen (17-09-2010)
| Kommentar Fra : Andreas M. Hansen |
Dato : 17-09-10 07:25 |
|
Mange tak til Jan og Ole,
Ja, jeg mener naturligvis "aktiveret" - så nu venter jeg bare på
pakkeposten, så jeg atter kan få maskinen op at køre igen.
mvh
Andreas M. Hansen
| |
|
|