Hvilket Bluetooth headset ?
Fra : Renè

Dato : 12-09-10 14:55

Hejsa.

Jeg skal bruge et nyt bluetooth headset til min HTC Diamond2 mobil, men jeg
aner simpelhen ikke hvad der er skod, og hvilket der er guffi.

Det gamle headset jeg har, kan ikke si støjen fra når jeg sidder i
lastbilen, så det bliver til en del råben. Så det nye headset skal kunne si
meget af støjen fra, og gerne har vibrering.

Er der en der ved lidt om hvad jeg skal købe, til max 500.- som bare virker
?!

Alle forslag vil blive modtaget med kyshånd.

På forhånd mange tak

Renè

Fra : Henrik 8600

Dato : 13-09-10 10:12

"Renè" <rene@nejtak.dk> skrev i meddelelsen
> [...]
> virker ?!
>
> Alle forslag vil blive modtaget med kyshånd.

Vil anbefale at du finder et sæt med lyd til BEGGE ører, Plantronics gør det
fantastisk!

H.

Fra : Anders Majland

Dato : 13-09-10 14:39

> Vil anbefale at du finder et sæt med lyd til BEGGE ører, Plantronics gør
> det fantastisk!

Måske ikke det bedste råd til brug i trafikken. Det gør det ihvertfald ikke
nemmere at høre hvad der sker omkring en ...

Jeg har gode erfaringer med lyden i et Jabra BT 530. Det har aktiv
støjreduktion med en extra mikrofon på ydersiden.
(Det første fik jeg byttet da on/off knappen faldt af)

Ved ikke om der er kommet nyere/bedre modeller i mellemtiden ?

Har også nogle sony ørehøjttalere med aktiv støjreduktion. De er egenligt
beregnet til at tage flystøj men fungerer også fint i trafikken og i
fabriksstøj.

/A

Fra : Renè

Dato : 13-09-10 17:42

> [...]
> støjreduktion med en extra mikrofon på ydersiden.
> (Det første fik jeg byttet da on/off knappen faldt af)

Lidt utroligt, jeg fandt 2 stk. sprint nye Jabra BT 530 på dba i
eftermiddags, og købte dem med det samme efter at have læst lidt om dem, så
nu håber jeg så de holder de de lover på deres hjemmeside

Rigtig mange tak for infoen, så håber jeg også jeg bliver tilfreds med dem.

Renè