Domino og Notes
Fra : Bror

Dato : 07-08-01 13:07

Hejsa
Er der nogen der kan hjælpe med at fortælle hvordan man får mail fra notes
4.6 til at virke sammen med Domino server 5.07a. Jeg har fået fortalt det
kan lade sig gøre.
Dominoen kører på Win 2000 server. Notes på Win98
På forhåd tak
Tommy Jacobsen

Fra : Paw P Larsen

Dato : 07-08-01 15:25

Bror wrote:

> Er der nogen der kan hjælpe med at fortælle hvordan man får mail fra notes
> 4.6 til at virke sammen med Domino server 5.07a. Jeg har fået fortalt det
> kan lade sig gøre.

Du skal sikre dig, at du kører med en 4.6 mail template
på serveren. Der er elementer i R5, som ikke fungere i
4.6.

Det burde være det.... (men det er også lang tid siden
jeg har leget med serveropsætninger)

--
Paw P Larsen | pl @ wer.dk | <http://plawer.dk/>