Fast Ip...
Fra : Familien Hansen

Dato : 06-08-01 12:49

Hvordan får man en fast Ip, hvis man nu har en Adsl 256/256 hos TDC? Er det
overhovedet muligt at få en? eller er alle dynamiske?

MVH Lasse

Fra : danius

Dato : 07-08-01 14:29

Hej Lasse

Det skulle ikke være noget problem at få en fast IP adr.
du skal bare kontakte TDC, men det kan godt være at de
mener at du skal have et andet abbonement, (pro@ccess)
alt efter hvad du har nu.

God Fornøjelse

Claus

http://www.kandu.dk/

Fra : Lars Hansen

Dato : 08-08-01 16:42

"Familien Hansen" <hansen23@privat.dk> wrote in message
> Hvordan får man en fast Ip, hvis man nu har en Adsl 256/256 hos TDC? Er
det
> overhovedet muligt at få en? eller er alle dynamiske?

Om det er muligt at få en fast ved jeg ikke, men ellers kan du kigge på
http://www.dyndns.dk/
Det gør dynamisk IP lidt mindre irriterende.

Lars.