Terry Jones svag i troen
Fra : Martin Larsen

Dato : 11-09-10 13:29

Pastor Bob Old håner Terry Jones for at være svag i sin tro og lægger
video af koran-afbrænding på YouTube.
http://www.berlingske.dk/verden/frygt-nye-pastor-terry-joneser

Godt at nogen har flere nosser end svagpisser-BW, og klart viser deres
foragt for den muhammedanske landevejsrøver-satan.

Mvh
Martin

Fra : Bo Warming

Dato : 11-09-10 15:01

On Sat, 11 Sep 2010 14:28:41 +0200, Martin Larsen
<mlarsen@post7.tele.dk> wrote:

> [...]
>
>Godt at nogen har flere nosser end svagpisser-BW, og klart viser deres
>foragt for den muhammedanske landevejsrøver-satan.
Jeg har vurderet ildpåsættelse af papirkopier med skrifttegn som
ligegyldigt , men da det har været redskab til at skabe
antimuslimstemning i USA har jeg givet opskrift på bogafbrænding med
samme effekt hvis man ikke kan opdrive en koran - kan du det?

Da jeg har fået 3 §266b straffe og fået smadret 60 ruder i mit hus
fordi autonome misbilliger" ISLAM ER UDANSK" påskrift på plankeværket
så vil jeg gerne læse hvordan Martin er mindre svagpisser end mig

Bob Olds YouTube film er som JP-tegningerne - en god måde at få
muslimer til at vise deres sande ansigt

Men det kan gøres bedre og at Glistrup fængsledes for at kalde Islam
for en "Verdensforbryderbevægelse par excellence" var en
intelligentere provokation mod godhedsindustriens censur - bedre end
mine 3 bøder efter samme racisme§

Fra : Martin Larsen

Dato : 11-09-10 15:49

On 2010-09-11 16:01, Bo Warming wrote:

> Jeg har vurderet ildpåsættelse af papirkopier med skrifttegn som
> ligegyldigt

Ja, selvfølgelig er det ligegyldigt, og det er det musserne ikke forstår.

, men da det har været redskab til at skabe
> antimuslimstemning i USA har jeg givet opskrift på bogafbrænding med
> samme effekt hvis man ikke kan opdrive en koran - kan du det?

Du kan da printe nogle vers med muhammedansk-helligkrimskrams fra
nettet, hvis du ikke kan skaffe en bog.

> Da jeg har fået 3 §266b straffe og fået smadret 60 ruder i mit hus
> fordi autonome misbilliger" ISLAM ER UDANSK" påskrift på plankeværket
> så vil jeg gerne læse hvordan Martin er mindre svagpisser end mig

Var det ikke rottens forplantningsevne du fik forbud mod at sammenligne
med muslimens? På trods af oldtidslang tradition i Vesten for
dyrefabler. (Aesop, La Fontaine)

> [...]
> for en "Verdensforbryderbevægelse par excellence" var en
> intelligentere provokation mod godhedsindustriens censur - bedre end

Måske, men det er nok "rottedommens" tåbelighed folk husker.

Mvh
Martin

Fra : Bo Warming

Dato : 11-09-10 22:21

>Måske, men det er nok "rottedommens" tåbelighed folk husker.
Samme dag en Frp-EU-parlamentariker fik dom, var Glistrup ude med et
perfekt advokatforsvar for rotteterminologien

Danske forfattere som Hans Kirk og Martin A Hansen siger vennesælt om
naboer at de "formerer sig som rotter", hvis de har dobbelt børneflok
af det normale, så det er ikke en Goebbelsagtig nedgørelse og
forhånelse der opfordrer til at muslimer udryddes som skadedyr

Altid har vi husket at præcisere at det især er pr
familiesammenføringer muslimers formering tager den eksplosive
karakter