PET: Omstændigheder peger i retning af et ~
Fra : N_B_DK

Dato : 11-09-10 10:52

Mit gæt er at han blot forberedte sig igår da noget gik galt, og det skulle
være udført idag.

--
MVH. N_B_DK

Fra : Jesper Lund

Dato : 11-09-10 11:51

N_B_DK wrote:

> Mit gæt er at han blot forberedte sig igår da noget gik galt, og det
> skulle være udført idag.

Du mener den "eksplosion" som folk på etagen oven over ikke kunne høre?
Mit gæt er at PET vil have flere penge.

--
Jesper Lund

Fra : N_B_DK

Dato : 11-09-10 12:36

"Jesper Lund" <usenet@jesperlund.com> wrote in message

> Du mener den "eksplosion" som folk på etagen oven over ikke kunne
> høre? Mit gæt er at PET vil have flere penge.

Ja det kan slet ikke tænkes at der gik noget galt under forberedelsen igår
vel? men du mener altså at PET har udstyret manden med en eller anden form
for sprængstof, og udstyret ham med flere identiteter, samt plantet en
pistol på gerningsstedet, ja det virker slet ikke den mindste smule
konspirationsagtigt.

--
MVH. N_B_DK

Fra : N_B_DK

Dato : 11-09-10 21:38

"Jesper Lund" <usenet@jesperlund.com> wrote in message

> Du mener den "eksplosion" som folk på etagen oven over ikke kunne
> høre? Mit gæt er at PET vil have flere penge.

En cirkel tegnet rundt om Morgenavisen Jyllands-Postens adresse i Viby,
Århus, på et kort over området var blandt de effekter, som politiet fandt
hos den cirka 40-årige mand, der lørdag blev fængslet i bombesagen fra
København.

Kilde: http://ekstrabladet.dk/112/article1408680.ece

Du mener stadig ikke det var et reelt forsøg på terror? eller skal det
lykkedes først, før du måske kan overveje om der er noget om sagen?

--
MVH. N_B_DK

Fra : /John

Dato : 11-09-10 22:02

"N_B_DK" <admin@spamme.dyndns.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> Århus, på et kort over området var blandt de effekter, som politiet fandt
> hos den cirka 40-årige mand, der lørdag blev fængslet i bombesagen fra

Måske påtænkte den 'flinke' mand at starte sin egen avis, og ville besøge JP
for at få nogle gode tips? Sprængstoffet og pistolen var sikkert tænkt som
beskyttelse mod terrorister?

> Du mener stadig ikke det var et reelt forsøg på terror? eller skal det
> lykkedes først, før du måske kan overveje om der er noget om sagen?

Jesper (b)Lund er tydeligvis ikke blandt de skarpeste knive i skuffen;
sandsynligvis ville han ikke genkende sandheden, om den så sparkede ham i
r*ven.

Nå, men det er jo nærmest normalt for virkelige venstrefløjsere...

John

Fra : Jesper Lund

Dato : 11-09-10 14:24

N_B_DK wrote:

> [...]
> anden form for sprængstof, og udstyret ham med flere identiteter, samt
> plantet en pistol på gerningsstedet, ja det virker slet ikke den mindste

Nej, selvfølgelig har PET ikke udstyret manden med noget som helst, men i
vanlig stil griber PET enhver chance for at tale om terror, givetvis for
at de kan få flere bevillinger.

Der er ingen som aner hvad der skete i går, og det virker heller som om
at politiet ved det.

--
Jesper Lund

Fra : /John

Dato : 11-09-10 21:47

"N_B_DK" <admin@spamme.dyndns.dk> skrev i en meddelelse

> Mit gæt er at han blot forberedte sig igår da noget gik galt, og det
> skulle være udført idag.

Det er utvivlsomt et enormt meget sandsynligt gæt, og det vi i så fald ikke
være første gang, muhammedaner-terrorister torsker i det.

John

Fra : Martin Larsen

Dato : 11-09-10 22:23

On 2010-09-11 22:47, /John wrote:

> Det er utvivlsomt et enormt meget sandsynligt gæt, og det vi i så fald ikke
> være første gang, muhammedaner-terrorister torsker i det.

Og hvis det et terrorplot er der sikkert flere end én involveret...

Mvh
Martin

Fra : /John

Dato : 11-09-10 22:49

> Og hvis det et terrorplot er der sikkert flere end én involveret...

Uden al tvivl.

Politiet er yderst vage med oplysninger, så de er sikkert i fuld gang med en
række løse ender, såsom hvem er fjolset i det hele taget (fingeraftryk, DNA,
Europol, Interpol, FBI, NSA, Mossad m.fl), hvor/hvordan har ham mistet sit
ben, hvem har han haft kontakt med, hvem finansierer ham, hvem har leveret
pistolen samt sprængstoffet osv.

Yderst tidskrævende arbejde.

De kommende dage/uger vil bringe svarene.

John

Fra : Bo Warming

Dato : 12-09-10 03:12

On Sat, 11 Sep 2010 23:48:32 +0200, "/John" <nogen@pladderballe.ok>
wrote:

> [...]
>pistolen samt sprængstoffet osv.
>
>Yderst tidskrævende arbejde.
>
>De kommende dage/uger vil bringe svarene.

Og selv vis korrekte svar fås er det måske uinteressant fx hvis det
hele er en taquia-manøvre der blot skal skræmme os og ikke koste liv
DENNE gang
De er snu, når toppen er involveret, de hellig krigere

Fra : Bo Warming

Dato : 12-09-10 02:49

On Sat, 11 Sep 2010 23:22:31 +0200, Martin Larsen
<mlarsen@post7.tele.dk> wrote:

>Og hvis det et terrorplot er der sikkert flere end én involveret...

Men ham der lagde sig midt i parken og slet ikke skjulte sig, er
nyttig idiot der dækker over de andre - helt som når pengetransport
røves så tager man let på at kanonføden får dom - cheferne beholder
byttet