Pudsig ting fra Politikens debat sider
Fra : Claus E. Petersen

Dato : 11-09-10 07:15

http://politiken.dk/debat/1056407/nu-redder-jeg-mine-egne/

Min første tanke var at artiklen var et bestillingsarbejde fra DFU/KU/SU
(svensk valg osv) men det KUNNE jo rent faktisk tænkes at være et
indspark fra en ex-humanist, selvom jeg tvivler; den er næsten for tyk,
trods alt.

"Desværre står jeg efterhånden magtesløs tilbage. Jeg ved ikke, hvad jeg
skal gøre, om jeg overhovedet gider gøre noget nu, hvor jeg har reddet
mine egne."

- cep

Fra : Patruljen

Dato : 11-09-10 02:28

On 11 Sep., 08:14, "Claus E. Petersen" <snurrber...@REMOVEyahoo.com>
wrote:
> [...]
>
> "Desværre står jeg efterhånden magtesløs tilbage. Jeg ved ikke, hvad jeg
> skal gøre, om jeg overhovedet gider gøre noget nu, hvor jeg har reddet

Det er en interessant artikel. Forleden læste jeg fra BUPL at "deres"
pædagoger udsættes for vold - mere og mere.
For pædagoger, som arbejder på døgnområdet eller i
specialinstitutioner er voldstrusler, vold og magtanvendelser en del
af jobbet. Jeg har arbejdet på specialområder, hvor pædagogernes
udsathed i relation til vold ganske enkelt overgik alt andet. Vi lå i
den gule førertrøje, mens eksempelvis politiet lå bekvemt - bagi. Rent
faktisk kunne disse pædagoger kun opleve mere vold på din
arbejdsplads, hvis man rykkede teltpælene og deltog i kampene med
ttropperne i Afghanistan.

Men nu er også daginstitutionsområdet - hårdt ramt.

Denne undersøgelse er netop blevet færdig - foretaget af BUPL. Jeg
behøver formentlig ikke nævne, at adskillige situationer ikke meldes
eller registreres og at der er et mørketal - oveni.

"På seks år er omfanget af vold, trusler og chikane mod pædagoger mere
end syvdoblet, viser nye tal fra BUPL"
http://www.bupl.dk/bupl/content.nsf/webDocuments/68F4B001404367A8C12577920045FC9F

Lad os alle rejse flaget for den borgerlige regering. Og råbe højt:
Hurra -
Den har i disse 6 år haft regeringsansvaret -

Fra : N_B_DK

Dato : 11-09-10 09:35

"Patruljen" <Patruljen@yahoo.dk> wrote in message

> [...]
> Hurra -
> Den har i disse 6 år haft regeringsansvaret -

Ja dine muslimske venner har bragt meget godt med sig.

Ps du skriver så tit at du har en stor viden, men forklar lige hvor mange år
der er fra 2001 til 2010 (som er den tid som VKO har haft magten)

--
MVH. N_B_DK

Fra : Kim Frederiksen

Dato : 11-09-10 09:41

"Patruljen" <Patruljen@yahoo.dk> skrev i meddelelsen

> Lad os alle rejse flaget for den borgerlige regering. Og råbe højt:
> Hurra -
> Den har i disse 6 år haft regeringsansvaret -

Ud med voldsperkerne, så løser problemt sig selv i 99% af tilfældene.

/Kim