Muhammedanernes trojanske hest
Fra : /John

Dato : 10-09-10 23:36

Lidt stof til eftertanke.

http://www.sullivan-county.com/wcva/denmark.htm

Hva' så venner; rammer denne artikel plet eller ej?

John

Fra : Kim Frederiksen

Dato : 11-09-10 08:50

"/John" <nogen@pladderballe.ok> skrev i meddelelsen
> Lidt stof til eftertanke.
>
> http://www.sullivan-county.com/wcva/denmark.htm
>
> Hva' så venner; rammer denne artikel plet eller ej?

Jeg kan kun sige at den er fuldstændigt i overensstemmelse med min egen
opfattelse af tingene.

mvh.
Kim Frederiksen

Fra : Ukendt

Dato : 11-09-10 09:34

> [...]
> Lidt stof til eftertanke.
>
> http://www.sullivan-county.com/wcva/denmark.htm
>
> Hva' så venner; rammer denne artikel plet eller

Næ, den er endnu et indlæg fra et skvadderhovede,
akkurat som Malene Ps indlæg er det. At tage dem
alvorligt, vil kræve en større grad af
velvillighed end de fleste af os normalt tænkende
individer kan mønstre. Den samme slags propaganda
blev ført af nazisterne hvor alle jøder blev lagt
for had i forhold til nogle få der forbrød sig.
Det samme jødehad der var gældende dengang, gælder
nu muslimer - de bliver syndebukkene for alt,
akkurat som jøderne blev syndebukke i begyndelsen
af 1800-tallet i Danmark under den såkaldte
jødefejde, og akkurat som tyskerne blev det i
dette land i begyndelsen af 1800-tallet i
forbindelse med den såkaldte Holger-fejde.
Der er ikke noget nyt under solen. Ifølge
fremmedhaderne - som fx dig - er de fremmede
grunden til alle ulykker her i samfundet. Den
slags kan begavede mennesker naturligvis ikke tage
alvorligt.
At alle religioner er noget møj, er undertrykkende
på forskellig vis, er en kendsgerning, som ikke
kun gælder for muslimer, men det ændrer ikke ved
det faktum at dit link blot bekræfter en tendens
til en slags nazificering i det offentlige rum, en
slags syndebuksteori på linje med den såkaldte
"dolkestødslegende" som Hitler stod som eksponent
for i 20'erne og 30'erne. Ikke værd at beskæftige
sig meget med.

Fra : S.A.Thomsen

Dato : 11-09-10 10:57

On Sat, 11 Sep 2010 10:33:48 +0200, ahw wrote:

> [...]
> blev ført af nazisterne hvor alle jøder blev lagt
> for had i forhold til nogle få der forbrød sig.

Som sædvanlig går Arne direkte efter budbringeren, i stedet for at forklare
hvad men mener der er forkert i budskabet.

> [...]
> fremmedhaderne - som fx dig - er de fremmede
> grunden til alle ulykker her i samfundet. Den
> slags kan begavede mennesker naturligvis ikke tage

At muslimer er voldsomt overrepresenteret i kriminalitetsstatistikkerne, er
ikke noget som Arne kan tage sig af.

GODWIN.!!!!

Fra : Mendoza

Dato : 11-09-10 09:57

> [...]
> Lidt stof til eftertanke.
>
> http://www.sullivan-county.com/wcva/denmark.htm
>
> Hva' så venner; rammer denne artikel plet eller ej?

Den er helt præcis, desværre. Og løbet er nok kørt...

Fra : Ukendt

Dato : 11-09-10 10:22

"Mendoza" <mikael@NOT1812.dk> skrev i meddelelsen

> "/John" <nogen@pladderballe.ok> skrev i
> meddelelsen

> Den er helt præcis, desværre. Og løbet er nok
> kørt...

Jeg formoder at han skriver til dig som en af
vennerne - jeg har svaret idioten, men bestemt
ikke som "ven" - surprise, surprise.

Fra : Volger Garfield

Dato : 11-09-10 16:12

On Sat, 11 Sep 2010 11:22:07 +0200, "ahw" <nix> wrote:

>"Mendoza" <mikael@NOT1812.dk> skrev i meddelelsen

>Jeg formoder at han skriver til dig som en af
>vennerne - jeg har svaret idioten, men bestemt
>ikke som "ven" - surprise, surprise.

Hvad har du så svaret som? Idiot, måske?

Volger

Fra : \"@'

Dato : 12-09-10 21:22

On Sat, 11 Sep 2010 00:35:52 +0200, "/John" <nogen@pladderballe.ok>
wrote:

>Lidt stof til eftertanke.
>
>http://www.sullivan-county.com/wcva/denmark.htm
>
>Hva' så venner; rammer denne artikel plet eller ej?
>
>John

mon ikke der nu kommer en svada om DF USA og Israel - men ikke noget
svar

--
Si vis pacem - para bellum