Grænseløst dumt.
Fra : JBH

Dato : 10-09-10 23:09

http://jp.dk/indland/krimi/article2178899.ece

Manden, som Politiet betegner som ekstremt farligt, er efterlyst
internationalt, men fandme om de evner en så basal ting som at spærre hans
Dankort.

Danmarks svar på Kling og Klang.....

/JBH

Fra : N_B_DK

Dato : 10-09-10 23:47

"JBH" <skodkontoen@hotmail.com> wrote in message
> [...]
>

> Manden, som Politiet betegner som ekstremt farligt, er efterlyst
> internationalt, men fandme om de evner en så basal ting som at spærre

Ikke enig, Dankort transaktioner kan være med til at opklare hvor han gemmer
sig, og netop derfor er det ikke spærret.

--
MVH. N_B_DK

Fra : JBH

Dato : 11-09-10 06:41

"N_B_DK" <admin@spamme.dyndns.dk> skrev i en meddelelse
> "JBH" <skodkontoen@hotmail.com> wrote in message

> Ikke enig, Dankort transaktioner kan være med til at opklare hvor han
> gemmer sig, og netop derfor er det ikke spærret.

Måske, hvis det er de samme mennesker som står dag NEM-ID og
Dankortsystemet, logger systemet nok ikke hvis man har forsøgt at foretage
en hævning på et spærret kort....Ellers havde forskellen kun været at manden
så ikke havde penge/kontanter, som er en vigtig detalje hvis man er på flugt
og ikke vil vække opsigt.

mvh
JBH

Fra : Ruwaldo

Dato : 11-09-10 08:57

"JBH" <skodkontoen@hotmail.com> skrev i en meddelelse

>Ellers havde forskellen kun været at manden så ikke havde penge/kontanter,
>som er en vigtig detalje hvis man er på flugt og ikke vil vække opsigt.

Hvilket så vil få manden til at begå div ulovligheder, såsom
bankrøveri, røveri på tankstationer, kiosker etc. Hvilket så går
ud over andre "sagesløse" personer, som ikke har fortjent denne
oplevelse...........

ruwaldo

Fra : JBH

Dato : 11-09-10 14:40

"Ruwaldo" <ruwaldo@haderspam.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> bankrøveri, røveri på tankstationer, kiosker etc. Hvilket så går
> ud over andre "sagesløse" personer, som ikke har fortjent denne

Jamen skulle vi ikke bare lave en fælles kasse hvor diverse hjemmerøvere og
andre kriminelle kunne tage selv...Vupti sikken masse kriminalitet vi kunne
slippe for

/JBH

Fra : N_B_DK

Dato : 11-09-10 09:21

"JBH" <skodkontoen@hotmail.com> wrote in message
>Ellers havde forskellen kun
> været at manden så ikke havde penge/kontanter, som er en vigtig
> detalje hvis man er på flugt og ikke vil vække opsigt.

Og hvad sker der så hvis manden der er sindsssyg ikke kan hæve penge, tror
du han bare overgiver sig, eller kunne man mon forestille sig at det går ud
over uskyldige?

--
MVH. N_B_DK

Fra : Ukendt

Dato : 11-09-10 10:38

"JBH" <skodkontoen@hotmail.com> skrev i meddelelsen
> [...]
>

> Manden, som Politiet betegner som ekstremt farligt, er efterlyst
> internationalt, men fandme om de evner en så basal ting som at spærre hans

Du er snotdum, hvis du ikke evner at fatte, hvorfor man netop *ikke* spærrer
et Dankort i denne situation.

Fra : JBH

Dato : 11-09-10 14:57

"Thomas Merrick" <wtfdoucare> skrev i en meddelelse

> "JBH" <skodkontoen@hotmail.com> skrev i meddelelsen

> Du er snotdum, hvis du ikke evner at fatte, hvorfor man netop *ikke*
> spærrer et Dankort i denne situation.

Kan du komme på andre slags kriminalitet/kriminelle som vi skal "hjælpe"
eller tænkte du dig bare ikke om da du svarede ?

/JBH

Fra : Jesper Lund

Dato : 11-09-10 11:32

JBH wrote:

> Manden, som Politiet betegner som ekstremt farligt, er efterlyst
> internationalt, men fandme om de evner en så basal ting som at spærre
> hans Dankort.

Det kan politiet næppe gøre uden en dommerkendelse. Og som andre påpeger
efterlader manden nyttige elektroniske spor. Medmindre han er så
udspekuleret at han har overladt dankortet til en anden for at lede
panserne på vildspor

--
Jesper Lund

Fra : Ralph

Dato : 11-09-10 13:17

"Jesper Lund" <usenet@jesperlund.com> skrev i en meddelelse
> efterlader manden nyttige elektroniske spor. Medmindre han er så
> udspekuleret at han har overladt dankortet til en anden for at lede
> panserne på vildspor

Hvis jeg ledte efter en eks-kone jeg ville slå ihjel i nordsjælland, så
ville jeg s'gu også hæve penge i Randers. Manden har også efterladt sig en
masse spor på sin computer om rejsemål i hele verden, så mon ikke han ER i
nordsjælland.

--
Ralph

Fra : JBH

Dato : 11-09-10 14:53

> [...]
> masse spor på sin computer om rejsemål i hele verden, så mon ikke han ER i

Måske manden har fået opsporet at ekskonen, som må leve i skjul, måske
opholder sig i Randers ?

/JBH

Fra : JBH

Dato : 11-09-10 14:49

> [...]
> efterlader manden nyttige elektroniske spor. Medmindre han er så
> udspekuleret at han har overladt dankortet til en anden for at lede

Politiet har selv nævnt at manden nærmest er lynende intelligent og ikke en
desperat flugtfange.Han betegnes "KUN" ekstremt farligt for hans ekskone og
deres fælles barn som nu har levet skjult i flere måneder.

/JBH